Gå till innehåll

Team Bustgatan


schumme

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

    • Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10


Recommended Posts

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Har varit väldigt selektiv med mitt filmtittande tidigare. Men har nyligen öppnat ögonen för precis alla titlar. Har börjat plöja igenom skräckisar. De är i allmänhet väldigt dåliga, främst tekniskt med bristande karaktärsdrag. Men mitt störst problem med "moderna" skräckisar är att huvudrollsinnehavarna för det mesta är kvinnor, ofta rena modeller. Man hittar aldrig riktigt den läskiga stämning man söker sådär sent på natten under sitt tjocka täcke. Istället är filmerna teasers och det slutar med att man blir frustrerad över att de aldrig är nakna eller visar lite mer hud. Ta the unborn till exempel, omslaget ser ut såhär:

 

MV5BOTM5NDY1MTk2Nl5BMl5BanBnXkFtZTcwNTMyNjkxMg@@._V1._SY317_CR0,0,214,317_.jpg

 

Den onda pojken i spegelbilden är inte direkt det första man tittar på om man säger så.

 

Ger snart upp skräckistittandet och går över till svenska och nordiska filmer. Det verkar som att alla de skräckisar som är värda att se, har man redan sett.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var ett tag sedan jag var inne och läste. Najs att ni håller ställningarna. Turneringen i Landskrona i Söndags blev inte så rolig som jag hade tänkt. Fick as jobbiga bord med mega passiva fiskar som inte kan folda. Slutade med att jag satt och tajtade ihjäl mig och hoppades på att bli flyttad. Men det blev jag inte. Blev idiot förklarad av random tomte som inte kunde fatta att jag gick all in med KJo efter att han hade limpat. Jag hade 10 BB´s och det kändes ganska standard. Han blixt synade med sin AK i hjärter och blev utdragen på rivern. Åkte tillslut ut när jag ställde med 12 BB´s från knappen med 78s och fick syn av BB´s KQ. Inget mer att orda om turren.

 

Gick lite bättre på CG, mest för att jag dealade halva kvällen och fick hyggligt med dricks. Plus micro för kvällen totalt.

 

Kommer att starta om på SVS nu efter SM tilten. Lyckades ju med konststycket att bränna nästan hela online rullen då. Nu börjar jag om på NL50 med förhoppningen att kunna springa upp till NL 100 väldigt snart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...