Gå till innehåll

Team Bustgatan


schumme

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

    • Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10


Recommended Posts

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Congrats Soni, närmre 25 än 20, måste va stort...

 

Tack! Ja det känns faktiskt. Är så avundsjuk på dottern. Hon har hela livet framför sig, hon kan göra precis vad hon vill. Eller åtminstone har hon en rejäl hög med tid på sig att tänka efter på vad hon vill göra med sitt liv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha som vi alla kommer se den bara för att den verkar oändligt pissig!! Jag är lätt på att boka en premiär med er alla bara för att få dricka ett par beer o kritisera ihjäl filmen tillsammans med er efteråt!! Vilka är på??:lol:

 

Jag gör det gärna med någon som faktiskt dricker beer..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vadå, den e rätt skön

 

obv ska du sitta med och argumentera FÖR varför den filmen är sån fullständig succé , hur man kan sitta med och stoppa sin hand i en bävers rektum och dessutom skryta om det genom att tillika gå runt och buktala med den för att man annars underpresterar en social konversation, låter som jag måste vara hög för att den ska vara rolig, any1 got lim?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittar inte plånboken. Försöker försöker försöker minnas vad som kan ha hänt. Men faktum är att jag inte använde den efter kl 20 igår, och jag har inte gått utanför dörren sedan dess. Förstår inte vad som hänt. Har två teorier dock. Antingen har jag råkat lägga ned den från min byxficka till fel jacka(alltså inte min jacka) här hemma. Personen i fråga är inte hemma nu och hon svarar inte heller på telefon:mrgreen:. Får se senare om den teorin har rätt. Eller så har jag slängt den:shock:. Jag menar, den är verkligen inte här, såvida jag inte lagt in den i frysen. Så då måste jag ha slängt den tidigare idag när jag rensade en massa papper sjukt nog.

 

 

 

Men till annat, fler fantastiska bilder!

 

http://www.theatlantic.com/infocus/2011/11/national-geographic-photo-contest-2011/100187/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gl schumme hoppas du klonkar.

 

Hon hade inte plånboken i fickan. Förmodligen har jag tappat den då, om jag inte har slängt den själv. Men förstår inte hur det har hänt. Har en ganska djup ficka i jackan där jag alltid har plånboken. Och jag har inte gått uppochned på över 36 timmar så den kan omöjligt ha hoppat upp och seglat iväg av sig själv. Ajja, har spärrat kortet och beställt nytt. Ska fixa med körkortet på måndag.

 

 

Kvinnan med jackan kom nyss hem. Hon grämde sig om hur synd det är om mig och "ååh, vilken otur" var 20e sekund. I början sa jag bara att det var lugnt och att hon inte behöver oroa sig. Nu, 25 minuter senare, ligger hon livlös med ett stort hål i bakhuvudet. Hammaren jag investerade i för 3 år sedan kom äntligen till någon nytta.

 

 

Dagsresultat: -800 NOK, -1 visakort och -1 körkort. + större utrymme i sängen och + större barnbidrag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara for att jag sa att vi inte haft problem med boendet gjorde dom inbrott i var bungalow inatt under fullmoon skiten. Min systemkamera och polarens ipodm iphone och pass forsvann. Dom lamnade dock datorn som lag precis brevid. Riktigt markligt...

Lagg dar till via kortet, klockan och 16k bath som blev stulet pa bussen for ett par dagar sen sa kan vi konstatera att jag hatar thailand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...