jkkman Postad 28 Februari , 2011 Rapport Postad 28 Februari , 2011 be dom skicka det högre upp. Citera
Akumila Postad 28 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2011 Det var vipclub jag snackade med, men det kanske är samma människor som den vanliga supporten. Citera
Edling Postad 2 Mars , 2011 Rapport Postad 2 Mars , 2011 Förstår inte varför dom sätter sig emot.. måste ju kosta dom massor av framtida pengar om en gammal supernova spelare drar. Citera
Mohican Postad 25 April , 2011 Rapport Postad 25 April , 2011 PokerStars är som vilken pokerspelare som helst. Man foldar när man "vet" att man har den sämsta handen. Citera
ffredd Postad 25 April , 2011 Rapport Postad 25 April , 2011 Fick äntligen svar på mitt supportärende från sista februari, som jag skrev om här:http://pokerforum.nu/forum/pokerstars/64319-foerlorar-min-supernova-status-pa-grund-av-stars-serverproblem.html Pokerstars har tidigare varit väldigt tillmötesgående, vilket har särskilt dem från övriga sajter. Nu är de bara en i mängden. Så hejdå era jävlar! Complete cashout! Bra att du postade deras svar också, så att vi kan se att det här bara handlar om att du har lurat dig själv att tro att de blåste dig trots att verkligheten är att du klantade till det. Du väntade alltså tills det var mindre än två dar kvar för att börja grinda, och när sajten gick ner så tog du dig inte ens tid att kolla en gång i timmen om den hade kommit upp igen. Istället bestämde dig för att inte spela mer under månaden och istället börja skälla ut Pokerstars. Bra jobbat. Förhoppningsvis lär du dig att inte skylla dina misstag på andra när du blir äldre. Citera
Ignatius Postad 25 April , 2011 Rapport Postad 25 April , 2011 Alltså, vad har PS gjort för fel? Jag kan inte begripa det. Citera
kungbohman Postad 25 April , 2011 Rapport Postad 25 April , 2011 Alltså, vad har PS gjort för fel? Jag kan inte begripa det. +1 Citera
Klyka Postad 26 April , 2011 Rapport Postad 26 April , 2011 Mjo, hade jag bestämt på PS hade jag säkert sagt "visst, klart killen ska få en extra dag på sig att spela in 4500 poäng", men det är jag, det. Deras resonemang är ju inte konstiga direkt. Synd att de inte var extra generösa i det här fallet. Citera
sulla Postad 26 April , 2011 Rapport Postad 26 April , 2011 Lycka till i jakten att hitta en site som behandlar sina kunder bättre... Citera
Cyntax Postad 26 April , 2011 Rapport Postad 26 April , 2011 Akumila, jag förstår din frustration, men du måste hålla med om att beslutet är väldigt logiskt. Att det tog så lång tid för PS att svara tyder på, tror jag, att man verkligen försökte hitta en lösning... men att man såg andra problem. Hur ska man vrida tillbaka klockan för dig? Vad händer om du får denna specialbehandling och det kommer ut... tänk anstormningen av spelare som vill ha en dag till? PokerStars såg fler framtida potentiella problem än fördelar. Sorry. Ändå så tycker jag att vi stormar PokerStars kontor i Stockholm och slår näven i bordet! Nu jävlar alltså!!!! /Cyntax Citera
Recommended Posts