Gå till innehåll

Team Bustgatan


schumme

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

    • Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10


Recommended Posts

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det jag tror Metaddict syftar på är att säsongen har startat dåligt för Man U och därför förtränger han att den ens har startat.

 

You know, first step is denial.

 

Första matchen gick bra sedan har han förträngt de andra matcherna..: AM I RIGHT??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:8-) 8-) :shock::-P:evil::cry::oops:

 

När minibiff fattar det före en själv kan man inte vara helt nöjd, eller vad säger du Soni?? :lol: :lol: :lol: :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[ ] 6k händer

 

Blev för rörigt med för många bord så fick sänka antalet lite. Och så orkar jag inte mer nu efter att ha fått en fin pott på mitt enda nl100 bord. 340bbs allin på flopp med steg+färgdrag mot TPTK och fick träffa.

 

Så dagen landar på gröna $460 och är nu upp $270 för månaden.

 

Svängig dag f.ö.

 

e04y.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 dagar sedan jag slutade jobba. Har grindat nästan varje dag, känns bekvämt och allt det där. Är överrullad så kör mitt race självsäkert, inga scared money alls. Borde hålla ett tag även om jag tappar en rulle varje månad.

 

Rakebackgrindar som sagt, gör som så att jag räknar in poäng i etapper i månaden. Har rb för halva månaden redan så tar några dagar ledigt nu. Växlar sedan poängen till cashez och för över som en hygglig lön. Nice and clean.

 

Allt jag plussar förs över till rullen, vill ju klättra också obv.

 

När det kommer till strategidiskussioner här i dagboken så, vet jag inte vilka som läser här... Jag vågar helt ärligt inte lägga upp HHs. Jag har skrivit vilka nivåer jag håller till på och tvivlar på att jag är enda svensk eller enda forumit som håller till på sagda nivåer på nätverket ifråga. Försöker inte låta nosebleedspro utan jag vill bara inte ge ut onödig info. That's it. Det finns skypegrupper för sånt.

 

Fortsätter dock logga resultat osv. Inte för att någon ska läsa utan för mig själv, skriver inte ned något någon annanstans så detta är min resultatbok.

 

Jaja, har lovat att glo på big bang theory nu så får väl försöka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 dagar sedan jag slutade jobba. Har grindat nästan varje dag, känns bekvämt och allt det där. Är överrullad så kör mitt race självsäkert, inga scared money alls. Borde hålla ett tag även om jag tappar en rulle varje månad.

 

Rakebackgrindar som sagt, gör som så att jag räknar in poäng i etapper i månaden. Har rb för halva månaden redan så tar några dagar ledigt nu. Växlar sedan poängen till cashez och för över som en hygglig lön. Nice and clean.

 

Allt jag plussar förs över till rullen, vill ju klättra också obv.

 

När det kommer till strategidiskussioner här i dagboken så, vet jag inte vilka som läser här... Jag vågar helt ärligt inte lägga upp HHs. Jag har skrivit vilka nivåer jag håller till på och tvivlar på att jag är enda svensk eller enda forumit som håller till på sagda nivåer på nätverket ifråga. Försöker inte låta nosebleedspro utan jag vill bara inte ge ut onödig info. That's it. Det finns skypegrupper för sånt.

 

Fortsätter dock logga resultat osv. Inte för att någon ska läsa utan för mig själv, skriver inte ned något någon annanstans så detta är min resultatbok.

 

Jaja, har lovat att glo på big bang theory nu så får väl försöka.

 

gillade du big bang ? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gillade du big bang ? :D

 

Hjärndöd humor som alla andra sitcoms. Självklart ler man ibland och serien har en mysig atmosfär. Men skulle aldrig lagt tid på att titta på det själv. Gillar skådespelarna men dialogen är tom och trist. Inget för mig alltså, men kul för dom som gillar det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...