Gå till innehåll

Tsigalko-torskarnas torsk


Lokenius

Recommended Posts

  • Svars 350
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tacka vet jag Malin eller va hon hette som var me för några år sen.. brunett, blev tillsammans med nån rakad mörk kille som träna hela tiden.. la sig under soffan och lyfte den bland de första han gjorde haha

 

http://www.slitz.se/expo/modell/?ID=265&DepartmentID=1 :D

 

Man kan iaf välja på vardagsrum, kök, utegård, sovrum och directors cut :-D

 

Dom börjar bli lite lulliga nu..

 

haha härligt1:D

 

Edit: så nu är jag med i matchen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och som vanligt får man en snabb sammanfattning av flashbacks elit :mrgreen:

 

SUMMERING:

 

Deltagare 1, Christian: Napolen Dynamite

Deltagare 2, Cilla: Laila Bagge på speed

Deltagare 3, Niklas: Andereas Wise/Oskar Linnros-korsning

Deltagare 4, Sonia: Förortstjej med "some junk in the trunk" och som skulle kunna heta Wanda, Katilda, Latifa osv.

Deltagare 5, Peter: En go gubbe från hamnen.

Deltagare 6, Ebba: En neutral brasilianska. PUNKT

Deltagare 7, Rickard: En blandning mellan Jimmy Fallon och Perez Hilton

Deltagare 8, Jessica: En ung version av Josephine Crawford

Deltagare 9, Tobias: Passar på KTH och pratar om sin sociala kompetens, den funkar nog bäst på studentsittningar.

Deltagare 10, Katerina: En ung och skånsk version av Donatella Versace

Deltagare 11, Simon: Obelix norrländske lillebror som verkar ha problem med ölsinnet

Deltagare 12, Sanna: Snart i en Slitztidning nära dig

Deltagare 13, Annie: Fittan-sticker-fram-flatan som gillar poesi

Deltagare 14, Rodney: Kungarna av Tylösand-Maskinens lillebror

Deltagare 15; Sara: Korsning av Malin Åkerman och Blondinbella

Deltagare 16, Martin: Förargelseväckande Fredrik från Ballar av Stål

Deltagare 17, Vanessa: Korsning mellan Eva Mendez och Zlatan (Transa, så en perfekt blandning)

 

Största kungen verkar dock vara GURKAN :lol: jag är fast, förtrollad osv osv ses om 100 dagar alla IRL polare haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

springer som en RÖV, träffar som en RÖV vilket lett till att jag oxå spelar som en RÖV. Så kan man väl beskriva senaste cirkus 5k händerna. Floppar jag set i 3-4 betat ja då floppar FI straight, hittar man KK-QQ kommer floppen A och nån skjuter av bara helvete, Har jag AK missar floppen tot alt att nån trevlig A7a träffar 2-par och jag lyckas i tron att jag är gud få in det. Är iaf upp för månaden men funderar fan starkt på att bara lira lite sporadiskt det som är kvar för att bygga upp ett sug inför nästa månad och istället satsa hårdare där.

 

41574_9882296374_3263991_n.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

känns som jag kunnat skriva det där just nu. Är ju bara att bryta ihop och komma igen.

 

Mmm orkar liksom bara inte. Tror jag pausar och gör lite annat nu i veckan, vevar in i fyllefiskarna fredag (ev lördag) sen "ledigt" till den 1a. Lyckades förövrigt nyss påbörja en ansiktsrakning av min tvåveckors skägg"stubb". Med slött blad. Inget som rekas. Serverades fö burgare i vår kantina (matsal) idag och tillbehören var placerade i 3 små skålar och en STOR bytta. I de små skålarna fanns lök (hackad!?!?!?), Gurka och sallad och i den stora byttan TRUMVIRVEL!!!!

 

MAJS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser min första hela match för året i den där ligan med namnet som antyder att BARA MÄSTARE skall deltaga. Rätt stor och skön skillnad på att höra Virage Sud dra igång kontra uniteds glösögonklädda asiater på old trafford som kommer igång en gång i året när ligan är säkrad. Tråkigt att OM kommer åka då dom möter en rätt övermäktig motståndare sett över två matcher men sån är den moderna fotbollen.

