aplsin Postad 7 Juni , 2011 Rapport Postad 7 Juni , 2011 Tänkte göra ett minimum prov-uttag via "Lokal banköverföring" (Går inte att välja VISA som jag satte in med?) eftersom jag spelat i åratal utan att ta ut och har hört att första uttaget kan vara riktigt krångligt att få ut med att dom ska ha kopior av dina räkningar, bilder på din mamma etc.. frågan är bara vilken valuta ska jag välja? SEK eller USD? Antar att Swedbank tar växlingsavgift om jag väljer USD, frågan är bara om den är dyrare än FTs växlingsavgift om man väljer SEK? Citera
Woarda Postad 9 Juni , 2011 Rapport Postad 9 Juni , 2011 Finns ens alternativet SEK, transaktion i SEK, hos FTP? Om så tror jag nog inte FTP tar någon avgift, horribelt vore annars. Citera
aplsin Postad 9 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 9 Juni , 2011 Japp fanns en hel hög valutor att välja på vid wire transfer, men då är det altså nöten att välja SEK så man slipper växlingsavgift? Kan nån Full Tilt representant bekräfta att det inte är nån avgift på att välja annan valuta än dollar? Citera
aplsin Postad 9 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 9 Juni , 2011 Okej nu är det gjort, man var helt enkelt tvungen att välja samma valuta som kontot man tog ut har, så inte så mycket att fundera på. Citera
Recommended Posts