vegetera Postad 12 Oktober , 2011 Rapport Postad 12 Oktober , 2011 jag spelar med no image theme på stars. jag vill ha svart backgrund (vilket inte finns att välja i klineten). Hade det i min gamla dator då jag hade en extern fil som jag kunde använda och adda. Kommer inte ihåg varifrån jag fick den. Men den försvann när datorn crashade. Är det någon som spelar med no image theme och har svart bord och kan hjälpa mig? Citera
vegetera Postad 12 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2011 jag spelar med no image theme på stars. jag vill ha svart backgrund (vilket inte finns att välja i klineten). Hade det i min gamla dator då jag hade en extern fil som jag kunde använda och adda. Kommer inte ihåg varifrån jag fick den. Men den försvann när datorn crashade. Är det någon som spelar med no image theme och har svart bord och kan hjälpa mig? edit: det fixade sig. jag skapade bara en svart jpeg fil så fixade det sig Citera
Freddy1337 Postad 12 Oktober , 2011 Rapport Postad 12 Oktober , 2011 kan du inte ladda upp ett pic screen hur det ser ut? Citera
vegetera Postad 12 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2011 har ingen aning om hur man lägger upp bilder..pmar dig mitt tweet-konto la upp det där Citera
Svenz00r Postad 12 Oktober , 2011 Rapport Postad 12 Oktober , 2011 kan du inte slänga iväg ett pm till mig också vill gärna se hur det ser ut Citera
moderkakaa Postad 14 Oktober , 2011 Rapport Postad 14 Oktober , 2011 dra gärna iväg ett pm t mig också. tack i förhand Citera
Recommended Posts