Gå till innehåll

MMA bets/snack


LEEWO

Recommended Posts

  • Svars 253
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

SISTA gången jag sitter och tittar på skitstreams!!!!!!!!!!!! fjkflJDAFJADLKFjlkad

 

Gött att JDS vann iaf, riktigt snyggt! Hoppas man slipper se Velasquez på jävligt länge nu iaf!

vad är felet på cain? han är ju klart en av de mest underhållande i tungvikten.

 

förövrigt kan vi nog skeppa in våra liv som insats om jds möter overeem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sista länken jag länkade var lagg fri!;-) ;-)

 

Nä inte för mig. Den stoppade helt ett tag, då bytte jag direkt till en annan jag hade men den låg lite före och då hörde jag nåt om "RIGHT HAND" och såg att det var på marken. Hann fatta att det nog var JDS när din stream kom tillbaka och då var det ju redan rätt spoilat :( Så totalt kan man väl kalla detta en halvspoil. Dessutom gick din stream offline direkt så man missade allt efterspel.

 

Men tack ändå, inte ditt fel obv...

 

vad är felet på cain? han är ju klart en av de mest underhållande i tungvikten.

 

förövrigt kan vi nog skeppa in våra liv som insats om jds möter overeem.

 

Fightmässigt har jag inga problem med honom, jag hatar bara personligheten och hans image eller vad man ska kalla det.

 

JDS mot Overeem är toppstriker mot toppstriker, skulle JDS vara så enorm favorit där menar du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JDS mot Overeem är toppstriker mot toppstriker, skulle JDS vara så enorm favorit där menar du?

när vi snackar mmastriking tycker jag jds är bättre. Ser inte overeem lyckas med clinchen alls mot honom.

Händerna är mycket bättre hos jds, och jag tycker han är snabbare och har mer kraft.

 

Det viktigaste dock är att overeem viker ner sig.. han gillar inte att bli träffad. Komiskt när han springer med ryggen mot Kharitonov i ren skräck. :)

 

JDS däremot är sjukt tuff och verkar nästan gilla att bli träffad. Tror han bryter ner overeem grovt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkligen den här streamen som laggade? Jag länkade 3 streams allt som allt. Funkade perfekt för mig. Konstigt i sånna fall.

 

Det var den ja. Alltså bilden kom tillbaka på samma ställe som den stannade på så hade jag bara väntat 7-8 sekunder hade det funkat men normalt sett om en stream stannar helt sådär så har den ju gått ner eller så måste man ladda om den. Sen var det bara otur att den andra streamen jag hade låg före och inte efter :roll: Men sånt händer ofta när man meckar med UFC-streams enligt min erfarenhet.

 

Kunde ju varit värre, jag kunde ha väntat till imorrn och istället fått den helt spoilad /Herr Positivt Tänkandé

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

när vi snackar mmastriking tycker jag jds är bättre. Ser inte overeem lyckas med clinchen alls mot honom.

Händerna är mycket bättre hos jds, och jag tycker han är snabbare och har mer kraft.

 

Det viktigaste dock är att overeem viker ner sig.. han gillar inte att bli träffad. Komiskt när han springer med ryggen mot Kharitonov i ren skräck. :)

 

JDS däremot är sjukt tuff och verkar nästan gilla att bli träffad. Tror han bryter ner overeem grovt.

 

Den får vi analysera om den blir av, jag orkar inte nu :mrgreen:

 

Trodde du Cain skulle brottas direkt idag eller göra som han gjorde nu? Kändes inte riktigt som hans gameplan var att ta ner JDS, skumt isf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

trodde cain skulle röra sig framåt som mot kongo men mer kontrollerat, boxas lite, trycka upp jds mot buren och jobba för nedtag.

 

han blev dock träffad bakom örat och då försvinner typ allt. jds fick verkligen in en perfekt träff.

