Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

http://doodle.com/ms2z39wxhefvgkuu

Där har vi länken, in och skriv namn + vilken dag som passar. Jag hade inte så mycket fantasi vad gäller olika tidpunkter. Räkna med att draften tar 3 timmar.

Om det inte är tillräckligt många som kan dessa dagar så får vi lägga till fler datum, men optimala är väl någon av dessa dagarna så ingen större skada kan hända i preseason osv som förstör ens säsong.

Postad
http://doodle.com/ms2z39wxhefvgkuu

Där har vi länken, in och skriv namn + vilken dag som passar. Jag hade inte så mycket fantasi vad gäller olika tidpunkter. Räkna med att draften tar 3 timmar.

Om det inte är tillräckligt många som kan dessa dagar så får vi lägga till fler datum, men optimala är väl någon av dessa dagarna så ingen större skada kan hända i preseason osv som förstör ens säsong.

Tycker 22:00 är väl sent får oss som faktiskt går upp vid 06 för att åka och jobba. Att börja 20-21 är mycket bättre.

Postad
Tycker 22:00 är väl sent får oss som faktiskt går upp vid 06 för att åka och jobba. Att börja 20-21 är mycket bättre.

Jag funderade på det faktiskt med 3h draft... Men om vi fokuserar på rätt dag bara så kan vi låtsas att 19 & 22 är 21 eller 20 och bestämmer tid i efterhand.

Vi kör 1k fantasy 250kr survivor.

Postad
Tgrinder, berghet och Steel har inte fyllt i listan.

Om måndag 20.00 funkar för er 3 så spikar vi den tiden för det verkar funka för alla andra.

Sorry, jo den dagen funkar för mig.

Postad

Alla förutom en har fixat doodle och 20.00 på måndag verkar funka så vi spikar det datumet.

Jag har fixat survivorligan också,

https://football.fantasysports.yahoo.com/survival

tryck på join a group, ligan heter pf, Group ID# 9545 och lösenordet är poker. Borde va all info som behövs.

1k för vanliga ligan, 250kr för survivorn för dom som vill spela det. PMa för kontonr/swish.

Postad

Sorry boys, precis hemkommen från semester så inte hunnit fylla i doodlen, men Måndag är spikat som jag förstått det och det låter suveränt!

PM:ar dig senare för cash osv Shahin.

#Taggad

Postad

1. Shahin

2. School

3. Dev

4. Steel

5. Gamblob

6. D

7. Samuel

8. Jaroiten (inte med på survivor)

9. Tgrinder

10. Hogge75

11. Ken

12.Leppo

13. malmster

14. Berghet (inte med på survivor)

Betalda belönas med en siffra :P

Postad
1. Shahin

2. School

3. Dev

4. Steel

5. Gamblob

Leppo

TGrinder

D

Jaroiten

Hogge75

berghet

Ken

Samuel

malmster

Betalda belönas med en siffra :P

Hade missat att det var dags att betala. Ska man swisha till dig Shahin? (Samma nummer som FPL?)

Postad

Jag kan inte se att vi har satt ligan till PPR (points per reception) !?

Receiving

Every 10 receiving yards (REY10) 1 TD Reception (RETD) 6

2pt Receiving Conversion (2PRE) 2

Gick det att ändra till det?

Postad
Jag kan inte se att vi har satt ligan till PPR (points per reception) !?

Receiving

Every 10 receiving yards (REY10) 1 TD Reception (RETD) 6

2pt Receiving Conversion (2PRE) 2

Gick det att ändra till det?

Nu så! :)

Postad
3 personer som inte betalat (eventuellt har ni betalat men jag har missat betalningen isf).

Håller platserna till fredag kväll sen börjar jag kolla efter reserver, det suger att köra en liga på 13 pers!

Har du kontaktat alla och sagt att det är dags att betala? Jag hade ju i alla fall missat det. Men nu borde mina pengar vara inne.