berghet Postad 29 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2012 Funkar inte för mig, tror vi hade samma problem förra året. hmm.. testa gå in här http://football.fantasysports.yahoo.com/survival/register/joingroup och sen är grupp id 20340 och lösen som sagt pf2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 29 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2012 Skulle ni inte hitta fler så kan jag offra mig och stå över så att det blir 12 pers. Har redan rätt många ligor. Kan aldrig ha för många ligor (= Nästan en vecka kvar är nog nån som latereggar annars frågar jag en irlare så vi blir 14. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 29 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2012 hmm.. testa gå in här http://football.fantasysports.yahoo.com/survival/register/joingroupoch sen är grupp id 20340 och lösen som sagt pf2012 Det funkade snyggt, bara för resten o joina. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 31 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2012 Deltagare Fantasy NFL 2012/2013 Insats: 500kr Snake Draft - ESPN 1. Team Haj 500 (200 Survivor) 2. Team Bergh 500 (200 Survivor) 3. Solna Steelers 500 (200 Survivor) 4. Stockholm Schoolmasters 500 (200 Survivor) 5. Gamblob 49ers 500 (200 Survivor) 6. Team Samuel 500 7. Sickla Scissors 500 (200 Survivor) 8. Team Hogge (Ny) 500 (200 Survivor) 9. Berga Falcons 500 10. Ghoul12 (Ny) 500 11. Portion (Ny) 500 12. Drunken Dolphins (Ny) 500 (200 Survivor) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vurra Postad 31 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2012 Behöver tyvärr dra mig ur ligan då jag kommer missa draften vilket förstör rätt mycket enligt mig, kunde inte hitta nått sätt att ta bort mitt lag själv men det kan väll shahin göra antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 31 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2012 Behöver tyvärr dra mig ur ligan då jag kommer missa draften vilket förstör rätt mycket enligt mig, kunde inte hitta nått sätt att ta bort mitt lag själv men det kan väll shahin göra antar jag. Det var synd. Ja jag fixar det. Eftersom vi är 12 lag ist för tänkta 16 så tycker jag vi adderar en WR-plats? är 2st wr 2st rb en wr/rb nu. FInns ju överjävligt mkt WRs och 20st extragubbar iomed vi är 12st. Någon som är emot? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 1 September , 2012 Rapport Share Postad 1 September , 2012 Det var synd. Ja jag fixar det. Eftersom vi är 12 lag ist för tänkta 16 så tycker jag vi adderar en WR-plats? är 2st wr 2st rb en wr/rb nu. FInns ju överjävligt mkt WRs och 20st extragubbar iomed vi är 12st. Någon som är emot? körde vi inte tre wr förra året? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 1 September , 2012 Rapport Share Postad 1 September , 2012 Nej vi körde två och en flex rb/wr. Jag är lite smått emot att köra tre wr. Blir ganska annorlunda och då måste jag tänka om hela min draftstrategi. Men det är ingen stor sak alls och vill ni andra köra med tre så är jag såklart med på det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 1 September , 2012 Rapport Share Postad 1 September , 2012 Nej vi körde två och en flex rb/wr. Jag är lite smått emot att köra tre wr. Blir ganska annorlunda och då måste jag tänka om hela min draftstrategi. Men det är ingen stor sak alls och vill ni andra köra med tre så är jag såklart med på det också. just det! håller nog också helst kvar på samma spår som senast faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 2 September , 2012 Rapport Share Postad 2 September , 2012 Okej då kör vi på som förra året. Kommer finnas mycket gott på waivern. Ni som inte betalat än gör det så fort som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 2 September , 2012 Rapport Share Postad 2 September , 2012 3 wr tycker jag, särskilt om vi bara blir 12 lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 3 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2012 pengar överförda och för mig spelar antaler wr ingen roll. tre känns dock lockande ock kul, vilket lag var team vurra? lund elites? tror vurra redan är borta så vi är ju 13 lag och vi ska va 12, missar jag nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 3 September , 2012 Rapport Share Postad 3 September , 2012 pengar överförda och för mig spelar antaler wr ingen roll. tre känns dock lockande ock kul, vilket lag var team vurra? lund elites? tror vurra redan är borta så vi är ju 13 lag och vi ska va 12, missar jag nåt Jag får det till 12 så tror du missar nåt faktiskt (= (Vurras lag var Team Vurra) (= Nu behöver vi bara en betalning + att 49ers och Penguins joinar Survivorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 3 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2012 Jag får det till 12 så tror du missar nåt faktiskt (=(Vurras lag var Team Vurra) (= Nu behöver vi bara en betalning + att 49ers och Penguins joinar Survivorn. haha ja jag missade, har fixat nu så ligan är full iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 3 September , 2012 Rapport Share Postad 3 September , 2012 Något tekniskt jag behöver tänka på inför draften? Behöver jag göra något med laget? mvh Newbie, som precis googlade fram vad "wr" är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 3 September , 2012 Rapport Share Postad 3 September , 2012 haha ja jag missade, har fixat nu så ligan är full iaf. Snyggt, fixa det till 2 divisioner á 6 lag efter draften och 6 slutspelsplatser. (Divisionsvinnarna får bye) Ta typ 1-3-5-7-9-11 mot 2-4-6-8-10-12 Något tekniskt jag behöver tänka på inför draften?Behöver jag göra något med laget? mvh Newbie, som precis googlade fram vad "wr" är. Testa en mockdraft så allt funkar med datorn o allt, http://games.espn.go.com/ffl/mockdraftlobby sen är det bara o ta dom du har feel på, och fixa laget inför varje vecka när vissa har byes osv. Inte så mkt mer jag kan tänka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 3 September , 2012 Rapport Share Postad 3 September , 2012 tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 3 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2012 Snyggt, fixa det till 2 divisioner á 6 lag efter draften och 6 slutspelsplatser. (Divisionsvinnarna får bye) Ta typ 1-3-5-7-9-11 mot 2-4-6-8-10-12 Testa en mockdraft så allt funkar med datorn o allt, http://games.espn.go.com/ffl/mockdraftlobby sen är det bara o ta dom du har feel på, och fixa laget inför varje vecka när vissa har byes osv. Inte så mkt mer jag kan tänka på. yes, nu börjar taggen krypa sig på. Fan va kul det ska bli. hur fördelas priserna? 2 eller 3 bästa som får pris? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 3 September , 2012 Rapport Share Postad 3 September , 2012 yes, nu börjar taggen krypa sig på. Fan va kul det ska bli. hur fördelas priserna? 2 eller 3 bästa som får pris? röstar för 500, 1k, 4,5k eller 1k, 5k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 3 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2012 röstar för 500, 1k, 4,5k eller 1k, 5k jag röstar för alternativ 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 3 September , 2012 Rapport Share Postad 3 September , 2012 500 1k 4,5k var ju jävligt brant. Varför inte 500-1500-4000? Blir en 67% till vinnarn och smarriga 25% till tvåan, känns lite bättre? Alla som är sugna på sidebets så är jag med på 1-10k mot vemsomhelst. (= Edit; Ändra gärna rubriken också, vi stänger fabriken nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 3 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2012 låter bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
andersnystrom Postad 3 September , 2012 Rapport Share Postad 3 September , 2012 när får man reda på vilken plats man har i draften? eller står det redan någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 3 September , 2012 Rapport Share Postad 3 September , 2012 när får man reda på vilken plats man har i draften? eller står det redan någonstans? En timma innan. På yahoooooo har dom en att man kan randomiza tidigare men espn har det inte vad jag såg när jag kolla nyss. Jag tycker det suger men inte mkt man kan göra åt saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 3 September , 2012 Rapport Share Postad 3 September , 2012 vilken tid är draften? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts