ViktorH Postad 27 Mars , 2012 Rapport Postad 27 Mars , 2012 Tack för den kängan Simon. ViktorH's raggningstips: När en tjej som är en tummen-upp-i-röven-tiopoängare som du undrar varför i hela friden skulle en sån tjej nånsin vilja prata med en kille som mig, och det ändå sker, då har du hittat en prostituerad. Den förhoppningsvis vänliga kängan åsido; Vad känner man när man vandrar gatorna fram i São Paolo? Hur är atmosfären? Som fd. capoeirista är jag mycket intresserad och hoppas nån gång själv kunna komma ner till staden.
Starfitter Postad 27 Mars , 2012 Rapport Postad 27 Mars , 2012 Mina Audio-Technica ATH är beyond. Rekkar. BBD är rejält iskalla enligt forumen på ämnet, rätt snygg om än mainstream dock.
wheelinho Postad 27 Mars , 2012 Rapport Postad 27 Mars , 2012 Så jävla fin dag idag, sjukt läskigt hur ens humör påverkas av pokern. Ska på studentskiva nu och passa på att fira senaste veckans goodrun +1, fyfan hatar att d är så
slowboy Postad 27 Mars , 2012 Rapport Postad 27 Mars , 2012 Så jävla fin dag idag, sjukt läskigt hur ens humör påverkas av pokern. Ska på studentskiva nu och passa på att fira senaste veckans goodrun Säger han som har två backsessioner per månad, du måste ju vara glad hela tiden;-)
Starfitter Postad 28 Mars , 2012 Rapport Postad 28 Mars , 2012 attans. råkade jag precis spela någon av er? isf FUUUUU
Slaskenheim Postad 29 Mars , 2012 Rapport Postad 29 Mars , 2012 grattis =) Fin månad! Yea if ure a biiiiiaaatch! (: gj gj
m1978 Postad 30 Mars , 2012 Rapport Postad 30 Mars , 2012 he jodi, toshi and hakadak Oslagbar audition
hankie123 Postad 31 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 31 Mars , 2012 vaaaaaaaaaaaaaart är all action på svenska speeeeeeeeeeeeeeeeeel?
Roob Postad 31 Mars , 2012 Rapport Postad 31 Mars , 2012 vaaaaaaaaaaaaaart är all action på svenska speeeeeeeeeeeeeeeeeel? å krökar?
sammejao Postad 3 April , 2012 Rapport Postad 3 April , 2012 Vaaa? Visste att jag inte skulle spela mer igår natt men det gjorde man ändå och slängde iväg en 10k innan man förstog att det var dags att sova Hatar att man spelar fast man vet att man inte ens borde in och veva. Bestämde mig inne i stan att jag inte skulle grinda något ikväll men de sket jag i nu när jag kom hem och tappa 12k till på typ 10 händer, Äsch mår väl rätt bra ändå =) Varit på en fin shoppingrunda idag med flickvännen. Ingen löfberg runda men 5 siffrigt gick det iaf och helt klart nöjd med vad som inhandlats. Nu ska jag hamna djupare i hålet och må skit eller mysa =) väldigt standard med shopping efter ha droppat lite
killerwolf Postad 3 April , 2012 Rapport Postad 3 April , 2012 http://forumserver.twoplustwo.com/29/news-views-gossip/warning-trojan-william-hill-1188812/ vet inte hur mkt allvar det är i detta men kan va värt att länka.
Recommended Posts