Gå till innehåll

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

• Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10

Recommended Posts

• Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad

Tänkte reka en ny serie också. Allen Gregory. Teknad serie med Johna Hill som både skapare och huvudrolls röst. Ganska rolig och sorglig på samma gång. Tror bara att de har släppt 4a avsnitt än så länge men de var bra iaf.

Postad

Igår avhandlades:

2 st Glee

3 st House

2 st Dexter

1 st HIMYM

Ikväll så har jag ett HIMYM och 1 st House kvar sen är jag up to speed. True Blood S4 har dock hamnat på efterkälken så det blir nästa utmaning samt finalbordet av WSOP ME som är typ 8 timmar...

Postad

Då har jag fått dommen. Han dömdes för misshandel att betala 7300kr samt fängelse i två månader. Känns ju sådär......

Sjukt sugen på livespel idag, kanske man skulle ta sig till ladan...

.

Jag är fan också lite sugen på ladan. Var sjukt längesen jag var där.

Postad

Här har vi bidragen till Logotävlingen, ENJOY!

Bidrag 1

D502E.jpg

Bidrag 2

fLRC.jpg

Bidrag 3

rjIB2.jpg

Bidrag 4

LAiI6.jpg

Och reglerna är simpla, ni röstar på den logo ni tycker är snyggast.

Röstningen avslutas 31/11 , om den har ett minimum på 50 röster

Må bästa bidrag vinna!

BUMP

Postad
Finns det verkligen inget mer seriöst förslag att rösta på?? :roll:

Tror bestämt att du hade gott om tid på dig att göra ett seriöst förslag själv. Nu får du helt enkelt nöja dig med de oseriösa förslagen som vi har lyckats skrapa ihop!

Postad
Tror bestämt att du hade gott om tid på dig att göra ett seriöst förslag själv. Nu får du helt enkelt nöja dig med de oseriösa förslagen som vi har lyckats skrapa ihop!

Asien, backpacking. Ringer det någon klocka?? :roll:

Postad

Åklagaren har överklagat domen och det hela kommer därför att gå upp i hovrätten så småningom. Detta innebär att jag mer eller mindre måste överklaga även skadestånds biten annars ser det tydligen konstigt ut. Så jaja, då får jag väl göra det då.

Drog med scaniac till ladan igår för lite cg grind. Blev upp 3.3K. Det får man ju vara nöjd med. Inte bortskämd med den sortens sittningar nu mera.

Hade inte förväntat mig att en backpackande Anteee skulle komma med något bidrag till tävlingen faktiskt. Men jag hade inte heller förväntat mig att han skulle gnälla över de förslag som kom in. Det ena ger ju det andra trodde jag. Vill man vara säker på att det landar ett seriöst bidrag är det nog säkrast att göra det själv.

Nu ska jag skriva skämt, blir kanske live slask ikväll om det blir tid över.

Postad

Fast samtidig kan man ju tänka sig, är detta en tröja jag hade velat ha på mig på en liveturnering. Eller det var inte det som var tanken med tröjan?

Påtal om något helt annat. Fick efter 4 dagars tankande äntligen ner the sectret of monkey island. Fyfan vilket underbart spel det är! Sega dagar utan internet är heltklart räddade

Postad

Nattens liveslask avklarat med ett plus på 2000 pix. Var upp 5-6k ett tag men får va nöjd ändå tycker jag. Det finns alltid potter man kan spela bättre men men, övning ger färdighet... Humöret bör tyglas.

Körde direkt till jobbet efter sittningen och lär väl va lite mör ikväll. Jag luktar inte hallon heller kan jag säga, men innebandy på lunchen ger en välbehövlig dusch.

Clownen och Scaniac satt kvar, och jag hoppas att herr Clown grävde sig lite tillbaka från hålet.