 

 

Fö är det kul att bo i norge nu när det vankas skid-VM. På stället jag jobbar är det väl kanske totalt 150 personer (baggar) anställda i olika former och jag tror fan varenda en frågat mig, som ende svensk, om detta skid-vm. varje gång har jag svarat att jag INTE BRYR MIG (sålänge inte den norska rikshorans son Northugg vinner). Känns skönt att man klargjort sitt ikkeintresse för detta kalle-ankamästerskap redan innan så dom inte kan komma med några cheapshots efter sin 411 guld i forn-nordisk kombination, skidflygning i stor, mellan och lilleputtbacke, gevärsåkning på tvärsen med majs i ryggsäck och allt vad dom ska ta medaljer i :mrgreen: Sålänge jag slipper höra dom prata om det måste det ju bara vara win win om dom plockar en massa medaljer för då kommer det vara massvis med glada norrmän, vilket ger glada norska tjejer och att få ligga med en glad norsk tjej är mycket lättare än att få ligga med en sur norsk tjej :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag lär ju de norska tjejerna va rätt så glada? Även dom svenska på plats i Norge. Perfekt dag för dig mao?

 

För övrigt har dom gett plats åt en badrumskamera nu på bekostnad av köket. Helt ok byte imo.

 

Idag är en bra dag. Gull gull gull till Jörgen och jag skall på dejtish. Känns riktigt bra såhär på förhand så cross all fingers..

 

Btw är det 5bordsgränsen som gäller vit SNG/MTT på SvS oxå eller kan man spela mer? Har inte tänkt på att testa men har för mig jag läste någonstans att man skulle kunna dunka upp fler bord. Tacksam för svar :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

runstrom_grauers_427.jpg

 

vilken SJUKT UNDERBAR HELG.. Jag skiter FULLSTÄNDIGT i att jag gått break even under en hel lönehelg, att jag gick på en riktig nit datemässigt och att northugg vann guld för BJÖRN RUNSTRÖM är klar för Bajen. Kritar på för ett år inför cirkus 5k bajare på hovet nu under bajenkvällen. Nu har vi ett anfallspar som jag skulle vilja säga håller HÖG ALLSVENSK klass så det vore väl fan om vi inte går upp nu. Skönt att pengar inte styr allt i världen,

 

VÄLKOMMEN HEM RUNA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

runstrom_grauers_427.jpg

 

vilken SJUKT UNDERBAR HELG.. Jag skiter FULLSTÄNDIGT i att jag gått break even under en hel lönehelg, att jag gick på en riktig nit datemässigt och att northugg vann guld för BJÖRN RUNSTRÖM är klar för Bajen. Kritar på för ett år inför cirkus 5k bajare på hovet nu under bajenkvällen. Nu har vi ett anfallspar som jag skulle vilja säga håller HÖG ALLSVENSK klass så det vore väl fan om vi inte går upp nu. Skönt att pengar inte styr allt i världen,

 

VÄLKOMMEN HEM RUNA

 

:h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

runstrom_grauers_427.jpg

 

vilken SJUKT UNDERBAR HELG.. Jag skiter FULLSTÄNDIGT i att jag gått break even under en hel lönehelg, att jag gick på en riktig nit datemässigt och att northugg vann guld för BJÖRN RUNSTRÖM är klar för Bajen. Kritar på för ett år inför cirkus 5k bajare på hovet nu under bajenkvällen. Nu har vi ett anfallspar som jag skulle vilja säga håller HÖG ALLSVENSK klass så det vore väl fan om vi inte går upp nu. Skönt att pengar inte styr allt i världen,

 

VÄLKOMMEN HEM RUNA

 

