Gå till innehåll

Team Bustgatan


schumme

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

    • Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10


Recommended Posts

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Faktiskt bara ett på nick iår, men lirkat in två med fötterna istället för omväxlingens skull. Alla har dock vatt på fasta situationer... Sist blev det någon skön helvolysituation som kunde blivit jävligt snygg som jag inte fått till en extrem strumprullare, men bollen gick i mål så vafan.

 

Tror dom stannade i 2an, där slog dom dock något rekord i insläppte då dom släppte en 100+ mål det året. Inte omöjligt att dom åker ur i år också vilket jag tycker är fruktansvärt roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Faktiskt bara ett på nick iår, men lirkat in två med fötterna istället för omväxlingens skull. Alla har dock vatt på fasta situationer... Sist blev det någon skön helvolysituation som kunde blivit jävligt snygg som jag inte fått till en extrem strumprullare, men bollen gick i mål så vafan.

 

Tror dom stannade i 2an dehman, där slog dom dock något rekord i insläppte då dom släppte en 100+ mål det året. Inte omöjligt att dom åker ur i år också vilket jag tycker är fruktansvärt roligt.

 

aa dom rasa ner från 2an till där dom ligger nu, allt pga spelarna lämnade för att dom fifflade med pengarna och det gick så långt att dom inte hade råd att betala spelarna , så dom lämnade , Juniorerna fick hoppa in och ta över i a-laget tror jag, de e vad jag har hört iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aa dom rasa ner från 2an till där dom ligger nu, allt pga spelarna lämnade för att dom fifflade med pengarna och det gick så långt att dom inte hade råd att betala spelarna , så dom lämnade , Juniorerna fick hoppa in och ta över i a-laget tror jag, de e vad jag har hört iaf.

 

Nja, det var väl snarare som så att styrelsen ville bli en farmarklubb till bois vilket innebar att bois kunde ta och skicka dit spelare precis hur dom ville medan asmundtorps spelare inte skulle få ut något av det vilket gjorde att spelartruppen valde att lämna.

Tji fick styrelsen så att säga

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, det var väl snarare som så att styrelsen ville bli en farmarklubb till bois vilket innebar att bois kunde ta och skicka dit spelare precis hur dom ville medan asmundtorps spelare inte skulle få ut något av det vilket gjorde att spelartruppen valde att lämna.

Tji fick styrelsen så att säga

 

Ja kan man väl lugnt säga

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, det var väl snarare som så att styrelsen ville bli en farmarklubb till bois vilket innebar att bois kunde ta och skicka dit spelare precis hur dom ville medan asmundtorps spelare inte skulle få ut något av det vilket gjorde att spelartruppen valde att lämna.

Tji fick styrelsen så att säga

 

De var väl i princip redan en farmarklubb? Jag hörde att det var för att bois ställde krav på att de skulle heta något relaterat till just bois som folk blev lacka.

 

Många teorier :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får avsluta helggrinden där för då jag är alltför jävla trött och springer som en idiot. Plussade 600bbs på 500 händer, sen började badbeatsen och utdragningarna hagla tillsammans med lite mindre välspelade händer så kliver innan dagspluset rycker. 250bbs plus och totalt 1700bbs för helgen på /2.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har hört att BOiS gick in och erbjöd Adsmuntorp finansiella medel men i utbyte så ville dom att BOiS reservlag skulle ta deras plats i div 2. Och då att Adsmuntorp skulle behöva börja om i 6:an. Dealen var nära att gå igenom men spelarna vägrade och Adsmuntorp drog sig ur i sista sekund för att försöka rädda truppen. Tyvärr så gjorde deras brist på pengar att spelarna ändå lämnade och resten är historia.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer nog infinna mig i Svalöv för fotboll på onsdag, klassiskt derby mot Marieholm! :>

 

Trevligt, det har man sett några stycken genom åren. Jag var själv keeper till jag slutade i 12-årsåldern. Tror jag får svårt att titta förbi denna veckan dock :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pågår ett bet på en av polarnas jobb att en gubbe kan käka 20 cheeseburgare från McDonalds på 2,5 timme.

 

Det borde väl vara fullt möjligt? Vill minnas att jag har käkat 8 på 20 minuter en gång i tiden.

 

Förutsättningar:

 

Snubben väger 115 kg och är 198 cm lång

En burgare väger 117g varav 45g är kött

Han får inte spy under tävlingen, men dock efter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Easy money!! När jag jobbade på swe rock för något år sedan krängde vi 1.5kgs burgare med jämna mellanrum som folk klämde stående utanför. Utspritt på 2h måste det vara ett safe bet! Får han lite pengar för det är det klart värt köttkoman...

Någon som provat gårdstånga burgaren påtal om stora burgare? Den har en "ganska" stor biff toppad med ägg, bacon osv och är förutom jävligt stor även jävligt god!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...