PokerStars_Karl Postad 22 Maj , 2011 Rapport Postad 22 Maj , 2011 Hej, I sommar kan man passa på att delta i Aftonbladets pokerturneringar på PokerStars. Det är både gratisturneringar och turneringar med inköp om $1 eller $5.50. Turneringar har dels extra pengar i prispotten samt platser till sommarfinalen. I finalen spelar man om ett prispaket till Estrellas Poker Tour, Spanien. Spelschema Gratis - Söndagar (22 maj -12 juni) - kl 19.00 CET - topp 9 går vidare till final och $2000 extra i potten $1 - Torsdagar (19 maj -9 juni) - kl 19.00 CET - topp 9 går vidare till final och $2000 extra i potten $5.50 + rebuy- Söndagar (22 maj -12 juni) - kl 19.30 CET - topp 9 går vidare till final och $5000 garanterat i prispoolen Sommarfinalen Finalen spelas den 13 juni kl 20.00 och har följande pris: 1 Prispaket till Estrellas Poker Tour San Sebastian, Spanien 2 $215 + $109 turneringsbiljetter 3 $215 turneringsbiljett 4 $109 turneringsbiljett 5-9 $55 turneringsbiljett Läs gärna mer på: http://www.pokerstars.se/poker/promotions/aftonbladet-sommar/ Har ni frågor svarar vi gärna på dem här. Lycka till alla som deltar! Mvh, Karl PokerStars Support Citera
PokerStars_Karl Postad 22 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2011 Hej igen, Notera att det är $5000 garanterat i prispoolen i $5.50 och INTE $5000 extra. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
PokerStars_Karl Postad 29 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2011 Hej igen, $5 turneringen är tydligen en rebuy turneringen. Jag ber om ursäkt eftersom detta inte framgick initialt. Kvällens turneringar börjar 19.00 och 19:30. Lycka till. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
PokerStars_Karl Postad 7 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2011 Hej, Paketet motsvarar ett värde om €1702. (inköp, hotell och pengar till resa/utlägg). Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Joeduck Postad 7 Juni , 2011 Rapport Postad 7 Juni , 2011 Hej, Paketet motsvarar ett värde om €1702. (inköp, hotell och pengar till resa/utlägg). Mvh, Karl PokerStars Support Tack. Ska försöka sno åt mig den. Citera
PokerStars_Karl Postad 9 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 9 Juni , 2011 Hej, Det tycker jag absolut du skall försöka och om du nu inte tar dig hela vägen så är det fortfarande bra värde i kvalturneringarna. Lycka till! Mvh Karl PokerStars Support Citera
N1LLe Postad 13 Juni , 2011 Rapport Postad 13 Juni , 2011 Hej! Jag spelar gärna aftonbladet sommarfinal. Problemet är bara att jag inte kan anmäla mig. Går in på turneringar - regional, och klickar in på aftonbladet sommarfinal. Än så länge bara 104 anmälda så det borde ju gå... Måste man anmäla sig via någon speciell sida eller hur funkar det? MVH Niclas Citera
Ezkash Postad 13 Juni , 2011 Rapport Postad 13 Juni , 2011 Hej! Jag spelar gärna aftonbladet sommarfinal. Problemet är bara att jag inte kan anmäla mig. Går in på turneringar - regional, och klickar in på aftonbladet sommarfinal. Än så länge bara 104 anmälda så det borde ju gå... Måste man anmäla sig via någon speciell sida eller hur funkar det? MVH Niclas Har du kvalat in då? Citera
N1LLe Postad 13 Juni , 2011 Rapport Postad 13 Juni , 2011 Nope, men jag ser inga satteliter i turneringslobbyn heller Citera
Drunken_Penguin Postad 13 Juni , 2011 Rapport Postad 13 Juni , 2011 Nope, men jag ser inga satteliter i turneringslobbyn heller Kan vara för att de slutade gå 12 juni. Citera
xonden Postad 15 Juni , 2011 Rapport Postad 15 Juni , 2011 grattis till PeppeSwe! Har det delats ut några priser än? Jag kom trea och har inte fått någon 215$ tournamentticket än. Citera
xonden Postad 16 Juni , 2011 Rapport Postad 16 Juni , 2011 Jag har nu fått en 109$ ticket trots att jag kom trea? Citera
PokerStars_Karl Postad 18 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 18 Juni , 2011 Hej, Grattis till alla som tog sig till finalen och vann biljetter eller paket. xonden - Det har tyvärr blivit fel men det har nu blivit rättat. Vi ber om ursäkt för detta. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Peppejen Postad 18 Juni , 2011 Rapport Postad 18 Juni , 2011 Hej Karl! Ser ovan att resan är inbakad i de där 1702. Men hur går det till, har ännu inte fått någon info. Första gången jag vinner en resa, så skulle gärna få ett mail med lite info. Mvh, PeppeSwe Citera
PokerStars_Karl Postad 19 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 19 Juni , 2011 Hej, Grattis till vinsten och paketet! Jag skall be de ansvariga kontakta dig med mer information. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Peppejen Postad 20 Juni , 2011 Rapport Postad 20 Juni , 2011 Hej, Paketet motsvarar ett värde om €1702. (inköp, hotell och pengar till resa/utlägg). Mvh, Karl PokerStars Support Resa ingår inte vad jag kan se. Vet inte ens om jag har råd att åka...suck Citera
PokerStars_Karl Postad 21 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2011 Hej, Det stämmer att resa inte ingick men vi kan ändå hjälpa till med det. Se skickat mail. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Peppejen Postad 21 Juni , 2011 Rapport Postad 21 Juni , 2011 Hej, Det stämmer att resa inte ingick men vi kan ändå hjälpa till med det. Se skickat mail. Mvh, Karl PokerStars Support Jag har alltid varit imponerad över hur bra ni sköter er support och härmed får jag tillägga att ni denna gång tom skött er än bättre... Tack så mycket för hjälpen! /P Citera
Mysmacke Postad 2 Augusti , 2011 Rapport Postad 2 Augusti , 2011 Jag skulle spela 2 dollar rebuy turren idag och jag kan inte se någon aftonbladet turre alls. Jag spelade 5 rebuy i söndags så det är mycket underligt. Resetat alla sökkrav och hittar ändå inget. Citera
PokerStars_Karl Postad 5 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 5 Augusti , 2011 Hej, Tyvärr blev det förseningar i Aftonbladet Sommer när de skulle leggas upp för Augusti. $2.20 Rebuy turneringen för 2 Augusti fanns därför aldrig i lobbyn och spelades därför inte heller. Turneringarna finns nu åter i klienten. Vi ber om ursäkt för det problemet. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Svenz00r Postad 15 Augusti , 2011 Rapport Postad 15 Augusti , 2011 Jag har alltid varit imponerad över hur bra ni sköter er support och härmed får jag tillägga att ni denna gång tom skött er än bättre... Tack så mycket för hjälpen! /P exakt hur hjälpte dem dig med resan?^^ betalade dem den också bara för att "vara snälla" om så är fallet så är jag evigt imponerad Citera
Recommended Posts