tobias123 Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 phil hellmuth Fuat can mike matusow Tony g Per-Werner Svensson phil ivey karl möller doyle brunson Johnny chan erik seidel möller går all in men 6.2 när bordet visar A-A-2 fuat synar med A-K turn 2 river 2 bad beat? (det här finalbordet var ironi) Citera
larsdissler Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Phill Hellmuth Hoyt Corkins Sam Grizzle Mike "The Mouth" Matusow Steve Dannenmann (Vore de inte ganska kul att se Phil uppe mot ett helt gäng av "fiender" etc? Sen att Mike åker ut på första handen efter en "blow up" kan inte hjälpas:)) Cindy Violette (vad vore ett finalbord utan henna, aaah:)) Jean-Robert Bellande ( Nice laydown ) T.J. Cloutier John Bonetti Skoj med lite "veteraner" vid finalbordet också, gooo Bonetti Citera
GusRicard Postad 22 Mars , 2006 Rapport Postad 22 Mars , 2006 Drömmen hade varit Phil Ivey, Daniel Negranu, Gus Hansen, Doyle Brunson, Sammie Farha, Phil Hellmuth, Jonnie Chan och Fast Freddie Deeb! Hade kunnat lägga hela bankerullen för det bordet Citera
sombrero Postad 23 Mars , 2006 Rapport Postad 23 Mars , 2006 Drömmen hade varit Phil Ivey, Daniel Negranu, Gus Hansen, Doyle Brunson, Sammie Farha, Phil Hellmuth, Jonnie Chan och Fast Freddie Deeb! Hade kunnat lägga hela bankerullen för det bordet Den e inte så stor va? Fast om den e enorm kan du ju förstårs ordna det... Citera
XarsioN Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 dessa vill jag se i finalen.. Dan Harrington Sam Farha Gus Hansen Phil Ivey Daniel Negreanu David Williams Doyle Brunsson Phil Hellmuth bara för sakens skull smetar vi in Karl Möller också. sen kommer jag inte på några fler...altså att se dessa lira mot varran vore guld. Vore ännu bättre fall min favorit Action Dan vann också. Citera
bossbaver Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 hmm,jag vs. Pekka Lindmark kanske Citera
elvis77 Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 Phil Helmuth Tony G Mike the mouth Sam Grizzle Gus Hansen Scotty Layne Flack Shawn Sheikhan Andrew Black Sammy F Citera
jna Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 Efter att ha spelat mot Kenna James i PartyPoker Million skulle jag gärna ha honom på finalbordet. Han var en sån där spelare som var så trevlig och rolig att spela med att man nästan inte ville ta hans marker... Stämningen lättades upp otroligt när han kom och satte sig. Citera
ogredani Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 Jag själv Alla finalbord behöver en tomte. Phil Ivey Nån gång måste han vinna! Gus Hansen "I've got ten high, so I guess I have to call" Karl "All-in" Möller Vem skulle annars kunna sabba motspelarnas spel totalt? Phil Helmuth Hans temperament är ju guld! Daniel Negreanu Nån måste ju vara kaxig snackpåse. Dan Glimne Jag vill se honom folda KK och sen ryka först ut. Cecilia Nordenstam Nåt måste man ju ha att vila ögonen på när korten är kalla. +eventuellt namn som Brunson och Slansky Citera
LappRoffe Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 Mikael Westerlund Linda Rosing Fadde Darwich Dan Glimne Dan Glans Gary Glitter Elliot Gould Paul Paljett Citera
Juzzam Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 Tony G Mike Matusow Lodisen som var med i ett WPT som psykade alla. Ken Leenard Så han får vara med i ett finalbord men skall åka ut först så man får höra hans gnäll. Its a Seven from heaven!! Citera
Birgerstam Postad 12 April , 2006 Rapport Postad 12 April , 2006 Negreaneu Hellmuth Jr Raymer The Mouth Ivey Erik Sagström(?) (erik123) Moneymaker Hachem Bengt Sonnert Citera
FordPrefect Postad 13 April , 2006 Rapport Postad 13 April , 2006 Sam Fahra...Resten spelar ingen roll, han är helt klart grymmast Citera
zxcvbn Postad 23 April , 2006 Rapport Postad 23 April , 2006 Skulle vilja se dessa aggresiva mästare på samma bord. Phil Ivey Juha Helppi Antonio Esfandiari Phil Hellmuth Gus Hansen Citera
Tony Postad 23 April , 2006 Rapport Postad 23 April , 2006 Phil Ivey Sam Fahra Doyle Brunson Daniel Negreanu Martin De Kniff Johnny Chan Gus Hansen Phil Hellmuth Det bordet skulle nog bjuda på bra underhållning Citera
78ruter Postad 23 April , 2006 Rapport Postad 23 April , 2006 Janne Schaffer (Schaifeer enligt Glimme) borde väl kunna få en plats efter sitt enorma spel i pokermiljonen.? Citera
ThePunk Postad 23 April , 2006 Rapport Postad 23 April , 2006 Varför inte Hellmuth VS Möller? Hellmuth whinar ju alltid om att folk går all-in hela tiden Citera
Recommended Posts