Gå till innehåll

Hankie & SLBG -


hankie123

Recommended Posts

  • Svars 618
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vill ha pokerresultat..

 

Pokern har rullat på fint senaste dagarna, lite besviken på volymen dom 2 sista dagarna dock, bara 1500händer typish.

 

Planen var att gå på nattgrinden nu då jag hittade 4st fina plo1k bord, fick plats på 2st direkt och var väl 8a i waitinglisten på dom 2 andra. Fick döda ena bordet direkt med denna efter 4 händer och i samma veva dog det andra också så blir att försöka sova tidigt ist. :D

 

 

Grabbed by Holdem Manager

PL Omaha $10(BB) Replayer

SB ($2,108)

Hero ($1,000)

UTG ($923)

CO ($2,136)

BTN ($1,648)

 

Dealt to Hero 9:diamond: A:heart: 3:heart: A:club:

 

UTG raises to $35, CO raises to $60, fold, fold, Hero calls $50, UTG raises to $245, CO calls $185, Hero raises to $985, UTG calls $678 (AI), CO calls $740

 

FLOP ($2,898) 5:spade: Q:heart: 9:heart:

 

Hero bets $15 (AI), CO calls $15

 

TURN ($2,928) 5:spade: Q:heart: 9:heart: 8:heart:

 

RIVER ($2,928) 5:spade: Q:heart: 9:heart: 8:heart: 7:diamond:

 

Hero shows 9:diamond: A:heart: 3:heart: A:club:

(Pre 39%, Flop 59.9%, Turn 100.0%)

 

UTG shows K:club: 6:diamond: Q:club: 2:heart:

(Pre 24%, Flop 22.4%, Turn 0.0%)

 

CO shows J:spade: 7:spade: J:club: 9:club:

(Pre 36%, Flop 17.7%, Turn 0.0%)

 

Hero wins $2,924

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tips på videor/serier rörande PLO 6max, HU och PLO8 6max, HU

 

MVH

 

Har jag fattat det rätt så blev galfond kickad från BFP och kommer inte göra några mera vids för dom? trodde det var han som var BFP. Om det han gjort ligger kvar rekar jag endå BFP. Finns nog ett 10tal PLOfilmer där som är jävligt bra. Tror dock ingen är för plo8.

 

Läste på hans twitter han hade en del nytt material som han gärna ville lägga ut. Så får väll se om han dyker upp på någon annan träningssite framöver.

 

 

 

när ska vi åka ner på touren igen och skrika fml när vi livsrushar och våra prollar torskar en KJ vs AJ aipre?

 

 

 

Hahah, Emop Prag ? :) Åker själv ner till 90% och vore skoj om man blev några stycken.

 

Några andra från pf som planerar åka?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har jag fattat det rätt så blev galfond kickad från BFP och kommer inte göra några mera vids för dom? trodde det var han som var BFP. Om det han gjort ligger kvar rekar jag endå BFP. Finns nog ett 10tal PLOfilmer där som är jävligt bra. Tror dock ingen är för plo8.

 

Läste på hans twitter han hade en del nytt material som han gärna ville lägga ut. Så får väll se om han dyker upp på någon annan träningssite framöver.

 

TY!

 

Du lirar altå inte PLO8? Någon annan som gör?

 

MVH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra fest i lördags och en bit in på söndagen. Total dödskoma sen dess och blev väl människa igen för någon timme sedan sett till den misäraktiga dygnrythm fyllan gav.

 

Fick iaf in 3,3k händer under kvällen med gröna resultat. Var nära sätta mig igen och leta morgonvärdet, men trafiken var totalnatta så nöjde mig med tömma en fisk på nl400€ innan jag stängde ner igen.

 

Blir att försöka pressa in 5-6h sömn nu sen kommer veckan att tillägnas åt grinden. Satsar på 30k händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt så lätt är det väl faktiskt inte :/ Började spela vid 18 tiden igår och spela tills kl 12.00 idag. (var dock 1hs paus vid middagstid och 1h paus där jag var i skolan) så man får ju slita en del för degen ändå =)

 

Nää har såpass hög winrate i texas så känns bara ev- $wise att försöka sig på det i nuläget.

 

Eller för att du är så brutalt dålig i det?

Ungefär lika dålig i det som SLBG är i Omaha hilo, vet inte reglerna men vinner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

woop, vakna 03 imorse, lyckades flytta dygnet 3h efter vaknat 00 natten innan :D

 

Ägnat morgonen åt att bumhunta på flugans vis, låg ett tag ner 3k$ innan tiltreg nr1 och megafisk nr2 sätter sig på 2 av mina PLO1k$ bord nästan samtidigt, sprang som vanligt denna månad väldigt bra och båda tröttnade/bustade inom 120 resp 340 händer och dagen står atm på +8,8k$ :)

 

Tiltreg nr1 ville spela mera inom ett tag men blir att stödvila nu fram till middag sen blir det väl grind under kvällen/natten så hoppas han dyker upp då ist!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...