Hjulapan Postad 12 Februari , 2011 Rapport Postad 12 Februari , 2011 Hur går man till väga om man förhandla om mer rakeback och hur mycket snittrake kan det tänkas kräva i månaden för att de ska se en som en tillräckligt värdefull kund att förhandla med? Citera
Pele08 Postad 12 Februari , 2011 Rapport Postad 12 Februari , 2011 Svårt att säga exakt. Beror lite på hur länge du har varit kund, om det är ett litet eller stort skin och sen är det från skin till skin om hur villiga de är att förhandla. Jag är HU spelare och genererar inte jättemycket rake men har inte haft några större problem att förhandla till mig bra deals. Letar du efter en ny sida är det ju bara att kontakta företaget direkt och skriva som det är, att du letar ny site och kollar runt lite vad du kan få för rb-deal. Du får oftast bättre deal om du kontaktar sidan direkt och inte går genom en affe som ska ha några %. Citera
Hjulapan Postad 13 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2011 cerus. har redan 27 % via rakebackstore, men som trogen kund som spelar 6 timmar om dagen 5 dagar i veckan tycker jag att jag är värd mer. Citera
jenneral Postad 13 Februari , 2011 Rapport Postad 13 Februari , 2011 Vad är det för nätverk du spelar på just nu Hjulapan? Citera
Recommended Posts