Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 177
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Hur tycker ni jag ska lägga upp dagboken? Förutom att skriva hur det går och om allt runt om kring sportsbetting. Ska jag lägga ut de spelen jag spelar hårdast och tror mest på eller lägga ut lite slumpmässiga då och då?

Du får gärna dela med dig av dina rekar i dagboken :)

Postad
Du får gärna dela med dig av dina rekar i dagboken :)

Kommer försöka skriva lite om de spelen jag ej ryggar utan rekar själv.

Spelar i alla fall 1500:- på över 9 mål i Villa - Bollnäs till 2.09@Pinnen. Tror att det kommer inleda ganska tajt men rinna iväg sista 20-30 i övrigt finns det en rek längre upp.

Postad

Blir till att spela lite på bundesliga, kommer ett mail om ca en halvtimme med tips. Annars blir det att kolla igenom V75 lite och se ifall det är värt att lägga en slant imorgon :)

Postad

Slutar 6-2 till Villa, rann iväg i slutet som jag trodde men ett mål för lite tyvärr. Aja ett bra plus i matchen i alla fall.

Annars har dagens varit grym, 5000:- plus. Härlig varians nu, har dock varit många stora spel de här dagarna men.

Postad
Slutar 6-2 till Villa, rann iväg i slutet som jag trodde men ett mål för lite tyvärr. Aja ett bra plus i matchen i alla fall.

Annars har dagens varit grym, 5000:- plus. Härlig varians nu, har dock varit många stora spel de här dagarna men.

tack för villa-reken!

Postad

Även denna dag verkar börja bra. Har överspelet i TSV 1860 Munchen vs. Greuther Furth och står 1-1 efter 20 min. Lägger också in ett stort livebet på vinst för Furth till 2.09, finns på många ställen om någon bill rygga. Insatsen är 1500- (3%)

Postad
Även denna dag verkar börja bra. Har överspelet i TSV 1860 Munchen vs. Greuther Furth och står 1-1 efter 20 min. Lägger också in ett stort livebet på vinst för Furth till 2.09, finns på många ställen om någon bill rygga. Insatsen är 1500- (3%)

Det där kändes ju lite fel, blev 2-1 till Furth 30 sek efter jag skrev det.

Postad

Fastande visst i en dokumentär om världsekonomin. Rekommenderar alla att se den!

När jag stängde av såg jag att Furth leder med 4-1 så livespelet lär ju sitta, och överspelet sitter ju sedan länge. Var en riktigt dålig start på veckan men har haft en riktigt grym rush nu. Hoppas den håller i sig:)

Postad

Fick precis mail från en duktig rekare jag följer blint, han reka Köln till 6.4 i odds med standardinsats så tvekade lite men litar på han så imorgon kan de bli nervöst ;) . Köln -0.5 1500:- (3%) 6.4@Sbo fick det alltså bli :)

Postad
Hur avgör man hur pass bra man är på betting?

Sätter du egna odds och spelar om du blir erbjuden bättre?

Sparar du i såfall dina egna odds?

Det var en bra fråga, för de flesta är det väl när de märker att de faktiskt vinner och inte torskar som 95% andra gör. På det matcher jag själv rekar så har jag en tanke på vad oddset ungefär borde vara och ser jag då att jag kan få ett betydligt bättre blir det en djupare analys av matchen innan ev spel.

Postad
Det var en bra fråga, för de flesta är det väl när de märker att de faktiskt vinner och inte torskar som 95% andra gör. På det matcher jag själv rekar så har jag en tanke på vad oddset ungefär borde vara och ser jag då att jag kan få ett betydligt bättre blir det en djupare analys av matchen innan ev spel.

Det var faktiskt ett ganska bra svar ändå. Det ligger alltså till så här. Om du har rätt i dina värderingar så kommer du över tiden att gå plus.

Även om nu en del sätter egna odds, tänker de flesta i de banor som du gör att det oddset borde vara si eller så. Bra övning kan ändå vara att sätta ut egna odds.

Postad

75-59 slutade matchen, hade även ett överspel i matchen på 132.5 så var på håret :). Bra flyt just nu.

Statsen efter nästan en vecka

Spel: 51

Omsättning: 54685:-

Träff%: 54.9%

ROI: 108.3%

Netto : 4540.5:-

Tror inte jag kommer upp i riktigt 70k i omsättning, har ca 7k levande så kommer väl ligga runt 65 kanske. Dock har det blivit lite Ncaa som jag inte räknat med så får se hur mycket det blir nästa vecka.

Postad
Det var faktiskt ett ganska bra svar ändå. Det ligger alltså till så här. Om du har rätt i dina värderingar så kommer du över tiden att gå plus.

Även om nu en del sätter egna odds, tänker de flesta i de banor som du gör att det oddset borde vara si eller så. Bra övning kan ändå vara att sätta ut egna odds.

Helt klart, men problemet är att jag endast slår bolagen i några få sporter/marknader. Så skulle aldrig tjäna några stora pengar enbart på egna idéer i dagsläget. Men försöker dryga ut kassan med dem utöver ryggandet.

Postad
Om vi har en bra modell för att avgöra "skill" i betting borde vi kunna hitta vilka oddssättare vi ska rygga. Kan svenska spel svensk bandy? Är bwin duktiga på österrikisk fotboll? etc.

Att ha en referens från andra bolag är ett sätt av många att tillvägagåpå.

Postad
Om vi har en bra modell för att avgöra "skill" i betting borde vi kunna hitta vilka oddssättare vi ska rygga. Kan svenska spel svensk bandy? Är bwin duktiga på österrikisk fotboll? etc.

Fast om vi tar svensk bandy som exempel så är det ett bolag som sätter odds sedan följer alla andra efter. Alla bookies sätter inte egna odds. Sedan har det så låg återbetalning i sådana marknader så de har en ganska stor felmarginal. Pinnacle löser det så att de har en limit på varje objekt, går någon över den så sänks oddset automatiskt.

Postad

Blir ett spel på dagens bandy också, över 8 mål 1.91@pinnen 1500:- (3%). Funderade lite på att spel Villa +0.5 med avstår nog det. Överspelet känns bra på förhand, villa kommer vara mer taggade inför den här matchen är den förra i Bollnäs. Då gjorde man 3 i slutet när Bollnäs slappnade av, hoppas att villa lyckas göra några i första idag och då ska överspelet sitta.

Postad
Fan vad skoj med bettingbok då jag slutat lira poler och idag endast ägnar mig åt betting. Detta kommer följas och ge input.

Skoj

Kanon, egna spel eller ryggande?

Postad

Finns ett grymt odds på Betsafe, de har missat helt. Real Madrid över 2.5 mål i dagens match. Ligger under "Spain Primera Fantasy" Barcelona gjorde 2 mål igår. 1.80 i odds. Har lagt in 2500-3000:-. Beror på hur mycket Betsafe accepterar.