Gå till innehåll

Fantasy NFL League


Recommended Posts

Så lätt blir du inte av med oss :P

 

Leder grudgematchen mot Berghet med 8 poäng. Jag har Dez Bryant och kickern janikowski kvar. Han har Träskallen och Åttisju^^

Hoppas på att det är miles austin som sitter på revis island ikväll.

Dags å slagga nu, Cowboys-matchen ser jag till frukost.

 

fck, du fick 13 poäng på Dez och det gjorde ju i princip matchen klar.. måste ta igen 19p med mina två patriots mot din kicker. om vi säger att din kicker gör 6p, så måste jag iaf få minst 2TD och bra yards av mina gubbar. inte omöjligt men..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så förbannat jävla typisk ROMO. Spelar klockrent i 50 minuter. Sen ett par dundermisstag a'la IQfiskmås som kostar dom matchen :evil:

 

fck, du fick 13 poäng på Dez och det gjorde ju i princip matchen klar.. måste ta igen 19p med mina två patriots mot din kicker. om vi säger att din kicker gör 6p, så måste jag iaf få minst 2TD och bra yards av mina gubbar. inte omöjligt men..

Fördel mig men verkligen inte klart. Som D sa, Steve Smith 29 poäng, han har väl vart på dekis ett tag nu och så plötsligt detta och med en rookie quarterback. Dina killar har Brady bakom sig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WTF, Steve Smith halar in 29 pinnar och är omgångens bästa poängplockare! Vart kom den ifrån? Gah, hade ju vunnit annars nu när motståndarlagets stjärnor underpresterade men det är klart Smith ska göra karriärens match då mot mig. Nåja 3 gubbar kvar så det finns en teoretisk chans.

Jaså det är du som möter Sten. Kista-pokerns 2 giganter!

Har Smith i min andra liga, sjukt nära att bänka honom, phu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tidig måstematch nästa runda mot Skolboken. Pisk där och förloraren är två matcher efter divisionsledaren.

 

nån som vet vad som händer om två lag skulle få lika mycket poäng i en match?

 

edit: pratar om två fantasylag alltså :)

Jag tror poängen räknas med decimaler även fast det inte visas så det ska mycket till om något lag inte ska få mer än det andra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har en BRA WR eller RB som de vill bli av med?

 

Har dessa spelare att byta mot:

Marques Colston (WR)

Chad Ochocinco (WR)

Chester Taylor (RB)

Danny Woodhead (RB)

Todd Heap (TE)

Chad Henne (QB)

Rex Grossman (QB). (Har inte Rex ännu men är först på waiver listan och kommer plocka upp honom då)

 

Säg vad ni har för spelare och vilka du är intresserad av!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har en BRA WR som de vill bli av med?

 

Har dessa spelare att byta mot:

Hines Ward (WR)

Marques Colston (WR)

Chad Ochocinco (WR)

Chester Taylor (RB)

Danny Woodhead (RB)

Todd Heap (TE)

Chad Henne (QB)

Rex Grossman (QB). (Har inte Rex ännu men är först på waiver listan och kommer plocka upp honom då)

 

Säg vad ni har för spelare och vilka du är intresserad av!

Även intresserad av en bra starting RB så om ni har någon där också så säg till!

 

Och där fick du ett tradeförslag accepterat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och där fick du ett tradeförslag accepterat.

 

ah grymt! nu ser det lite bättre ut med bye weeks för mig iaf :-)

Fortfarande intresserad av RB och WR om någon har förslag!

 

Har dessa spelare att byta mot:

Marques Colston (WR)

Chad Ochocinco (WR)

Chester Taylor (RB)

Danny Woodhead (RB)

Todd Heap (TE)

Chad Henne (QB)

Rex Grossman (QB). (Har inte Rex ännu men är först på waiver listan och kommer plocka upp honom då)

 

Säg vad ni har för spelare och vilka du är intresserad av!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vafan, att spöa berghet med 25 pinnar räknas inte som nån större merit tydligen! Profeterna har mig som 20 poängs underdog denna veckan... :shock:

Och det är om Dez Bryant kan komma över sin mensvärk och spela.

 

7 av mina killar spelar klockan 19, och alla i olika matcher! Får bli redzone för de tidiga matcherna. (Kanal på gamepass som hoppar mellan alla matcherna, visar alla highlights typ) Var skeptisk till den förut, men den e riktigt trevlig att kolla på faktiskt. Perfekt när man har lite intresse i många olika matcher, och bäst av allt, ingen reklam.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...