Gå till innehåll

Random B-rudar @ FB och 6-max


FormerForum

Vilken b-rud finner du mest attraktiv denna månad? (September)  

27 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken b-rud finner du mest attraktiv denna månad? (September)



Recommended Posts

  • Svars 190
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Jag vet inte om det är karma, men här sitter man efter en bra session, ska precis langa upp en b-rud, men känner att "Nae, jag är så jävla trött så väntar med det till imorgon...".

 

Vaknar fyra timmar senare av att jag håller på att svimma(!). Vakna av det liksom. Springer in på toaletten och hulkar som en räv. Sedan dess har det varit full fart från alla hål.

 

Ät aldrig gårdagens upptinade kyckling i rumstemp, som sedan slängs in i kylen p.g.a. att annat krubb och för att sedan tillagas nästa dag.

 

Detta önskar jag inte min värsta fi. Usch.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte att jag skulle hålla er lite på halster. Att ni finner dessa b-rudar så inspirerande kunde jag aldrig ana.

 

Nu kör vi månadens sista b-rud. Även den sista b-ruden som jag på något sätt har haft kontakt med kommer läggas upp här nedan. Därefter kommer jag börja få dåligt samvete. Framförallt kommer folk på forumet börja känna igen vissa b-rudar, och jag vill inte stå till svars för någonting, alt få en bettskena i ollonet. Nästa månads kategori to be decided.

Jag slänger även fram en poll här där ni kan rösta på vem av denna månads b-rudar som ni finner mest attraktiv. GL!

 

Den här bruttan kan vara bland de sötaste jag har fått stifta bekantskap med. Hennes ögon får mig att göra märkliga saker.

 

yeyeye.jpg

 

yeyet.jpg

 

yeyeyeye.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...