Shahin86 Postad 16 September , 2012 Rapport Share Postad 16 September , 2012 lol torska två raka i survival eller? KOM IGEN PATRIOTS! I mina andra survivorligor får man bara ett försök så typ 70-80% försvinner där, vore jävligt smarrigt faktiskt. Tyckte alla slank sista sekunderna förra veckan på Phil, Detroit o nån annan så nu är det fan dags o rensa fältet (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 16 September , 2012 Rapport Share Postad 16 September , 2012 looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 16 September , 2012 Rapport Share Postad 16 September , 2012 så sjukt jävla tilt så det finns inte... för patriots, sen slutar giants och eagles matcherna med två sena scores så att jag missar de beten också. Dallasmatchen ska vi inte ens prata om. edit: tur att fantasyn går bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 16 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 16 September , 2012 rånad på en touchdown av domarna. Jävla pajascirkus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 16 September , 2012 Rapport Share Postad 16 September , 2012 rånad på en touchdown av domarna. Jävla pajascirkus. domarna är inte helt 100.. vilken torska du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 16 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 16 September , 2012 domarna är inte helt 100.. vilken torska du? va iofs lika mycket st louis egna fel. Men jackson gjorde TD och domarna missa det. Han spikea då bollen och fick penalty och då kan man inte göra en challenge. Men om spiken sker i end zone så ska han inte straffas och det fick man aldrig se om den var. Sen på first down var han typ inne men då gjorde inte st.louis en challenge så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 16 September , 2012 Rapport Share Postad 16 September , 2012 så sjukt jävla tilt så det finns inte... för patriots, sen slutar giants och eagles matcherna med två sena scores så att jag missar de beten också. Dallasmatchen ska vi inte ens prata om. edit: tur att fantasyn går bra. Äh, Dallasmatchen löser sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 16 September , 2012 Rapport Share Postad 16 September , 2012 Äh, Dallasmatchen löser sig! äh får väl se, de är så jävla ojämna ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 16 September , 2012 Rapport Share Postad 16 September , 2012 äh får väl se, de är så jävla ojämna ju Tar tillbaka det jag sa går käpprätt åt helvete. Är så het att jag tog för givet att alla bet skulle sitta men tydligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 16 September , 2012 Rapport Share Postad 16 September , 2012 Jävla dubbelpost Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 16 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 16 September , 2012 underbara marginaler just nu, jösses.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 17 September , 2012 Rapport Share Postad 17 September , 2012 äsch nu måste man ju nästan sitta och glo på sena matchen också när det blev så spännande i fantasyn.. GO DETROIT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 17 September , 2012 Rapport Share Postad 17 September , 2012 Jag är fan inte säker på de, Team Haj har gett spelarna en rejäl utskällning efter 1p-förlusten. Vinner med 42 denna vecka (= Säker på att du inte sa "Förlora med 42" till dem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 17 September , 2012 Rapport Share Postad 17 September , 2012 Behöver minst två poäng av Tony Gonzales inatt för seger, bör väl kunna ordnas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 17 September , 2012 Rapport Share Postad 17 September , 2012 Behöver minst två poäng av Tony Gonzales inatt för seger, bör väl kunna ordnas? 2p är helt ok med mig, men inte mer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 17 September , 2012 Rapport Share Postad 17 September , 2012 2p är helt ok med mig, men inte mer hur tänker du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 17 September , 2012 Rapport Share Postad 17 September , 2012 hur tänker du då? Då tänker jag att du kommer upp i 96p mot mina 97p, men jag har säkert missat något jag är ju newbien Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 17 September , 2012 Rapport Share Postad 17 September , 2012 Då tänker jag att du kommer upp i 96p mot mina 97p, men jag har säkert missat något jag är ju newbien Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 17 September , 2012 Rapport Share Postad 17 September , 2012 Säker på att du inte sa "Förlora med 42" till dem hahha... Vi gick på plan B efter lite skador, man ska tydligen starta säsongen 1-4, så det satsar vi på nu (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 17 September , 2012 Rapport Share Postad 17 September , 2012 Då tänker jag att du kommer upp i 96p mot mina 97p, men jag har säkert missat något jag är ju newbien lol precis innan jag skrev det där så hade jag 96p, men nu när jag kollar så har de tagit bort två poäng av Cam Newton av någon anledning?? Hans tidigare 27 är nu 25. Då blev det ju ännu mer spännande, satan också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 17 September , 2012 Rapport Share Postad 17 September , 2012 lol precis innan jag skrev det där så hade jag 96p, men nu när jag kollar så har de tagit bort två poäng av Cam Newton av någon anledning?? Hans tidigare 27 är nu 25. Då blev det ju ännu mer spännande, satan också.. Vi skakade väl hand på att han skulle ta 2p, inte sant Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 17 September , 2012 Rapport Share Postad 17 September , 2012 Vi skakade väl hand på att han skulle ta 2p, inte sant du vann med en poäng förra, då är det väl inte mer än rättvist att du förlorar med en poäng den här veckan, så vi säger 4p. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 18 September , 2012 Rapport Share Postad 18 September , 2012 VICTORY! Gonzales levererar och vi har andra raka. Bara börja gneta på nästa veckas line-up. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 18 September , 2012 Rapport Share Postad 18 September , 2012 Phu, Roddy levererar. Hade vart tungt att börja med 2 torsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 19 September , 2012 Rapport Share Postad 19 September , 2012 sådär då har man chansbytt lite reservspelare och fått in NYG:s förväntade förstarunner för denna vecka (Brown). Är dock riktigt besviken med mina val av första och andra RB (C Johnson+ Turner) Byter gärna bort dem mot annan RB från första omgångarna i draften om det är nån som fortfaranade tror CJ2K kan göra en bra säsong trots allt! Bra pickup av TE där Shahin, Pitta ser ju klart stabil ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts