ghoul12 Postad 12 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2012 Har ni spikat upplägget? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 12 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2012 Har ni spikat upplägget? Vad menas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ghoul12 Postad 12 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2012 Vad menas? Menar vilka inställningar ni kommer att köra. Drafttyp, line-up och poängsättning(PPR? Poäng för returns?). Blir det vanlig snake och inte allt för jobbig poängsättning så tar jag gärna en plats! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 12 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2012 Menar vilka inställningar ni kommer att köra. Drafttyp, line-up och poängsättning(PPR? Poäng för returns?). Blir det vanlig snake och inte allt för jobbig poängsättning så tar jag gärna en plats! Snake, qb-rbx2-wrx2-FLEX-TE-Def+Kicker. Semistandard tror jag? Nytt för flex i år är att man får ha en TE där också, tror inte de gick förra året. Ingen PPR. För avancerat atm för de flesta tror jag. Poäng för returns har vi, och 6p för passing TD för qbn, tror vissa har 4. H2h points. 16 lag kör vi med 8 slutspel, 12 så röstar jag för 6 men vi får se hur det blir. Vi röstar nog om det mesta så brukar inte va nåt jobbigt. Skickar PM med exakt poängsättning så får du se om det fanns nåt jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 12 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2012 Va, har vi sex poäng för passing-TD!? Varför det? Vi körde ju fyra förra året som är standard och mycket bättre enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ghoul12 Postad 12 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2012 Snake, qb-rbx2-wrx2-FLEX-TE-Def+Kicker. Semistandard tror jag? Nytt för flex i år är att man får ha en TE där också, tror inte de gick förra året. Ingen PPR. För avancerat atm för de flesta tror jag. Poäng för returns har vi, och 6p för passing TD för qbn, tror vissa har 4. H2h points. 16 lag kör vi med 8 slutspel, 12 så röstar jag för 6 men vi får se hur det blir. Vi röstar nog om det mesta så brukar inte va nåt jobbigt. Skickar PM med exakt poängsättning så får du se om det fanns nåt jobbigt. Tack för infon. Tar gärna en plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 12 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2012 Tror vi hade 4 poäng för TD pass. TD Pass (PTD) 4 Jag föredrar 4 mot 6 poäng så inte QB blir så viktig. Vi har ganska standard på alla regler tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ghoul12 Postad 12 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2012 Bara vinnaren som får pengar btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 12 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2012 My bad, trodde vi hade 6 förra året och 6 i år, men hade tydligen 4. Tyckte Rodgers fick så mkt poäng när jag hade han så antog vi hade 6 av nån anledning. Tur att ni är vakna (= Ganska säker på att vi kör top3 pengar om vi bli 16 iaf. Kan köra en omröstning om nån tycker nåt annat är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 12 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2012 Deltagare Fantasy NFL 2012/2013 Insats: 500kr 1. Team Haj 2. Team Bergh 3. Solna Steelers 4. Stockholm Schoolmasters 5. Gamblob 49ers 6. Team Samuel 7. Sickla Scissors 8. Team Hogge (Ny) 9. Team Vurra 10. Berga Falcons 11. Ghoul12 (Ny) 12. 13. 14. 15. 16 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 14 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2012 Ok grabbz jag hittade en skön sida där alla kan skriva in sitt namn och draft-tiderna som passar en. Första gången jag testat sidan så tog alternativen 19-21-23 varje dag 19 kanske va för tidigt men vi kan testa o se om det går vägen. Vet flera av er sa september passar bäst, vore trevligt o hitta en tid som passar 9 av 10. Försök va så flexibla som möjligt, om ni hade bokat in 3e sept 21.00 för o runka så kan ni ju vänta 2 dar, blir bara skönare då. http://www.doodle.com/hu5vbdng6rpu4wni#table Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 15 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2012 Bra initiativ Shahin, Jag fyllde i de datum och tider jag tror det är störst chans för mig att vara i närheten av stabilt internet. Är på road trip i USA hela perioden. Är det nån som vet om det går att drafta via androidmobil/padda? Man behöver flash installerat för att köra draften iaf tror jag. Kan man installera det på en HTC-android eller en Nexus-7-padda/läsplatta? /gamblob Googlade och hittade att det går att köra flash på N7:an om man laddar ner Dolphin eller Firefox först. Så ser lovande ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 16 Augusti , 2012 Författare Rapport Share Postad 16 Augusti , 2012 jag vet inte än om jag kan på vardagar. får reda på det nästa vecka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 17 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2012 10/11 har sagt när de kan och vrekar inte finnas något datum som passar alla tyvärr.. men har väl några alternativ nu iaf kanske. t'nkte också kolla intresset för en survivor pool som vikörde förra året. tänkte kanske 200kr insats. man ska alltså välja ett lag somman tror vinner sin match varje vecka, man får aldrig ta samma lag två gånger. man har två liv och tippar man fel en vecka förlorar man ett liv. edit: kanske är roliga att köra en Pick´em liga? Då ska man tippa vinnaren i alla matcher varje vecka, den med flest rätt i slutet av säsongen vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 17 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2012 Survivor låter roligare, jag är med på det 200 SEK. Pick'em blir för endimensionellt imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 17 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2012 Sure jag är med. Får ju ta datumet som passar flest. 8 pers @tisdag den 4e atm den leder. Om nån vill hoppa för dom missar draften kan dom ju göra det, även om man kan ställa in precis hur/vilka den ska välja åt en ifall man missar draften. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 17 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2012 Jag e med på survivor också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 17 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2012 ja är med på survivorn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 18 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2012 Vet inte vad survivor är, men jag är med Har ändrat mitt schema lite, så kan nu drafta den 4e Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 18 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2012 Jag kan väl också vara med i survivor i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 18 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2012 Vet inte vad survivor är, men jag är med Har ändrat mitt schema lite, så kan nu drafta den 4e Då är vi på 9 av 10. Du får gärna gå in och editera din dag då, bumpar länken för den som inte fyllt i än. http://www.doodle.com/hu5vbdng6rpu4wni#table Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
andersnystrom Postad 21 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2012 Jag tar gärna en plats i 500 kr ligan ifall det finns någon plats kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 21 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2012 Jag tar gärna en plats i 500 kr ligan ifall det finns någon plats kvar. Det finns det, tänkte nyss bumpa denna börjar bli nervös att vi inte når 12 spelare. Vi har 12 preliminära med dig, finns fortfarande plats för 4 till fast vi kör på med 12 även om de inte kommer fler. Kan ju börja ta betalt snart också, någon som är sugen på att escrowa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 21 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2012 Deltagare Fantasy NFL 2012/2013Insats: 500kr 1. Team Haj 2. Team Bergh 3. Solna Steelers 4. Stockholm Schoolmasters 5. Gamblob 49ers 6. Team Samuel 7. Sickla Scissors 8. Team Hogge (Ny) 9. Team Vurra 10. Berga Falcons 11. Ghoul12 (Ny) 12. Portion (Ny) 13. 14. 15. 16 Uppdaterad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 21 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2012 Lirar ni på ESPN? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts