Gå till innehåll

Global disconnect nyss?


devalanteriel

Recommended Posts

  • Svars 51
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Desom fuckar mest är överlägset ongame. Det sjukaste jag varit med. Kommer in i högst 2 min sen åker man ut i 5 min. Bra då att dom har GSOP main idag. Så typiskt ongame, riktiga jävla tomtar.. Dom kan ju pausa turrarna eller nått men de verkar inte bry sig som vanligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur länge ska man sitta och va beredd på att spela? Kan dom dra igång om 4 timmar?

 

De sätter nog snarare en gräns på en halvtimme-timme kan jag tänka mig. Sen får väl folk tillbaka sina buy-ins eller liknande.

 

Någon annan som vet mer om liknande händelser?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Ongame har tyvärr tekniska problem för tillfället. Du kommer att få tillbaks eventuellt saknade pengar inom 24 timmar. Om du inte fått tillbaks dem inom 24 timmar, vänligen återkom med buy-in, tidpunkt, och speltyp/ bord så kontaktar vi Ongame med ditt fall. Vi beklagar det inträffade."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite information slinker ju ut iaf...

 

 

System: Due to network connectivity issues, a number of players have lost their connection to the game. Extra time has been added to the disconnect time bank.

 

System: The network connectivity issues have been resolved, normal game play will now continue.

 

System: All tournaments have been paused while we eait for these network issues to resolve. We apologize for the delay and thank you for your patience.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan inte ens logga in längre. Satt med KK i ett ganska avgörande läge med 10 pers kvar i en 45 players sit n go. Jag höjer till 1200 och sen händer inget. När jag kommer tillbaka är det som att höjningen aldrig existerat. Riktigt jävla illa!

 

Jag skrev ett mail. Får jag inte pengarna tillbaka blir jag riktigt sur!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ytterligare officiell information (?) borta på FT-forumet.

 

Hi all,

 

This really is a networking issue. We're working on getting traffic routed to avoid the bad spot. It has nothing to do with the fact that there are a bunch of large tournaments running right now.

 

We hope to have this resolved in the next few minutes, and will give a good amount of time for everyone to reconnect before resuming any tournaments.

 

If you find that you've been adversely affected by the connection issues, please write in to support and they will be able to look into it for you. Please be patient as this obviously affected quite a number of players.

 

 

 

http://pokerforums.fulltiltpoker.com/online-poker-post-1215494.html#1215494

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...