Gå till innehåll

Team Bustgatan


schumme

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

    • Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10


Recommended Posts

Bara en halvtimme kvar tills HU-SM drar vidare på SVS. 32 man kvar. Jag är en av dem. Har laddat upp med 140 kaloriers middag och en Harry Potter film. På 3D tv!! NAJS=)

 

Igår var det en hel del trams i min chatt. Något som jag verkligen inte uppskattar. Kan ju inte koncentrera sig när någon frågar om jag äntligen hittat en stol som håller för samtliga 170kg. Chatta kan vi göra efter matcherna men inte under tiden!

 

Självfallet fattar jag att jag inte kan förbjuda någon. Men jag kan ju iaf be trevligt och snällt att folk tar hänsyn.

 

Nu ska jag dra ett avsnitt Southpark som ytterliggare uppvärmning=)

Eller så stänger du bara chatten? Verkar ju dumt ens riskera att låta en sådan sak påverka ditt spel!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kan inte sova. Så uppdaterar väl här lite. Spelade HU-SM idag. Blev 12:a enligt listan dvs delad 16:de plats. Fick 2,8K för besväret. Sista matchen var faktiskt ganska jobbig. Han fick ett övertag ganska tidigt och jag fick inte riktigt grepp om honom. Han var säkert en bättre spelare än mig i grunden. Hade dock lite oflyt också. Sista handen limpar han från knappen. Något han gjort en hel del och jag besvarat 5 av 6 gånger med att shova min 20-23BB stack. Jag tittar på Q5o och vill inte pusha en sjätte gång då jag är övertygad om att han mycket väl kan limpa mkt starka händer i detta skedet. Det floppar iaf KQ5. Jag betar pott och han synar. Turn är klöver 4. Jag betar igen och han shovar, obv blixt syn från min sida. Han visar K6 i klöver för topp träff och färgdrag. Klöver på river och matchen är slut. Inget att säga om handen. Spelar väl sig själv antar jag känns ganska standard från bägge. Med tanke på hur väl jag sprang i mina matcher innan har jag tveksamt någon rätt att gnälla heller men det känns ändå bittert.

 

Kvällen har jag spenderat nykter med goda vänner. Det blev kaffe drickande och kortspelande. Inga pengar involverade, bara nöjet att tvåla till Scaniac=) När jag kom hem satte jag in ca 400 händer CG. Slutade lill plusset=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte sova. Så uppdaterar väl här lite. Spelade HU-SM idag. Blev 12:a enligt listan dvs delad 16:de plats. Fick 2,8K för besväret. Sista matchen var faktiskt ganska jobbig. Han fick ett övertag ganska tidigt och jag fick inte riktigt grepp om honom. Han var säkert en bättre spelare än mig i grunden. Hade dock lite oflyt också. Sista handen limpar han från knappen. Något han gjort en hel del och jag besvarat 5 av 6 gånger med att shova min 20-23BB stack. Jag tittar på Q5o och vill inte pusha en sjätte gång då jag är övertygad om att han mycket väl kan limpa mkt starka händer i detta skedet. Det floppar iaf KQ5. Jag betar pott och han synar. Turn är klöver 4. Jag betar igen och han shovar, obv blixt syn från min sida. Han visar K6 i klöver för topp träff och färgdrag. Klöver på river och matchen är slut. Inget att säga om handen. Spelar väl sig själv antar jag känns ganska standard från bägge. Med tanke på hur väl jag sprang i mina matcher innan har jag tveksamt någon rätt att gnälla heller men det känns ändå bittert.

 

Kvällen har jag spenderat nykter med goda vänner. Det blev kaffe drickande och kortspelande. Inga pengar involverade, bara nöjet att tvåla till Scaniac=) När jag kom hem satte jag in ca 400 händer CG. Slutade lill plusset=)

 

 

Du måste ju stinka såpa efter att jag moppat golvet med dig,

MVH president 3 gånger i rad!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara en halvtimme kvar tills HU-SM drar vidare på SVS. 32 man kvar. Jag är en av dem. Har laddat upp med 140 kaloriers middag och en Harry Potter film. På 3D tv!! NAJS=)

 

Igår var det en hel del trams i min chatt. Något som jag verkligen inte uppskattar. Kan ju inte koncentrera sig när någon frågar om jag äntligen hittat en stol som håller för samtliga 170kg. Chatta kan vi göra efter matcherna men inte under tiden!

 

Självfallet fattar jag att jag inte kan förbjuda någon. Men jag kan ju iaf be trevligt och snällt att folk tar hänsyn.

 

Nu ska jag dra ett avsnitt Southpark som ytterliggare uppvärmning=)

 

Allvarligt? Vad är det för jävla smuts som håller på med sånt! Vet du vem det är så kan jag hålla fast och du knäa på pungen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Offline hela helgen efter ett trevligt besök hos svärpäronen.

 

Inte helt fel att bli bjuden på mat och dryck (läs, öl, vin, cider, grogg, glögg och whiskey) en hel helg, samtidigt som man inte förväntas göra ett skit.

 

Jag kavlade ut lite pepparkakor, det var väl ansträngningen för helgen.

 

För övrigt så tyckte jag att Timbuktu's version av "Det gör ont" var mycket bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha sjukt. tack för bilderna

 

Det är nog ganska sjukt. Hemskt nog så glömmer man helt bort att det handlar om djur efter ett par matcher... eller ja, givetvis kommer man ihåg att det faktiskt är tuppar men ni förstår vad jag menar.

 

Tänkte lägga upp några fler bilder nu när jag ändå var igång men kan fan inte komma på vad som kan va intressant att kolla på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe äsch, äter dom upp tuppen som blir dödad?

bara lägga upp massor!

 

Jag tror det är så att vinnaren får båda tupparna, för ofta får man nog slakta även vinnaren. Vi blev iallafall lovade soppa på tuppen om vår homies tupp skulle vinna, nu losade han så vi fick ingen, så att förloraren inte får behålla sin tupp är jag ganska säker på...

 

Fan schumme älmhult av alla ställen? 2h pendlingstid minst?!? Det är ett bra ställe att köra upp på iallafall, dom hade typ 3 rondeller och ett rödljus när jag körde upp där. Lite lättare än malmö sas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...