Gå till innehåll

Player services???


Basen

Recommended Posts

De verkar ju bra och snälla.

 

Nån som kan berätta hur de går runt om de ska erbjuda alla sina tjänster gratis?

 

Deras tjänster är inte gratis. Playerservices får en viss procent av raken du betalar till sajten du spelar på genom dem.

 

Nu har jag ingen personlig erfarenhet av Playerservices men av vad jag kan läsa på deras hemsida så erbjuder de ju ingenting av värde. Ekonomiska och juridiska frågor kan du få hjälp med på detta forumet. Gratis. Billig flyg till London kan min mormor leta rätt på själv på Internet. Att boka bord på en restaurang tror jag de flesta vuxna klarar rätt bra själva. Visst, kan de fixa ett bord åt mig på typ Noma till nästa helg så vore det en bra tjänst. Men det tvivlar jag på.

 

Har dessutom för mig att Playerservices köper upp kundregister och ringer upp spelare för att sälja in sina deals. Tycker det är anledning nog att bojkotta dem.

 

Det finns bättre sätt att fixa bra deals.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar för hjälpen.

--------

 

Det finns bättre sätt att fixa bra deals.

 

Mmm, möjligt. Men mitt problem är att den deal jag trodde jag hade verkar ha dött ut, "without further notice".

 

Därför blev jag nyfiken på vad de hade att säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...