Gå till innehåll

Varning Absolute poker


Hjulapan

Recommended Posts

Det borde redan vara känt vid det här laget att den sidan har allt annat än rent mjöl i påsen men jag vill utfärda ytterligare en varning att sätta in pengar där eftersom man inte får igen dem.

Jag har haft en uttagsförfrågan pendlande nu i två månader och när jag frågar supporten varför det tar sådan tid så säger dom att det beror på "utvecklingen av händelserna i USA"

Det visste dom när jag satte in pengar där men informerade inget alls om svårigheterna att ta ut. och dessutom- varför skulle jag som europeisk spelare drabbas av händelserna i USA?

Osar bedrägeri långa vägar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svint och Litch, lite smådrygt av er båda tycker jag. Klart att om man är lite halvseriös med sin poker så kanske man googlar och kollar upp alla sajter man ska sätta in en större rulle på. Men att förvänta sig att varje spelare ska ta sig tiden och kolla upp varje bolag, speciellt såna som har figurerat i media, sponsrat några av världens kändaste pokerspelare etc etc. Att då säga att man får skylla sig själv,, när sajten fortfarande tar emot pengar, när de egentligen är gula och bara för att att man inte råkat följa en tråd på PF och 2+2, det är bara taskigt och drygt, men känns som att rätt många har den attityden här på forumet.

 

Badbeat, Hjulapan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...