 

nåja.. jds är en sjukt trevlig kille så jag gråter väl inte floder direkt. fyller nog bara ett mindre dike.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

trodde cain skulle röra sig framåt som mot kongo men mer kontrollerat, boxas lite, trycka upp jds mot buren och jobba för nedtag.

 

han blev dock träffad bakom örat och då försvinner typ allt. jds fick verkligen in en perfekt träff.

 

nåja.. jds är en sjukt trevlig kille så jag gråter väl inte floder direkt. fyller nog bara ett mindre dike.

 

Heheh!

 

Kan vi nu bara jobba in en no contest på Semerzier och få mina bets där voidade så satt 2 av 3 betten på galan och jag gick plus, istället för 2 av 5 och lillback...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis lewo nu har du ett straffknull o hämta in från almostfamous:)

 

"sen har du ju ett guldbet 12:e november. Oj vad Cain kommer dominera jds till 1.7 gånger pengarna. Du kan få straffknulla mig om jag har fel."

 

Nästa helg äre grym gala med grymt bra betting matcher, va e era tankar kring Cung le-Wanderlei Kyle Kingsbury-stephen bonner och Martin kampmann-Rick story ?

Tror på dom fetmarkerade Cung le för att wanderleis haka e gg och han e mykt bättre teknisk striker, Kingsbury vet jag inte mykt om men tror mest på han för att jag inte tror på Bonner:) sen kampmann tror ja stenhårt på tycker han är en av dom bästa i divisionen och när han väl förlorat har de varit mot jävligt bra strikers om man bortser från dom han blivit rånad på:)

 

Comments?:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollar ni boxning med? Jag sitter med hakan i knäet...Pacquiao-Marquez.

 

 

Tror denna kommer bli ihågkommen som en av dem största domarskandalerna i boxning. Jag kan inte ens en tiondel om boxning som om MMA men fyfan vilket jävla domslut! De brittiska kommentatorerna är helt tokiga med, skitsura allihopa. Wooooow...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis lewo nu har du ett straffknull o hämta in från almostfamous:)

 

"sen har du ju ett guldbet 12:e november. Oj vad Cain kommer dominera jds till 1.7 gånger pengarna. Du kan få straffknulla mig om jag har fel."

 

Nästa helg äre grym gala med grymt bra betting matcher, va e era tankar kring Cung le-Wanderlei Kyle Kingsbury-stephen bonner och Martin kampmann-Rick story ?

Tror på dom fetmarkerade Cung le för att wanderleis haka e gg och han e mykt bättre teknisk striker, Kingsbury vet jag inte mykt om men tror mest på han för att jag inte tror på Bonner:) sen kampmann tror ja stenhårt på tycker han är en av dom bästa i divisionen och när han väl förlorat har de varit mot jävligt bra strikers om man bortser från dom han blivit rånad på:)

 

Comments?:)

 

Den ska hämtas in gladeligen:-D .

 

Som du säger så är wanderleis haka inte den bästa nuförtiden, ska försöka se hur han ser ut på weigh-in också. Men man kan få han för över 2.0. Ska tänka mer på den.

 

Funderar på att lägga ett bet på Dan Henderson samt Kampmann. Ska fundera på resten.

 

Kollar ni boxning med? Jag sitter med hakan i knäet...Pacquiao-Marquez.

 

 

Tror denna kommer bli ihågkommen som en av dem största domarskandalerna i boxning. Jag kan inte ens en tiondel om boxning som om MMA men fyfan vilket jävla domslut! De brittiska kommentatorerna är helt tokiga med, skitsura allihopa. Wooooow...

 

Väldigt dåligt domslut. Boxning är så korrupt, självklart vill alla bakom scenerna att pac-floyd ska hända så de kan tjäna ännu mera pengar. Om pac förlorade denna så skulle det aldrig hända + ppv intäkterna skulle gå ner brutalt med en förlust mot en gammal JMM. Spyr!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idiotäcklet Bob Arum (om ni inte vet så kolla på youtube när han snackar om MMA om ni vill höra en riktigt vidrig okunnig jänkaråsna men ni kommer må dåligt efter) stod där i ringen efter med ett hånflin på huvudet och började snacka om Pac-Marquez FYRA i maj och hur mycket pengar den skulle dra in...hoppas Marquez får minst lika mycket som Pacman om han är dum nog att försöka igen. Enda chansen han har är ju att knocka Pacman och det verkar inte JÄTTElätt...

