Mikey Postad 3 Juli , 2005 Rapport Share Postad 3 Juli , 2005 Tycker mer och mer att det börjar kännas som att SnGs mycket är mekaniskt och att spelstilen är väldigt lik från SnG till SnG. Inte mycket plats för variation. Ska nog börja med CGs mer nu ändå efter min korta visit tillbaka hos SnGs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 3 Juli , 2005 Rapport Share Postad 3 Juli , 2005 Enda readen man behöver i en SnG är ett veta vilka som släppar mörkar för ofta, sen är det bara till att börja snatta varje chans man får. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 3 Juli , 2005 Rapport Share Postad 3 Juli , 2005 Enda readen man behöver i en SnG är ett veta vilka som släppar mörkar för ofta, sen är det bara till att börja snatta varje chans man får. Och hur vet du om någon släpper mörkar för ofta? Att någon foldar ofta kan ju helt enkelt betyda att de inte fått några kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 3 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2005 Om man bara har spelat 70 SNGs spelar slumpen stor roll på statistiken. När man har spelat betydligt fler än så jämnar turen/oturen ut sig mer. Ganska självklart. Nä det är knappast självklart. Det kan bero på andra faktoren är slump. Till exempel att det svårt att hålla koll på positioner och hur många som är inne i en hand när man spelar tre händer samtidigt och det är 4-5 pers kvar på alla bord. Men som sagt så går det inte att veta ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 3 Juli , 2005 Rapport Share Postad 3 Juli , 2005 Det är ju snarare viktigt o se vilka som försvarar sina blinds som maniacs. Typ, synar allins, med 22 på handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 3 Juli , 2005 Rapport Share Postad 3 Juli , 2005 Enda readen man behöver i en SnG är ett veta vilka som släppar mörkar för ofta, sen är det bara till att börja snatta varje chans man får. Och hur vet du om någon släpper mörkar för ofta? Att någon foldar ofta kan ju helt enkelt betyda att de inte fått några kort. Det vet jag inte, säger bara att det är den klart viktigaste informationen man behöver om sina motståndare i en SnG. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 3 Juli , 2005 Rapport Share Postad 3 Juli , 2005 Enda readen man behöver i en SnG är ett veta vilka som släppar mörkar för ofta, sen är det bara till att börja snatta varje chans man får. Och hur vet du om någon släpper mörkar för ofta? Att någon foldar ofta kan ju helt enkelt betyda att de inte fått några kort. Det vet jag inte, säger bara att det är den klart viktigaste informationen man behöver om sina motståndare i en SnG. Men då måste du väl veta hur du går tillväga för o skaffa dig den informationen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 3 Juli , 2005 Rapport Share Postad 3 Juli , 2005 Bara jag som tycker det är rejält mycket lättare att multi-tabla sngs än cash-bord? Kanske för att mitt sng-spel är ganska mekaniskt. Förde statistik ett tag, minns inte riktigt siffrorna men kring 40% ITM upp till £100-nivån, förutom £30-nivån där jag hade riktigt dåliga värden, fråga inte varför! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 3 Juli , 2005 Rapport Share Postad 3 Juli , 2005 http://www.pokerprophecy.com finns ju för dom som lirar på party o pokerstars. Tyvärr har jag gjort slut på mina tester, man får 5 st per IP-nummer. Om nån är sugen kanske den skulle kunna kolla upp min statistik? heter fluuk på partypoker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 3 Juli , 2005 Rapport Share Postad 3 Juli , 2005 www.pokerprophecy.com finns ju för dom som lirar på party o pokerstars.Tyvärr har jag gjort slut på mina tester, man får 5 st per IP-nummer. Om nån är sugen kanske den skulle kunna kolla upp min statistik? heter fluuk på partypoker. Player fluuk Games played 180 Wins 91 (50.56%) Losses 89 (49.44%) Average Buy-In $28.39 Players with better winning percentage 42958 Players with worse winning percentage 514788 $200 Table: 1 wins / 0 losses / 100% wins $100 Table: 1 wins / 2 losses / 33.33% wins $50 Table: 18 wins / 18 losses / 50% wins $30 Table: 24 wins / 25 losses / 48.98% wins $20 Table: 27 wins / 20 losses / 57.45% wins $10 Table: 16 wins / 20 losses / 44.44% wins $5 Table: 4 wins / 4 losses / 50% wins Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 4 Juli , 2005 Rapport Share Postad 4 Juli , 2005 www.pokerprophecy.com finns ju för dom som lirar på party o pokerstars.Tyvärr har jag gjort slut på mina tester, man får 5 st per IP-nummer. Om nån är sugen kanske den skulle kunna kolla upp min statistik? heter fluuk på partypoker. Player fluuk Games played 180 Wins 91 (50.56%) Losses 89 (49.44%) Average Buy-In $28.39 Players with better winning percentage 42958 Players with worse winning percentage 514788 $200 Table: 1 wins / 0 losses / 100% wins $100 Table: 1 wins / 2 losses / 33.33% wins $50 Table: 18 wins / 18 losses / 50% wins $30 Table: 24 wins / 25 losses / 48.98% wins $20 Table: 27 wins / 20 losses / 57.45% wins $10 Table: 16 wins / 20 losses / 44.44% wins $5 Table: 4 wins / 4 losses / 50% wins Du är en ängel! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 5 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2005 Det är ju snarare viktigt o se vilka som försvarar sina blinds som maniacs. Typ, synar allins, med 22 på handen. Det brukar jag jag faktiskt inte observera. Det brukar väl inte finnas så mycket utrymme för det. Typ max en hand. Men tack för tipset. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 5 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2005 www.pokerprophecy.com finns ju för dom som lirar på party o pokerstars.Tyvärr har jag gjort slut på mina tester, man får 5 st per IP-nummer. Om nån är sugen kanske den skulle kunna kolla upp min statistik? heter fluuk på partypoker. Player fluuk Games played 180 Wins 91 (50.56%) Losses 89 (49.44%) Average Buy-In $28.39 Players with better winning percentage 42958 Players with worse winning percentage 514788 $200 Table: 1 wins / 0 losses / 100% wins $100 Table: 1 wins / 2 losses / 33.33% wins $50 Table: 18 wins / 18 losses / 50% wins $30 Table: 24 wins / 25 losses / 48.98% wins $20 Table: 27 wins / 20 losses / 57.45% wins $10 Table: 16 wins / 20 losses / 44.44% wins $5 Table: 4 wins / 4 losses / 50% wins Imponerande. Jag har cirkus 60% om man räknar fjärdeplatserna. Har haft så jävla många fjärdeplatser som sabbat statistiken. Får jag ner det till 10 % så ligger jag på samma. Brukar nomalt ligga på 6 %.´ Sjuk spread på inköpen. Pokerpropethy började väl räkna först i maj så du har gått upp i nivå snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plox Postad 15 Juli , 2005 Rapport Share Postad 15 Juli , 2005 Jag har en tendens att komma 3:a i mina Sit&Go´s. Vet inte om jag slappnar av för mycket när pengarna är säkrade och chanser lite väl mycket när vi bara är tre kvar, hur som helst så ligger jag iaf plus totalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SpaderKing Postad 7 September , 2005 Rapport Share Postad 7 September , 2005 Började föra statistik 6/9. Endast 21 spelade turneringar ännu. 10-30$ i inköp (90% av spelen är på 20+2, NL, 10 spelare. (GamingClub/PrimaPoker och Multipoker) ROI%: 80% (inköp+avgifter = $440, vinst $355) ITM: 52% 1a: 28% 2a: 19% 3a: 5% Återkommer sen med uppdateringar. (uppdaterat 9/9) Hur går det för er andra? Sen ni postade måste det ha rört på sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 7 September , 2005 Rapport Share Postad 7 September , 2005 JAg lirar s&G på Expekt o där får bara 3/10 pengar. Ingen får return of investment, är det 4e platsen då som vissa sajter belönar med att ge tebax pengarna? Isf vilka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 7 September , 2005 Rapport Share Postad 7 September , 2005 JAg lirar s&G på Expekt o där får bara 3/10 pengar. Ingen får return of investment, är det 4e platsen då som vissa sajter belönar med att ge tebax pengarna? Isf vilka? Du har nog missuppfattat begreppet ROI lite... Säger man ROI 50% så plussar du 50% av inköpet i varje sng. Ett exempel: Spelar du $10 sngs och har en roi på 50% så får du tillbaka $15 i snitt på varje sng dvs +$5. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 7 September , 2005 Rapport Share Postad 7 September , 2005 ok, hur får ni denna statistiken? Går den hämta på Expekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 7 September , 2005 Rapport Share Postad 7 September , 2005 ok, hur får ni denna statistiken? Går den hämta på Expekt? Du får nog föra anteckningar själv över vart du placerar. ROI= 1-((Vinster totalt)/(Inköp totalt)) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts