Gå till innehåll

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

• Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10

Recommended Posts

• Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad

Lite entablande och whiskydrickande och min minirulle är nu på 1219 pix. Blev donerad 200BB sista handen också, jag vet inte vad han hade men jag hade übernuts i alla fall a k a toppset...

Postad

Gött schumme!

Jag hittade lite drygt be igår.

Hämtade upp 1600bbs på /1. Lite tiltande att det inte ger ett dagsplus men vad fan liksom...

Har förresten bytat tillbaka till min moderförenig i fotboll. Missade kval till 3an på målskillnad förra året så ska bli skoj :)

Gamla klubben stehag kommer tyvärr rasa ner i 6an iår. Har tappat enhel startelva efter säsongen.

Postad
Gött schumme!

Hämtade upp 1600bbs på /1. Lite tiltande att det inte ger ett dagsplus men vad fan liksom...

Har förresten bytat tillbaka till min moderförenig i fotboll. Missade kval till 3an på målskillnad förra året så ska bli skoj :)

Gamla klubben stehag kommer tyvärr rasa ner i 6an iår. Har tappat enhel startelva efter säsongen.

Snygg comeback. Vilken är moderklubben?

Postad
Snygg comeback. Vilken är moderklubben?

Eslövs bk.

Ganska sjuk skillnad på 5an och 4an faktiskt, betydligt större än jag trodde. Juniorerna som kom upp hade fan högre bolltempo än vad vi från 5an hade. Nu går det iof ganska fort att komma in i det, men ändå

Postad
Gött schumme!

Det kommer nog EBK med göra ;)

Postad

Ger tröttheten ett ansikte ikväll. Gick på jobbet 13.00 igår. Jobbade till 22 då jag gick på den sovande natten på jobb som spenderades med att grinda till 04.00. Blev väckt 07.30 och jobbar nu fram tills 21...

Flickvännen har planerat en granklädning och filmkväll när jag kommer hem. Längtar sjukt mycket, precis vad jag vill göra!

Hittade iallafall 1.4k plus trots att jag blev coolrad på två 200bb inlöp och en ~40% ai på flopp för full stack som inte fick dra ut.

Hittade även en ny all time low idag då jag lyckades hitta 5 rätt på stryktipset varav en lottades rätt ^^

Postad

Försöker igen ifall någon är sugen på att förlora cash. Turregriind tonight, är det någon som är sugen på procentbyte så höööjta till och adda skype osv. Vi kör om dryga 2h.

Klonkade sist jag turregrindade bara så ni vet.

omgsoni på skype.

Postad

Hur gick det Soni?

Någon som har bra tips på hur man blir av med sömnsvårigheter? Har fått mer och mer problem med det på sista tiden nämligen och har fått för mig att det är ganska vanligt bland pokerspelare.

Att ligga vaken en timme är standard numera, ofta blir det längre än så.

Ganska frustrerande iom att jag varvar pokern med att jobba dagtid vilket innebär 06.30 morgnar. Ingen höjdare att ligga vaken 3h i onödan då

Postad
Hur gick det Soni?

Någon som har bra tips på hur man blir av med sömnsvårigheter? Har fått mer och mer problem med det på sista tiden nämligen och har fått för mig att det är ganska vanligt bland pokerspelare.

Att ligga vaken en timme är standard numera, ofta blir det längre än så.

Ganska frustrerande iom att jag varvar pokern med att jobba dagtid vilket innebär 06.30 morgnar. Ingen höjdare att ligga vaken 3h i onödan då

100% lagliga grejer tror jag inte på. Provade sån där Valerina Forte men jag var uppe i en jävla massa piller utan att känna ett skit. Dessutom var lukten bland det värsta jag upplevt och satte sig på fingrarna bara man nuddade dem.

Melatonin ska kunna hjälpa till. Jag har provat själv men märkte ingen skillnad tyvärr. Går inte att köpa i Sverige men det är billigt att beställa från t.ex. http://www.bodybuilding.com

Sonis råd är nog väldigt bra. Men det finns ju såklart nackdelar med det alternativet också...

Sen finns ju alla standardråd som att ha rätt temperatur i sovrummet, inte kolla TV eller sitta vid datorn för sent inpå läggdags, avslappningsövningar, lyssna på stillsam musik osv.