Gå till innehåll

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

• Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10

Recommended Posts

Postad
Där är väl inte en jävel som säger att firmorna förtjänar det dom får smaka?

Men att klumpa ihop alla supportrar som risksupportrar och behandla dom därefter blir ju ganska fel.

Men det finns väl rötägg bland polisen precis som det finns bland supportrarna. Det är ju inte direkt en slump att vissa polisers svarta nackskydd råkar fällas upp över hjälmnummret som används för identifiering när det vankas kravaller...

Exakt!

• Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad

Spelade en liten liveturre igår. Först fick man in AK vs AJ som icke fick stå och sen fick jag in AJ mot T9 i en hysat saftig pott på J9xx där river landar en fin tia...

Jaja, den kostade 300 spänn och sen hittade man obv 3700 på sin femhunka på cashgamet efteråt.

Mvh

Fintsomsnus89

Postad
Är en ickefråga. En match mellan topplag från de två bästa ligorna vs en match med topplag från två sämre ligor?

Skulle snarare säga att det är en ickefråga då svarat är att man givetvis ser både, en stort på TVn och en vid sidan om på datorn. Standard lösning på CL-kvällar med bra matcher!

Postad

Milan är ett mittenlag i italienska ligan. Dock känns det som dem gör sina absolut bästa matcher varje gång dem ställs mot Barca.

Tror den kommer bli jämnare än Dortmund - Arsenal också. Känns som Dortmund kommer sätta Arsenal på plats rätt ordentligt.

Postad

Ligastatus samt position är irrelevant imo. CL är CL och dessa lag är slutspelskandidater. Stora namn och trevliga måstepoäng bjuder alltid på bra fotboll. Därav dilemmat.

En match på Tvn och den andre på PCn är såklart ett bra alternativ. Men då uppstår ett annat problem. Vilken match får the big screen med audioexklusivitet? :ola:

Postad
Ligastatus samt position är irrelevant imo. CL är CL och dessa lag är slutspelskandidater. Stora namn och trevliga måstepoäng bjuder alltid på bra fotboll. Därav dilemmat.

En match på Tvn och den andre på PCn är såklart ett bra alternativ. Men då uppstår ett annat problem. Vilken match får the big screen med audioexklusivitet? :ola:

Haha, där har vi ett problem till, ja. Och nu har jag slut på bra förslag. Kan bara ge en rekommendation och det är att ge Dortmund-Arsenal stora skärmen, det kommer jag nog att göra. Det enda som kan få mig att ändra mig är om de sätter Bosse Pettersson att kommentera den..

Postad
Haha, där har vi ett problem till, ja. Och nu har jag slut på bra förslag. Kan bara ge en rekommendation och det är att ge Dortmund-Arsenal stora skärmen, det kommer jag nog att göra. Det enda som kan få mig att ändra mig är om de sätter Bosse Pettersson att kommentera den..

Efter att ha hört Holmgren igen under två raka Unitedmatcher börjar jag fan nästan tro att han gått förbi Bosse P som kass kommentator.

FÖR HAN SKRIKER SÅ JÄVLA MYCKET VARJE GÅNG DET BLIR EN HALVCHANS OJ OJ OOOOOOOOOOJ DET BLIR NÄSTAN EN CHANS!!

Topp 3 sämsta kommentatorer.

Perlskog (efterbliven)

Holmgren (trevlig men gaphals)

Bosse P (efterbliven)

Tycker Holmgren funkar bra i studio dock, till skillnad från BP o Perlan som ALLTID är sinnessjukt jobbiga.

Postad
Oj 1-0 arsenal :D Alltid kul när hobbyexperter har totalfel :D

Men lol "hobbyexpert", vilket ord du uppfann. Förstår du hur många "hobbyexperter" det finns jämfört med "proffsexperter"? :mrgreen: Jag sa iaf vad jag trodde innan matchen istället för att komma efter med något misslyckat försök till hån.

"I 60 minuter öste Borussia Dortmund på mot ett ledningsmål. Det kändes som en tidsfråga när det skulle komma. Men i 62:a minuten nickade i stället Aaron Ramsey in det enda målet i 1-0-segern."

Jag tror det stod 12-1 i avslut vid det laget. 12-2 kan det ha varit också, jag är inte helt säker. Jag trodde Dortmund skulle vara lite mer effektiva men jag hade totalfel. Känns sjukt jobbigt faktiskt.

Postad

haha fast resultatet är viktigare i enskilda matcher än hur många skott diverse lag har gjort :D

Men skojade ju bara, var ju upplagt för att Dortmund skulle vinna rätt övertygande dock, men Arsenal krigade ju rätt bra idag, det måste vi iaf vara ense om :twisted:

Postad
Jag sa iaf vad jag trodde innan matchen istället för att komma efter med något misslyckat försök till hån.

Äh sluta nu försöka få över fokus på någon annans totala misslyckande. "Dortmund krossar Arsenal" är ta mig fan det sämsta tipset jag sett i hela mitt liv. Och då lämnar jag ändå in någon kupong på oddset då och då, så jag borde veta. Fy fan vad dålig tiiiips! Arsenal vann ju fyi. Hur kan man rekommendera ett sånt lir? Obegripligt.

Postad

To be fair, Meta skrev "Sätta Arsenal på plats". Även om jag misstänker lite hat gentemot rival så hade han inte "totalfel". Dortmund hade mycket större delen utav matchen, vilket var tråkigt. Men efter 60min blev det bättre. Så imo hade Meta 1/3 fel. Orka vara resultatorienterad liksom.

Postad
Sen tog Arsenal över matchen efter målet.

De var bättre idag överlag, vi var bättre sist.

Helt ok att gå 1-1 mot Dortmund när ens bästa avbytare är Bendtner pga skador. :)

Tyckte både Bendtners inhopp och den där frisparksvarianten i slutet när det blev offside var magi :mrgreen:

Väldigt märkligt att Arsenal tog över när det blev 1-0, det är ju alltid tvärtom. Men ja 3 pinnar mot Dortmund hade dem flesta varit nöjda med. Även om jag måste påpeka att om det hade varit slutspel så hade Dortmund vunnit på målskillnad ;)

Spänningen blir olidlig på söndag! Första gången på mycket mycket länge jag inte känner att United kommer krossa Arsenal. Det brukar gå sååå lätt men i år har jag inte en aning hur det kommer se ut.

To be fair, Meta skrev "Sätta Arsenal på plats". Även om jag misstänker lite hat gentemot rival så hade han inte "totalfel". Dortmund hade mycket större delen utav matchen, vilket var tråkigt. Men efter 60min blev det bättre. Så imo hade Meta 1/3 fel. Orka vara resultatorienterad liksom.

Det var lite friendly banter :D