Gå till innehåll

Hankie & SLBG -


hankie123

Recommended Posts

Tack för den kängan Simon. ViktorH's raggningstips: När en tjej som är en tummen-upp-i-röven-tiopoängare som du undrar varför i hela friden skulle en sån tjej nånsin vilja prata med en kille som mig, och det ändå sker, då har du hittat en prostituerad.

 

 

Den förhoppningsvis vänliga kängan åsido; Vad känner man när man vandrar gatorna fram i São Paolo? Hur är atmosfären? Som fd. capoeirista är jag mycket intresserad och hoppas nån gång själv kunna komma ner till staden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 618
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vaaa?

 

 

 

 

Visste att jag inte skulle spela mer igår natt men det gjorde man ändå och slängde iväg en 10k innan man förstog att det var dags att sova :/ Hatar att man spelar fast man vet att man inte ens borde in och veva. Bestämde mig inne i stan att jag inte skulle grinda något ikväll men de sket jag i nu när jag kom hem och tappa 12k till på typ 10 händer, Äsch mår väl rätt bra ändå =)

 

Varit på en fin shoppingrunda idag med flickvännen. Ingen löfberg runda men 5 siffrigt gick det iaf och helt klart nöjd med vad som inhandlats. Nu ska jag hamna djupare i hålet och må skit eller mysa =)

 

väldigt standard med shopping efter ha droppat lite 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...