TotalFarsa Postad 23 Mars , 2011 Rapport Postad 23 Mars , 2011 Mike och garaget. Superklonk! *edit* Jävla sidbrytning. Se bordslottning föregående sida. Citera
Drunken_Penguin Postad 23 Mars , 2011 Rapport Postad 23 Mars , 2011 Mike och garaget. Superklonk! *edit* Jävla sidbrytning. Se bordslottning föregående sida. Ditt inlägg blir mycket roligare om man inte vet något om bordslottningen. Citera
affe2000 Postad 23 Mars , 2011 Rapport Postad 23 Mars , 2011 Mike och garaget. Superklonk! *edit* Jävla sidbrytning. Se bordslottning föregående sida. First, vilken jävla sidbrytning? 40 inlägg per sida är det enda rätta. Second, både tf och mike, två av de väldigt få uttalade hororna på forumet. Nu måste jag komma. Citera
Mr_Tight Postad 23 Mars , 2011 Rapport Postad 23 Mars , 2011 BORD 4 TotalFarsan Kobo-Benny Magnus B Mike Affe2K Nisze Jarne Bensjo LoudMouth MrTight Delar vi på TFs kvarvarande marker när han somnat in? Citera
TotalFarsa Postad 23 Mars , 2011 Rapport Postad 23 Mars , 2011 Delar vi på TFs kvarvarande marker när han somnat in?Ha! Ska inte ha nå TF-dricka med mig den här gången, bara bärs. Also affe2k, det där var lite snuskigt. Citera
affe2000 Postad 23 Mars , 2011 Rapport Postad 23 Mars , 2011 Delar vi på TFs kvarvarande marker när han somnat in? Oh, missade tight, nice. Ha! Ska inte ha nå TF-dricka med mig den här gången, bara bärs. Also affe2k, det där var lite snuskigt. Alltid. Och varsågod, do the right thing. Citera
MikeTime Postad 23 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2011 Second, både tf och mike, två av de väldigt få uttalade hororna på forumet. Nu måste jag komma. Yes, plz cum. Delar vi på TFs kvarvarande marker när han somnat in? Deal. Om jag inte hinner slå ut han med en väl vald 62o eller nåt innan. Citera
schoolbook Postad 23 Mars , 2011 Rapport Postad 23 Mars , 2011 Ja, sist tog det väl bara två dagar? Pokerboomen är över. Nix, du går från 4 månader innan och fyra dagar till sex månader innan och tre dagar. http://pokerforum.nu/forum/livepoker/62824-ny-turre-berga-open-2nd-chance-2011-all-info-i-inlaegg-507-a.html Elementär extrapolation säger att det nästa gång blir 8 månader innan och två dagar, sedan 10 månader innan och en dag. Sedan ett år innan och ingen tid alls, då når vi en singularitet. Möjligt att universum upphör att existera då, vi får se (eller inte...) Citera
hogge75 Postad 23 Mars , 2011 Rapport Postad 23 Mars , 2011 Hogge ska få chansen att dra ut mig igen alltså? FFFFFUUUUUU... Excellent.... Citera
Nizse Postad 23 Mars , 2011 Rapport Postad 23 Mars , 2011 Stackars Bensjo som får stå ut med mig både i bilen och vid bordet. Förmodligen i sängen också om jag tänker efter:roll: Citera
Saint_Bjorn Postad 23 Mars , 2011 Rapport Postad 23 Mars , 2011 Stackars Bensjo som får stå ut med mig både i bilen och vid bordet. Förmodligen i sängen också om jag tänker efter:roll: ? edit: dvs jag tror du tappade de tre första bokstäverna: grä Citera
Nizse Postad 24 Mars , 2011 Rapport Postad 24 Mars , 2011 ? edit: dvs jag tror du tappade de tre första bokstäverna: grä Har du ju rätt i. Tar nog med tält denna gång. Citera
