Gå till innehåll

baros


poppen

Recommended Posts

Har sedan två dagar tillbaks tagit klivet upp på 2/4, 2,5/5 så man får lira lite mot alla andra forumister:p Blev sammanlagt 250000 händer på 1/2 med knappt över 20bb/100 i profit, blir intressant att se vad man kan ligga på på dessa nivåer=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 856
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har sedan två dagar tillbaks tagit klivet upp på 2/4, 2,5/5 så man får lira lite mot alla andra forumister:p Blev sammanlagt 250000 händer på 1/2 med knappt över 20bb/100 i profit, blir intressant att se vad man kan ligga på på dessa nivåer=)

 

Fint resultat! :) Jobba hårt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

/4 och /5 går bra hittills:lol: har kört i två veckor nu och börjar känna mig hemma på nivåerna:-D Finns några som garanterat är bättre än en själv (speciellt med tanke på att många som spelar högre också spelar dessa nivåer), men verkar finnas fisk så det räcker till alla och dessutom en drös med spelare som bara är ute efter fiskens kulor;-) (jag själv skulle väl åxå kunna klassas i den gruppen iofs:p)

 

Dåligt med volym dock då jag jobbat och lirat fotboll ganska mkt så ser till att springa bra när jag väl spelar;-) kortsiktiga resultat har jag jobbat en hel del med att inte fokusera på så blir inte så mkt sådant här framöver, postar väl kanske i resultattråden vid månadsslutet..

 

Kan ju också passa på att förvarna alla regs på nivån att jag var anklagad på 1/2 för att springa bäst på svs, så ni kan förbereda er mentalt på alla utdragningar!

 

hehe , hare !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokern flyter på bra! Mkt bra winrate hittills på /4-/5 , men springer väl bra som vanligt så får se hur det ser ut efter några månader:) vore nice om de blev rekordmånad direkt iaf;) synd de blir 3dagars sup nu bara då gårdagen bjöd på det bästa värdet sen jag klev upp vilket säkert håller i sig hela helgen... Kan eventuellt bli nyktert i morgon då pokersuget är mkt stort just nu:) omahan ligger på is då jag är mkt mer texssmotiverad nu när man möter endel duktiga lirare! Kan eventuellt dyka upp på 1/2 omahaborden nån tidig morgon då det inte finns tillräckligt med texasbord:)

 

Ha en kul midsommar alla som läser så syns vi förhoppningsvis vid borden till veckan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åhh sweet, uppe på /4 nu alltså :) Har undrat vart du har hållt till på borden :-)

Update dååå?? Hallåååå?? Blire rekordmånad :)?

 

Största skillnaden på /2 och /4 tycker du?

 

tjena biffen! jajamen har tagit klivet upp nu=) Nja har sprungit rätt dåligt senaste veckan så har några k kvar men blir hursomhaver garanterat en helt ok första månad. Strular med att byta dator och med att eventuellt byta statistikprogram så har ingen månadsgraf heller riktigt, (pt3 diffar rätt hårt på de sammanhängande nävar jag har dessutom)

 

Största skillnaden är väl att nitregsen inte är lika nitiga och att lag-regsen inte är lika spewiga=) Dessutom spelar ju en hel del spelare som spelar högre också på /5 rätt ofta så man får möta lite bättre lirare!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjena biffen! jajamen har tagit klivet upp nu=) Nja har sprungit rätt dåligt senaste veckan så har några k kvar men blir hursomhaver garanterat en helt ok första månad. Strular med att byta dator och med att eventuellt byta statistikprogram så har ingen månadsgraf heller riktigt, (pt3 diffar rätt hårt på de sammanhängande nävar jag har dessutom)

 

Största skillnaden är väl att nitregsen inte är lika nitiga och att lag-regsen inte är lika spewiga=) Dessutom spelar ju en hel del spelare som spelar högre också på /5 rätt ofta så man får möta lite bättre lirare!

 

Det snackades i svs-tråden att man kunde uppdatera Pt3 så skulle det fungera korrekt! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det snackades i svs-tråden att man kunde uppdatera Pt3 så skulle det fungera korrekt! ;)

 

Ok tack för tipset! Försöker dock få tummen ur arslet och byta till pt4 lr hm men blir väldigt förvirrad av båda så slutade med att jag tankade pt3 till nya datorn också ;) tryggheten med det jag är van vid känns bättre än de få grejer jag saknar med pt3:)

 

När jag ska föra över händer från gamla till nya datorn kan jag då föra över händerna från bara i år istället för hela databasen??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok tack för tipset! Försöker dock få tummen ur arslet och byta till pt4 lr hm men blir väldigt förvirrad av båda så slutade med att jag tankade pt3 till nya datorn också ;) tryggheten med det jag är van vid känns bättre än de få grejer jag saknar med pt3:)

 

När jag ska föra över händer från gamla till nya datorn kan jag då föra över händerna från bara i år istället för hela databasen??