 

 

För övrigt vill jag bara meddela er att jag sett JDS fightas live. Så det så 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha ryssar!! Best weigh in ever?? :mrgreen:

 

 

 

 

 

 

 

Verkar vara en riktigt snuskig människa! som alla andra boxnings promoters...

fett vilken gala såg du jds?

o predictions inför nästa gala nu meta o lewo

 

Mm boxningen får nog sluta gräva sin egen grav illa kvickt.

 

Jag såg JDS-Struve i London. Hade ingen aning vilka dem var då så jag bettade faktiskt lite smått på Struve direkt efter jag var och såg invägningen :oops:

 

Lite synd att ha sett JDS, Maia och Sonnen på samma gala utan att då kunna ha en aning om hur bra dem skulle bli...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst är Wands haka kass men Cung Le måste ju vara snuskigt rostig och verkar ha fullt fokus på att försöka bli filmstjärna. Jag kommer inte ihåg när han mötte någon bra senast. Scott Smith räknas liksom inte när man jämför med vilka fighters Wand har mött...Jag ska def spela Wand där till 1.90.

 

Sen är 4.34 på Tom Lawlor nog spelbart nästan vem han än möter. Ojämn och så men han har kapacitet att slå riktigt bra fighters på en bra dag. Inte så att Weidman är någon oslagbar Gud direkt.

 

I nuläget passar jag nog på Faber-Bowles och Story-Kampmann. Hendo-Shogun är svår, visst känns 2.10 bra men Shogun har varit jävligt förutsägbar i att han alltid ser tjock ut och gör en pinsam match direkt efter en av alla knäskador och sen i sin andra match efter skadan istället ser fantastisk ut. Fortsätter han så tror jag inte 2.10 räcker på Hendo.

 

(odds från expekt)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha ryssar!! Best weigh in ever?? :mrgreen:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mm boxningen får nog sluta gräva sin egen grav illa kvickt.

 

Jag såg JDS-Struve i London. Hade ingen aning vilka dem var då så jag bettade faktiskt lite smått på Struve direkt efter jag var och såg invägningen :oops:

 

Lite synd att ha sett JDS, Maia och Sonnen på samma gala utan att då kunna ha en aning om hur bra dem skulle bli...

 

Längtar till mars då/om UFC kommer till Sverige. Ska bli enormt kul att se allt live osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas lewo lottar ut de andra straffknullet då så man får nåt ut av de.

Har rätt mykt på linan redan vet inte hur bra cung le bettet var men la 2500 i ren tilt efter ännu en söndagsmissär, sen har ja 3800 på kampmann o en trippel på jds hendo och kampmann för 1k så blir en svettig lördag speciellt om man ska lyssna på er:)

 

o e man inte alltför gul tänkte ja satsa en slant på kyle kingsbury om de kmr upp på nån vettig bettingsajt där man har konto, tankar om den matchen ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas lewo lottar ut de andra straffknullet då så man får nåt ut av de.

Har rätt mykt på linan redan vet inte hur bra cung le bettet var men la 2500 i ren tilt efter ännu en söndagsmissär, sen har ja 3800 på kampmann o en trippel på jds hendo och kampmann för 1k så blir en svettig lördag speciellt om man ska lyssna på er:)

 

o e man inte alltför gul tänkte ja satsa en slant på kyle kingsbury om de kmr upp på nån vettig bettingsajt där man har konto, tankar om den matchen ?

 

Kingsbury på väg upp eventuellt. Bonnar är sämst. Jag hatar inte det bettet :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...