MikeTime Postad 24 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 24 Mars , 2011 Nix, du går från 4 månader innan och fyra dagar till sex månader innan och tre dagar. http://pokerforum.nu/forum/livepoker/62824-ny-turre-berga-open-2nd-chance-2011-all-info-i-inlaegg-507-a.html Elementär extrapolation säger att det nästa gång blir 8 månader innan och två dagar, sedan 10 månader innan och en dag. Sedan ett år innan och ingen tid alls, då når vi en singularitet. Möjligt att universum upphör att existera då, vi får se (eller inte...) Vår nyaste mod anmäler sig som reserv. Kan nog bli bra det här. Citera
SouthEast Postad 24 Mars , 2011 Rapport Postad 24 Mars , 2011 Sätt upp mig på reservlistan, om ni vågar! Citera
Skanke Postad 24 Mars , 2011 Rapport Postad 24 Mars , 2011 Sätt upp mig på reservlistan, om ni vågar! WTF Citera
Cyntax Postad 24 Mars , 2011 Rapport Postad 24 Mars , 2011 Sätt upp mig på reservlistan, om ni vågar! WTF Han kommer inte. Du kan tagga ner Skanker. Citera
MikeTime Postad 28 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2011 Vän av ordning kanske märker att det nu är 62 anmälda (bord 5 & 6 har 11 spelare). Detta beror på två saker; dels hade jag missat två anmälningar och dels är det alltid fyra-fem spelare som inte dyker upp när väl det är dags att dra igång turren. Sist var det fem stycken som inte kom och som inte behagade höra av sig och avanmäla sig (skäms på er...). Citera
MikeTime Postad 28 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2011 BORD 1 Cyntax Håkan Svensson Ängeln1 Sandra Bo Aceofclubs Torax ValterErik okocha Petri Darvartagan BORD 2 Richard G Chrille Andersson Schoolbook jm_j Ängeln2 miata91 Snusarn Pinnen Crappy Bjoelle BORD 3 Antisk Stefan Wiiand KristofferN Ettan Ludvvig Sandra Bu JohnH Omalley SweetCharlotte Karl-Göran KggK BORD 4 TotalFarsan Kobo-Benny Magnus B Mike Affe2K Nisze Jarne Bensjo LoudMouth MrTight BORD 5 Alfahanen Thuresson Erik Svensson Jens Jadbäck Pelle Gustafsson Grubbla Mats Wahlqvist PartyJack SaintBjörn Saxofon Mceot Micke "miwu" BORD 6 Galvanizer Kouvolainen Rust Strykis Hogge Drunken penguin m1978 Gus-ovich Hygglo Hubbahubba Snygg-Stefan Citera
hogge75 Postad 28 Mars , 2011 Rapport Postad 28 Mars , 2011 Sist var det fem stycken som inte kom och som inte behagade höra av sig och avanmäla sig (skäms på er...). Tycker du ska outa dem, så att de får skämmas Citera
TotalFarsa Postad 28 Mars , 2011 Rapport Postad 28 Mars , 2011 Sist var det fem stycken som inte kom och som inte behagade höra av sig och avanmäla sig (skäms på er...).Antar att jag räknas till denna skara? Citera
Drunken_Penguin Postad 28 Mars , 2011 Rapport Postad 28 Mars , 2011 Antar att jag räknas till denna skara? Du kom ju två gånger, vad snackar du om? Citera
MikeTime Postad 28 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2011 Tycker du ska outa dem, så att de får skämmas Bara kolla igenom gamla Berga Open-tråden och se vilka de var. Citera
Drunken_Penguin Postad 28 Mars , 2011 Rapport Postad 28 Mars , 2011 Bara kolla igenom gamla Berga Open-tråden och se vilka de var. Det är ju jobbigt. Mvh hogge Citera
Crappy Postad 28 Mars , 2011 Rapport Postad 28 Mars , 2011 Hoho Äntligen äntligen tait Bjoelle vid bordet. Citera
bensjo Postad 28 Mars , 2011 Rapport Postad 28 Mars , 2011 Ha! Ska inte ha nå TF-dricka med mig den här gången, bara bärs. Man skall inte svära i kyrkan...Total Plakat. Citera
Recommended Posts