Gå till innehåll

Fantasy NFL League


Recommended Posts

hoho "The Jacksonville Jaguars released veteran quarterback David Garrard on Tuesday, a stunning move that will save the franchise $9 million this season"

 

"Del Rio will turn the starting job over to Luke McCown"

 

Så vill ni ha en starting QB ere bara byta med mig. Har 3 stycken nu+Tim T.

Jag ska anmäla dig till Hoarders. Fyll upp de sista bänkplatserna med Kerry Collins och Rex Grossman.

 

Luke McCown. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska anmäla dig till Hoarders. Fyll upp de sista bänkplatserna med Kerry Collins och Rex Grossman.

 

Luke McCown. :lol:

 

vänta bara. Han kommer passa för 4000 yards och ha en TD-int på +30. Årets kap!!

 

Så mao. Jag kan ta en topp10 RB för honom. Det är bara skicka ett tradeoffer så byter vi direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spännande! imorgon drar det alltså igång :D

kännermig hyfsat nöjd med laget, gjorde dock en liten miss och tog in två SAints recievers, vilket gör att jag fick för många spelare med bye week 11. så om någon är sugen på lance moore eller colston hojta till! :)

 

edit:

glöm inte att välja lag i survivor ni som är med där! spelstopp imrogon

 

måste också lägga till att jag plötsligt känner mig jävligt nöjd över att ha matt ryan, falcons mot super bowl!! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vänta bara. Han kommer passa för 4000 yards och ha en TD-int på +30. Årets kap!!

 

Så mao. Jag kan ta en topp10 RB för honom. Det är bara skicka ett tradeoffer så byter vi direkt.

Du verkar inte förstått att det inte är den här versionen vi spelar:

 

http://www.grantland.com/blog/the-triangle/post/_/id/3686/introducing-grantlands-bad-quarterback-league

 

I had the first pick and went with Cincy for four reasons: (1) You can never go wrong with a redheaded rookie QB in a Bad QB League

Rödtottar ftw. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, ikväll drar det äntligen igång! Hur mycket matcher tänker ni följa, och hur? För mig blir det här 3e säsongen med NFL gamepass, en underbar tjänst även om den kostar en slant. Kommer se massor av matcher, söndagar efter klockan 19 är jag i princip okontaktbar, då brukar jag sitta och växla mellan 3-4 olika matcher. :-D (Om inte Cowboys lirar, då blir det fullt fokus på dom)

Kvällsmatcherna brukar jag se morronen efter. Det passar min dygnsrytm bättre, och så slipper man reklamen när man kollar på matcher från arkivet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För min del blir det väl lite matcher på söndagkvällar, är ingen nattuggla. Var ser jag bäst sammandrag i efterhand om jag inte har lust att pröjsa för gamepass?

 

finns ju en am.fotbolls tracker. http://tenyardtracker.com/members.php?action=reg där lägger dom upp typ allt som har med am.fotboll att göra :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ni glömmer väl inte survival också! :)

bara jag som valt lag 'nnu verkar det som.

 

kan inte bestämma mig om jag ska köpa game pass eller inte, kan fan vara värt det.. men tv10 visar ju en del matcher också, typ 5-6 i veckan. fördelen med gamepass är ju hd, flera matcher att följa och man kan kolla alla matcher i efterhand, orkar ej sitta uppe till kl07.00 och kolla fotboll :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...