Gå till innehåll

Fantasy NFL League


Recommended Posts

ni glömmer väl inte survival också! :)

bara jag som valt lag 'nnu verkar det som.

 

kan inte bestämma mig om jag ska köpa game pass eller inte, kan fan vara värt det.. men tv10 visar ju en del matcher också, typ 5-6 i veckan. fördelen med gamepass är ju hd, flera matcher att följa och man kan kolla alla matcher i efterhand, orkar ej sitta uppe till kl07.00 och kolla fotboll :)

 

Tror inte man kan se andras picks förrän omgången är igång eller nåt. För jag valde lag för 2 veckor sen typ o bytte för 2 dar sen också så jag har valt iaf (=

 

edit; såg inte de fanns en till sida o schoolbook svarat hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, ikväll drar det äntligen igång! Hur mycket matcher tänker ni följa, och hur? För mig blir det här 3e säsongen med NFL gamepass, en underbar tjänst även om den kostar en slant. Kommer se massor av matcher, söndagar efter klockan 19 är jag i princip okontaktbar, då brukar jag sitta och växla mellan 3-4 olika matcher. :-D (Om inte Cowboys lirar, då blir det fullt fokus på dom)

Kvällsmatcherna brukar jag se morronen efter. Det passar min dygnsrytm bättre, och så slipper man reklamen när man kollar på matcher från arkivet.

 

Kommer i första hand följa söndagsmatcherna på TV10 och spela in en och annan kvällsmatch. Surt att inte ha en enda fantasykille in action i de matcherna den här veckan dock.

 

Är också lite sugen på gamepass och vill försäkra mig om att det inte finns någon irriterande "spoilerfunktion" när man kollar eftersända matcher? Körde NHL-s dito för någon säsong sedan och den hade en grej som i korthet gjorde att det fanns en stor risk att man fick mer informationen än man ville.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer i första hand följa söndagsmatcherna på TV10 och spela in en och annan kvällsmatch. Surt att inte ha en enda fantasykille in action i de matcherna den här veckan dock.

 

Är också lite sugen på gamepass och vill försäkra mig om att det inte finns någon irriterande "spoilerfunktion" när man kollar eftersända matcher? Körde NHL-s dito för någon säsong sedan och den hade en grej som i korthet gjorde att det fanns en stor risk att man fick mer informationen än man ville.

Enda jag märkt är väl att man ser ungefär hur lång tid det är kvar. Så när det närmar sig full tid så ser man om det kommer bli förlängning eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enda jag märkt är väl att man ser ungefär hur lång tid det är kvar. Så när det närmar sig full tid så ser man om det kommer bli förlängning eller inte.

 

:-( Exakt samma grej som i hockeyn då. Svårt som tusan att undvika. Fast i hockey är det mycket värre eftersom det blir förlängning ofta. Nåja nu är DVD:n programmerad så det blir en gammal hederlig inspelning. Bara hoppas att alla på tunnelbanan ger fan i att snacka NFL imorgon (och att ostbollarna slår spreaden).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:-( Exakt samma grej som i hockeyn då. Svårt som tusan att undvika. Fast i hockey är det mycket värre eftersom det blir förlängning ofta. Nåja nu är DVD:n programmerad så det blir en gammal hederlig inspelning. Bara hoppas att alla på tunnelbanan ger fan i att snacka NFL imorgon (och att ostbollarna slår spreaden).

Större risk att du blir spöad av random väktare än att du råkar ut för någon som både pratar i tunnelbanan och gör det om just football av alla saker som inte svenskar förstår sig på eller bryr sig om ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hääärligt med matchdag.

tänkte se Vick o co som första match och sen Niners.

köpte game pass i år så blir kvällsmatchen efter jobbet imorgon kväll och sen måndagsmatchen efter jobbet på tisdag.

 

bästa oddset jag hittat ser ut att vara Tennesee Titans till 2.10

Jags har många skador och Titans brukar ha lätt mot Jags. Hittar ni nått bra odds?

 

Hittade Titans WR Nate washington som free agent så han får chansen ikväll i mitt fantasylag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

många spännande matcher idag! hoppas jag hittar en stream till atlanta-chicago och san diego matchen. någon som vet nån bra sida kanske?

 

http://forum.wiziwig.eu/forum.php

 

http://www.adthenet.tv

 

Brukar hitta bra där. Använde dom förra året och såg alla falcons matcher. Dom flesta utan större problem. Men känns som att game pass är så mycket skönare och mer värt ändå. Bara gå in och titta, inget meck :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...