Gå till innehåll

flugan


okocha

Recommended Posts

  • Svars 681
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Blev en okej söndag igår tillslut, lite seg från lördagens svensexa spelade jag lite färre turrar än vanligt men lyckades tura mig till finalbord i en major. hade 5bb och låg typ sist på bubblan men precis efter fick jag in KTs vs TT å rivra stege, näven efter det fick jag AK att hålla vs AT och sen rullade det på hyfsat och jag gick in på ft som chippie. på ft hitta jag inte så mkt spots och blev tvingad att spela lite tightare än jag velat då båda positionerna efter mig spelade relativt bra. busta slutligen på 4e plats.

 

även om det blev en okej cash så känner jag ett stort revanchsug då jag senaste veckorna haft väldigt svårt att vinna turrar och haft 10+ placeringar 2-4 utan att kunna knipa en vinst.

 

idag och troligen imorgon blir det spelfritt, längtar iaf till nästa söndag då det finns fler stora lotter :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

debuterade i tävlingsgolf idag, var foursome-tävling ihop med en kompis. innan vi börja slog vi några bollar på rangen och tror aldrig jag slagit så bra tidigare på rangen så förhoppningarna var stora!

 

Lagom till spelstart börja det regna men vi var fortsatt vid gott mod när min medspelare peggade upp och slog en lite för kort drive på första hålet var det heller ingen fara, jag slår andraslaget ut i tjockruffen (så vi inte hittar den), fine min medspelare slår en provisorisk boll som missas och jag måste nu slå över en dunge på 5e-slaget för att ens ha ett inspelsläge på 6e. toppar obv så vi ligger mask bakom ett träd och får spela skiten bakåt istället och redan här tar megatilten över och resten av rundan fortsätter i ungefär samma stil. slutar med att vi ragequittar på 9an :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol

Ragequitta? På tävling?

 

 

Då är du inte välkommen på någon mer tävling?

Hur gick det för motståndarna? De kunde inte heller fortsätta eftersom de inte hade någon som förde scorekortet?

Eller gick ni med varvet runt, sura och förbannade och allmänt spred en god stämning som underlättade för motståndarna? (Obv förstår jag att ni inte betedde er illa)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:D Klassiker! Inte spelat tävlingsgolf sedan jag var liten och spelade Electrolux Cup osv men fan vad man chokar till när man ska slå ut vid ett hål där folk går förbi och stannar till för att raila.

har väl inte några större problem med folk som railar egentligen, däremot är det svårt när det går emot.

Lol

Ragequitta? På tävling?

 

 

Då är du inte välkommen på någon mer tävling?

Hur gick det för motståndarna? De kunde inte heller fortsätta eftersom de inte hade någon som förde scorekortet?

Eller gick ni med varvet runt, sura och förbannade och allmänt spred en god stämning som underlättade för motståndarna? (Obv förstår jag att ni inte betedde er illa)

vi va 3 lag i bollen, första 9 tog 3h 15min å vi va inte så sugna på att gå blöta och tiltade i 3.5h till när vi lika gärna kan kliva. spelar golf för nöjes skull och är det inte kul så lär jag inte spela.

 

vet inte om det är så att man inte får tävla mer om man avbryter en tävling, men kan säga att jag inte bryr mig nämnvärt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

söndag och ösregn ute :h::h: så drar nog igång grinden extra tidigt idag =)

 

fick vinna sena 30r på ipoker nån av dagarna i veckan, var osant längesen jag fick plocka nån turre som inte är sng-fält eller där det dealats så det kändes riktigt fint trots att jag haft större cashar senaste =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
vem på ipoker ansvarig för att det är 15min paus i vissa turrar lite random tider? ,

chfgjvbnv

äö

'nmasbdfkjlbnm ks.,zndxbfocglkvb.,sadgfchgvbmn,.

Pausen gjorde tydligen gott, gick in i den med 7bb, hitta sen KK första näven efter pausen och sen rulla det på fram till en fjärdeplats i 150kn. Även vidare i 100f på .fr med en medelstapel för första gången på bra länge :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

släng gärna upp en graf sedan med! ja måste se att de går bra för andra för att kunna tro att det ska gå bra för mig:-D

kan bjuda på månaden sofar, ganska miserabelt egentligen :)

p2u3.jpg

Gärna starsgraf där har jag hört att alla plussar rakt ut

fu :mrgreen:

Själv är jag breakevenspelare på Stars. Banned for life...

skulle vart rik om jag också vart det :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

blev en andraplats i hurricanen och utöver det rev jag hem satten till mörkpokern på förbunds-sm på malta, fint övervärde i den =) nån lillcash på det så dagen slutar nog runt even tror jag.

 

hade fö fint läge i 10r på stars men rev av en 4b-bluff+cbet i så blev short i den å busta som 20ish

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

blev en andraplats i hurricanen och utöver det rev jag hem satten till mörkpokern på Svenska SUPERDUPERMÄSTERSKAPEN på malta, fint övervärde i den =) nån lillcash på det så dagen slutar nog runt even tror jag.

 

hade fö fint läge i 10r på stars men rev av en 4b-bluff+cbet i så blev short i den å busta som 20ish

 

fyp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fyp

svenska superdupermästerskapen låter det! (SSDM?) vilka dagboksläsare dyker upp på malta?

 

här är schemat btw:

SM_schema_PF_storlek.png

 

 

blir nog spel i det mesta, plo highrollern skippas nog då den är dyr och jag är fattig, open face chinese har jag aldrig riktigt fastnat för så siktar på att spela ft i main då istället. 6handade 2kn kan säkerligen bli episk, lite beroende på vad det blir för fält i sm men hoppas att alla ni sjukhus-MTT-are tar er ner så det blir lite action i den 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...