Gå till innehåll

Visning av valutakurser på POKERFORUM.nu?


Recommended Posts

  • Svars 99
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vi kompromissar.. kodträl?

 

Borde finnas massor med kunniga PHP-pulare här. Hade själv ställt upp om jag hade haft tid.

 

Om jag haft tid..så skulle...jag också ...ställa upp.... :roll:

 

Jag pratar givetvis om att vara den håriga kodslaven :shock:

 

//Mytaz

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Myt4z, du och vädret har gjort detta möjligt! ;)

 

Nu är det klart, på framsidan ovan för 10 senaste listningen har ni ta-da, VALUTAKURSER! :D

 

Kurserna är från http://www.currencysource.com/ klistrar in lite av deras info om det hela.

 

"The values on this site are gathered from the International Monetary Fund and/or the Federal Reserve Bank of New York (according to their availability). Values and dates are believed to be reliable but this site makes no warranties regarding these values, fitness for a particular purpose, accuracy or availability." från currencysource.com

 

"We provide the following RSS Feeds as a FREE public service. You may subscribe to as many feeds as you like. Each feed will be updated every 20 minutes (weekdays), between the hours of 10 AM to 5 PM CST." från currencysource.com

 

Disclaimer; som det tidigare nämnts, pokersajterna och andra aktörer kan ta ut växlingsavgifter och/eller kurspåslag vid transaktioner, därför ska växelkurser som visas ses som endast riktvärden på ungefär vad dom olika valutorna står i relation till varandra. :)

 

Enjoy! :)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul!

 

Precis som jag hade tänkt mig, jag är så lycklig att det kommer glädjetårar :lol:

 

Bra jobbat! Mycket smidigt och lättläst, skönt att kunna se det direkt när man loggar in. Alltid skönt att ha koll på hur valutorna ligger till.

 

Tack så mkt!

 

//Myt4z

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...