Gå till innehåll

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

• Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10

Recommended Posts

Postad
Dexter ending spoiler

Spoiler!
Har läst runt lite om vad random folk tycker om slutet, och säsongen i helhet. Majoriteten anser det vara ett bra slut på en helt ok säsong.

Jag hatar slutet??? Det irriterar mig att han väljer att fejka sin död och isolera sig och låta harrison leva i ovisshet. Han nämnde ofta hur lycklig han var med hannah och hur han såg fram emot deras framtid som familj. Hur kan debras situation ändra på hans inställning till det? Eller är det just det som ska vara twisten, att han får klarhet i att han faktiskt är människa med känslor och alltid kommer vara farlig för de som står honom nära?

Ska det sluta olyckigt så finns det nog inget bättre slut, sure det kan jag erkänna. Men jag hade verkligen velat se ett lyckligt slut. Väldigt jobbigt avsnitt att titta på imo.

Tycker säsongen kändes halvfärdig i övrigt.

Spoiler!
Var har du fått för dig att majoriteten tycker att det var ett bra slut på en helt okej säsong? Majoriteten verkar ju hata hela säsongen! Bara gå in på /r/dexter, flesta verkar vilja att Dexters nästa offer ska vara manusförfattarna! :-PKritikerna sågar hela säsongen också, säsongsavslutningen fick F i betyg. Enda sedan de bytte showrunner efter säsong 4 så har serien gått neråt, den nya var ju mer inriktad på relationer och kärleksdravel. Fan vilka möjligheter de hade inför denna säsong, istället blev det noll spänning! Man hade ingen känsla alls av att de har var den sista säsongen; ska kännas som en tickande bomb, att slutet snart är nära, jämför med Breaking Bad.

Ett fan som kommit på ett eget slut: http://www.youtube.com/watch?v=Hl407-PZa3k

tf6eVnj.jpg

Väldigt besviken :-(

• Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad
Spoiler!
Var har du fått för dig att majoriteten tycker att det var ett bra slut på en helt okej säsong? Majoriteten verkar ju hata hela säsongen! Bara gå in på /r/dexter, flesta verkar vilja att Dexters nästa offer ska vara manusförfattarna! :-PKritikerna sågar hela säsongen också, säsongsavslutningen fick F i betyg. Enda sedan de bytte showrunner efter säsong 4 så har serien gått neråt, den nya var ju mer inriktad på relationer och kärleksdravel. Fan vilka möjligheter de hade inför denna säsong, istället blev det noll spänning! Man hade ingen känsla alls av att de har var den sista säsongen; ska kännas som en tickande bomb, att slutet snart är nära, jämför med Breaking Bad.

tf6eVnj.jpg

Googlade bara snabbt, fan vad slumpartat. Skönt att inte vara ensam iaf, tyty

Postad
Spoiler!

tf6eVnj.jpg

Showrunner = producent? Eller manusförfattare? Tycker det är intressant det där för kvaliteten rasade verkligen neråt i ett enormt tempo.

Sista säsongen var överlägset sämst och slutet var också lol-dåligt.

Men vi fick iaf en riktigt riktigt bra serie i 3-4 säsonger :)

Postad
Showrunner = producent? Eller manusförfattare? Tycker det är intressant det där för kvaliteten rasade verkligen neråt i ett enormt tempo.

Sista säsongen var överlägset sämst och slutet var också lol-dåligt.

Men vi fick iaf en riktigt riktigt bra serie i 3-4 säsonger :)

Som jag har förstått det så är det den som är ledaren över manusförfattarna, den som har sista beslutet och bestämmer i vilken riktning serien ska gå i. Inte helt säker på vilka upgifter en producent har men en showrunner har väl typ ansvaret över hela den kreativa processen.

Men konstigt hur det kan ha blivit så stor skillnad, nästan som om de bytt ut hela författarteamet. Eller så var den förre showrunnern helt grymt bra och kompenserade helt för det dåliga manusskrivandet, eller så är författarteamet bra och den nye showrunnern, Scott Buck, helt kass på att leda, men om han är sämre än många av författarna så borde han ju inte ens ha jobbet. :-?

Aja som du säger säsong 1, 2 och 4 var grymma!

Postad
Som jag har förstått det så är det den som är ledaren över manusförfattarna, den som har sista beslutet och bestämmer i vilken riktning serien ska gå i. Inte helt säker på vilka upgifter en producent har men en showrunner har väl typ ansvaret över hela den kreativa processen.

Men konstigt hur det kan ha blivit så stor skillnad, nästan som om de bytt ut hela författarteamet. Eller så var den förre showrunnern helt grymt bra och kompenserade helt för det dåliga manusskrivandet, eller så är författarteamet bra och den nye showrunnern, Scott Buck, helt kass på att leda, men om han är sämre än många av författarna så borde han ju inte ens ha jobbet. :-?

Gissar att större delen av författarna byttes ut med "showrunnern", tror det är kutym i såna fall.

Postad

Håller 4e med Lithgow som favorit. Grymt bra.

Quinns skådespel när han bölade. Sämsta jag sett. Såg ut som en transa.

Haha håller med!

Postad

Fick kliva en nivå liiiite tidigare än planerat. Första sessionen igår visade 2 inköp på rätt håll. Betydligt softare motstånd än förväntat och kändes överlag som jag hade bra koll på spelet där. Kan haft att göra med lönehelg men kryllade av regs jag kände igen som inte alls var så vassa som jag kom ihåg dom.

Kan hoppas det är jag som blitt bättre och inte tvärtom :)

Postad
Jaså inget att ha eller? Har ej vart där innan! Inget gött gäng/ lir?

nu är det ju bara min åsikt , dom är ju inte otrevliga men det går så fruktansvärt sakta och dom pratar på tok för mycket, t.o.m min egen morsa orkar jag inte där , hon ska osså dit då iaf :P

Postad
nu är det ju bara min åsikt , dom är ju inte otrevliga men det går så fruktansvärt sakta och dom pratar på tok för mycket, t.o.m min egen morsa orkar jag inte där , hon ska osså dit då iaf :P

Mm att det går sakta etc var det jag var rädd för! Skall din morsa dit är det ju givet med ett besök dock.. :-P

Postad

Finns inget så underbart som att vakna upp en morgon efter att ha förnedrat hif på alla plan. På läktaren var vi nog rekord många och hade mer eller mindre hela norra. Dom hade iallafall lika lite chans där som på plan.

Underbart! Nu går vi mot guldet

Postad
Finns inget så underbart som att vakna upp en morgon efter att ha förnedrat hif på alla plan. På läktaren var vi nog rekord många och hade mer eller mindre hela norra. Dom hade iallafall lika lite chans där som på plan.

Underbart! Nu går vi mot guldet

Big fat käftsmäll is what you need.