Gå till innehåll

Vilken b-rud finner du mest attraktiv denna månad? (September)  

27 medlemmar har röstat

1. 1. Vilken b-rud finner du mest attraktiv denna månad? (September)

Recommended Posts

Postad
Vad är det för brudar som lägger upp sådana här bilder på FB, kan inte vara speciellt hög klass på dem. ;P

Och om du vill hålla tjejernas identitet hemlig ska du nog inte länka till just FB.

Att visa upp sin kameltå är väl nya trenden. eller hoppas det blir det ialf

• Svars 190
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Jag begriper inte sambandet mellan tuttklämmandet och Putin... Och vad säger killen till tjejerna för att dom ska släppa till utan att ge han en fetslap efteråt?

han har skillz helt enkelt...

Postad
Gör han det?
Konceptet är ju att beröring överför positiv energi. Så snubben som skakar hand med Putin vill genom att först ta på 2000 tuttar ladda upp sig själv med så mycket positiv energi som möjligt och sen ge Putin en megaboost genom själva handskakningen.
Postad

Då gårdagen innehöll allehanda festligheter och slaskpoker så fick brutta nummer fem dyka upp idag istället.

Den här donnan anses vara en av de hetaste från min hemstad. Jag är benägen att hålla med majoriteten denna gång.

111ybr.jpg

444ka.jpg

222uxb.jpg

333og.jpg

Postad
Ni är ju lika blinda bägge!!! Fetaste db´n iaf.

För grov, ser nästan ut som en kille. Alldeles för lång.

Typiskt män vars sexuella uppväxt kretsat kring långa blondiner med tuttar. Det är snyggt för att alla andra tycker det. Liten mörk förpackning med söt rumpa>gorillan på bilderna.

Postad
Vet inte vad ni gapar om men tjejen känns väl ändå så långt ifrån "blondin med stora tuttar" man kan komma :S Båda är söta, bilderna uppskattas :-)

Nja där tog du väl i lite? Brunetten är väl längre ifrån? Du har rätt, bilderna uppskattas.

Postad

Tight brunett som enbart gillar hockeysnubbar. Kommer ihåg från förr då man gick på det lokala gymmet och hon kom in i genom entrén. Helt plötsligt skulle varenda jävel lyfta 10x så mycket mer i vikt. Hon har väl den effekten antar jag.

6666dr.jpg

5555gr.jpg

2222xi.jpg

3333kn.jpg

1111zm.jpg