Gå till innehåll

Team Bustgatan


schumme

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

    • Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10


Recommended Posts

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Någon som har gröna siffror i år?

 

If so, hur i helsike går du tillväga?

 

Nix, jag e back 2000 spänn typ, men det är en livesittning i princip, väldigt lite spelat. Ska dock på det ikväll så vi får se hur det går...

 

Lite mycket annat på g annars, flytt till hus etc, så slantarna går dit..

 

Var liras det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nix, jag e back 2000 spänn typ, men det är en livesittning i princip, väldigt lite spelat. Ska dock på det ikväll så vi får se hur det går...

 

Lite mycket annat på g annars, flytt till hus etc, så slantarna går dit..

 

Var liras det?

 

Hur går flytten?

Packat upp allt ännu?

Bra och anus med villa?

 

 

Ongame nosebleeds, är back 500k ören typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur går flytten?

Packat upp allt ännu?

Bra och anus med villa?

 

 

Ongame nosebleeds, är back 500k ören typ.

 

Jobba på!

 

Flytten är inte gjord än, ett par veckor till, så börjat packa så smått, men det är en massa skit att fixa med, sophämtning, vatten, el, och massa sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Startade träningsmatcherna idag mot ett lag som förväntas toppa sin div 4 serie.

Vår målvakt lyckas göra en klassisk 90gradare med två minuter kvar av matchen. Halkar till när han ska rensa bollen och fastnar samtidigt med stödbenetsdubbar i konstgräset.

Foten placerade sig verkligen 90 grader ut medans övriga benet var rakt fram, ganska nasty mao. Verkar som att det bara var fotleden dock. Från början trodde man att det var både fotled och skenben vilket väl hade varit snäppet värre...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Startade träningsmatcherna idag mot ett lag som förväntas toppa sin div 4 serie.

Vår målvakt lyckas göra en klassisk 90gradare med två minuter kvar av matchen. Halkar till när han ska rensa bollen och fastnar samtidigt med stödbenetsdubbar i konstgräset.

Foten placerade sig verkligen 90 grader ut medans övriga benet var rakt fram, ganska nasty mao. Verkar som att det bara var fotleden dock. Från början trodde man att det var både fotled och skenben vilket väl hade varit snäppet värre...

 

Trist för honom, hoppas han är på benen snart! Även trist med er serie, haha. Tur jag inte bor där nere längre så jag slipper åka på bortamatcherna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte bara handen som fick sig en törn i helgen, rullen är ju långt ifrån tipp topp kan man säga. Cashat ut till skidresa på fredag och lite sådär.

Är väl egentligen rullad för min vanliga nivå blir så fruktansvärt resultat orienterad när rullen blir lite kort att mitt spel falerar helt och hållet.

Så ner till /1 och hoppas springa J-tag style for once8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fyfan fin låt!

 

+1

 

Sorry att jag inte bidrar nåt för tillfället. Mitt i flytten nu och just bra tajmat fick man feber/hosta/förkylning. Så ska kånka grejer idag allt annat än frisk.

 

Jaja, bara att bita ihop.

 

Nästa poker för mig blir en rankingfinal på ett liveställe den 2 mars. 8 turneringar inräknade. Jag har spelat en och klonkade den och det räcker gott för att va top 40 som får plats.

 

See you on the other side.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...