Gå till innehåll

Hankie & SLBG -


hankie123

Recommended Posts

  • Svars 618
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Använder jag nu min read korrekt antar jag att du har en sm-medalj på kontot, chefchef!! Lycka till i Mora!

 

edit. skulle kunna vara en missread ser jag nu, känns som en flipp!

 

PM ;)

 

jag är rätt säker på att det är en misread :)

 

Eftersom jag inte outat mitt irl nick så förstår jag inte hur du kan vara säker på det ;S Känner jag dig/vet vem du är?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyfan, hela laget ska ut och dricka öl nu medans man själv ligger inne på hotellrummet skadad.. Har en muskelskada längs ryggraden och det är typ bland det ondaste jag varit med om, fick t.om kliva av matchen idag som vi f.ö torskade.. Tänkte iaf säng grinda hela kvällen så loggar jag in på svs och ser att dom kör en extra stängning ikväll vid kvart i 1 hahahah.

 

Länge leve livet

 

Vart hittar du det? :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brag: Köpte Hugo Boss kostym inför någon sjuk stor fest till kvällen som troligtvis kommer bli episk.

 

Beat: Jävligt dyr var den och 120k$ från peak online.

 

Variance: Ägaren av butiken var amatörspelare, polarens bekant här nere fixade ticket till deras privata parti liknade domarpartiet i rounders, prob rätt så HS. Hoppas det blir av!

 

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stååååå dåååååååååååå :mrgreen:

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $50(BB) Boss

Hero ($13,747)

($27,319)

UTG ($13,145)

UTG+1 ($3,078)

CO ($11,997)

 

Hero posts (SB) $25

 

Dealt to Hero Q:diamond: Q:club:

 

fold, fold, CO raises to $100, Hero raises to $400, raises to $1,300, fold, Hero raises to $3,650, raises to $27,319 (AI), Hero calls $10,097 (AI)

 

FLOP ($27,595) 6:spade: 3:heart: 7:spade:

 

TURN ($27,595) 6:spade: 3:heart: 7:spade: Q:heart:

 

RIVER ($27,595) 6:spade: 3:heart: 7:spade: Q:heart: 7:club:

 

shows A:diamond: K:club:

(Pre 44%, Flop 24.7%, Turn 0.0%)

 

Hero shows Q:diamond: Q:club:

(Pre 56%, Flop 75.3%, Turn 100.0%)

 

Hero wins $27,580

 

haha känns ju super std, söt e du (:

Iaf mot den FI :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

konfirmera level pls =( osäker såhär på morgonkvisten och du är plolirare...

 

Level, lärt han att det är minst 2 kulor som gäller i holdem så min B/F river går före C/F turn.

 

 

 

Hittade nöthaket igår i Sao paulo. Irländsk bar med riktigt bra drag, Såg den ultimata världstian i ranking på dam. Hon var så där jobbigt snygg så det var läskigt,kan varit det snyggaste någonsin också. ansåg att om man ens fick ögonkontakt med henne var man över EV, 20 min senare blev man introducerad för varandra för båda var för blyga för hälsa(hon var för snygg fölr man ens skulle palla försöka, inb4 värdelöst raggningstips av ViktorH). Ena ledde till det andra men fick aldrig scorea.......................Time will C, nr och namn iaf.

 

 

Dagen ägnades åt shopping och chill, valde dra tillbaka till samma hak för bärs och nya möjligheter. Måndag som det var så var det rådött så frågade servitrisen om råd på uteställen, hon rekade ett ställe mycket väl och vi snappade.

 

Tog typ 2min väl inne på stället innan vi insåg det var ett "horhus", ensamma tjejer som teasade etc och pengar som gick mellan vakter-damer. Mtp hur seriös servitrisen varit förgående dagar såg vi allt som en stor level och valde att stanna med mål att kunna framåt småtimmarna åka tillbaka till puben och syna hennes bluff. Kändes som hon såg en som degen degen ist för degen.

 

 

När vi väl bestämmer oss för dra tar det typ 30sek från vi lämnar vårat bord tills jag inser jag blivit ficktjuvad på plånboken under något av mina 2 toabesök. Misstänkte direkt vakterna som var jävligt skumma och obehagliga.

 

Ist för att åka tillbaka till puben och sälja in "leveln" blev det ist snabbt hem till hotellet för flytta deg och spärra konton, Morgondagens bustooroande blir intressant.

 

Mvh FBK-BIF 3-4.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...