 

PT4 är ganska simpelt när man kommer in i det eller vad man ska säga. Känns som att det är enklare än PT3 så fort man vänjer sig. Jag hade PT3 i trial-perioden och tyckte det var lite småknepigt ibland. Du kan ju köpa PT4 jättebilligt tror jag om du har PT3, tror det var 200-400kr för 2st serial keys?

 

Ang händerna borde du väl kunna det, om inte jag minns fel så är allting sorterat efter datum så man borde väl bara rent teoretiskt kunna kasta bort tidigare händer? :D .. Nu är inte jag speciellt kunnig så lita inte på något, bara en chansning. Kanske kan ta en backup och testa göra som jag sa ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PT4 är ganska simpelt när man kommer in i det eller vad man ska säga. Känns som att det är enklare än PT3 så fort man vänjer sig. Jag hade PT3 i trial-perioden och tyckte det var lite småknepigt ibland. Du kan ju köpa PT4 jättebilligt tror jag om du har PT3, tror det var 200-400kr för 2st serial keys?

 

Ang händerna borde du väl kunna det, om inte jag minns fel så är allting sorterat efter datum så man borde väl bara rent teoretiskt kunna kasta bort tidigare händer? :D .. Nu är inte jag speciellt kunnig så lita inte på något, bara en chansning. Kanske kan ta en backup och testa göra som jag sa ;)

 

Detta är jag intresserad av, äger ju PT3 och laddade ner PT4 trial (rätt bökigt som det alltid är när man är ny med mjukvaran obv), men hursomhelst så letade jag efter just detta erbjudande hur länge som helst men jag hittade ingenting! Tillslut kom jag till någon underkategori och skrev in min serial till PT3 och så sade den något med att jag inte är giltig till uppgraderingen eller så, kommer inte ihåg riktigt men jag kunde inte få fullversionen billigare så jag vet inte om det gäller PT3 kunder?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är jag intresserad av, äger ju PT3 och laddade ner PT4 trial (rätt bökigt som det alltid är när man är ny med mjukvaran obv), men hursomhelst så letade jag efter just detta erbjudande hur länge som helst men jag hittade ingenting! Tillslut kom jag till någon underkategori och skrev in min serial till PT3 och så sade den något med att jag inte är giltig till uppgraderingen eller så, kommer inte ihåg riktigt men jag kunde inte få fullversionen billigare så jag vet inte om det gäller PT3 kunder?

 

Har ingen aning riktigt, men tror det är så man skall göra. Jag fick köpa en key av en polare just för man får 2st. Det kanske bara var tillfälligt erbjudande isf? Har ju aldrig köpt PT personligen eller vad man ska säga ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rekorddag på bara texas! :-D

 

l5w7.png

 

vilket betyder att månaden ligger på knapp men dock rekordmånad (~30k) :lol: , så vi får se om man lyckas med att inte loosa 2k på söndag då=)=)

i morrn blire fotbollsmatch där vi går till uppehåll som serieledare (som nykomlingar8-) ) om vi vinner , sen blire lagluva!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fin graf! Stört hur solid du är som bara sätter ny rekordmånad efter varandra hela tiden. 5/10 snart? ;)

 

Du tycks ju ha krossat varje nivå so far så det är väl bara fortsätta klättra! 8-)

 

Ty!, kan väl inte säga att jag krossar dessa nivåer efter bara en mån, finns många som är bättre än mig på /5! Men som sagt så finns det värde så det räcker till alla :) /10 skulle kunna testas men har nog en bra bit kvar till att regga nivån, men det ska nog lösas sig såsmoningon (bra stavat?) det å:)

 

FAN VA FIN FIIIINT!!

 

 

Posta största handen?

 

Ty!, har lämnat datorn, hitta 346j4 med 44 mot en fisk som hade qq-aa iaf, blev en fin 3k pott:)

 

Edit: satte efter den potten 900bb djup mot en fisk så satt å läskade mig på att slå rekordpott och få en 5siffrig +dag, men han tog ett förnuftigt beslut och gjorde kväller så jag gjorde detsamma:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...