:h: :h: :h: :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att ha blivit riktigt surt utdragen av två mongolider i först Topp 100 för en "hedrande" 42a plats istället för en workable stack och sedan 1a handen i en 10-manna SnG där jag floppar set och får in det mot två tomtar varav den ena spikar runner-runnerflush bestämmer jag mig nu för att avsluta månaden här och nu. Är så sjukt missnöjd med typ allt som skett så trots att jag ändå bokar 15 inköp upp (sett från /1kr nivån) vill jag bara kasta ut datorn genom fönstret. För att se det ljusa i det hela så backade jag iaf inte trots att jag sprungit iskallt varenda session känns det som. Mitt Holdem Manager har även det halvt kukat ur då det inte importerar alla händer utan hoppar över vissa så har därför kollat upp mitt resultat genom saldot på kontot. Enligt HEM, där jag fö är 15k under "SvS EV" (ja jag vet att det missvisar) har jag spelat cirkus 13k händer vilket är långt under det planerade men när man gång på gång har kalla sessions blir det ju inte lika motiverande att sätta sig ner och veva loss varje kväll efter 8h på "fabriken" som det är när man springer normalt/bra.

 

Mål med dagboken/2011:

 

* Vara BR-NIT

 

CHECK Kan iaf vara nöjd med att jag klev ner i nivå när det blåste som snålast. 1-0 till mig själv där. Startar nog nästa månad på /1kr samt att jag ska försöka smälla in lite volym på SH SnGs 50-100kr då det är löjligt tillbakastående människor som spelar dessa

 

* Minimum 25k händer/månad

 

FAIL

Skyller det hela på motivationsbrist samt att jag istället haft viktigare/roligare saker IRL =)

 

* Gröna månader

 

CHECK

 

* Klara bubble town på min ericssonmobil

 

FAIL

Har trots att jag fått in skaplig "volym" bara klarat en bana sen senaste månaden vilket lämnar mig med 3 banor kvar att klara. Lyckades även i starten av månaden återställa spelet av misstag så fick starta om från början. Jag kommer fan ALDRIG klara detta spel från helvetet

 

* Styra minst 1 ligg per månad alt nått stabilt via internetdejting

 

FAIL

Fick iaf till en "panikdejt" här i slutet av månaden, mest för att ge mig själv chansen men det visade sig blir en sjuk fail. Tjejen såg bra ut på bilderna, det gjorde hon inte i verkligheten :mrgreen: Som tur är, och som den rutinerade dejtaren jag är, styrde jag träffen till ett avsides Café så not spoted by anyone 8-)

 

Nu i mars är det tänkt jag ska weekendresa lite vilket kommer ge än mindre volym men siktar iaf på att slå denna månad så 15k händer minimum. Nätdejtingsmässigt borde jag väl för fan kunna styra minst ett ligg då jag i skrivande stund har 3 stycken på kroken :mrgreen: Bubble town har jag väl nästan gett upp hoppet för men skam den som ger sig. det SKA klaras innan jag får köpa ny mobil så är väl bara att nöta på.

 

Aja "misärmånaden" avslutas iaf på BÄSTA TÄNKBARA SÄTT iom att Kung Runa återigen kommer hem.

 

1.1188000TS1278207879636_slot100slotWide75ArticleFull.jpg

 

-‎" Jag är hellre kvar i Fiorentina och mår piss, än att spela i Djurgårn"

 

Björn Runström tillbaka i de finaste av färger!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir mycket resande och kurser med mera nu i mars så tar helt bort målet för antal händer denna månad och satsar på att spela när jag har tid,ork och lust istället. Resultatet får bli som det blir. Är nöjd bara jag inte backar då jag misstänker det bara kommer bli nån strö-MTT då och då. Självklart ska jag tipsa om lite ny freeeesh musik, enjoy 8-)

 

 

 

Herr Benny Benassis mix på Japanese popstars, känns som att den kan komma att snurra skönt ur högtalarna den närmaste tiden :-D

 

LLs senaste mix, spås bli riktigt stor men har inte riktigt satt sig ännu. Är dock beredd att ge den ett gäng försök

 

 

Ledspåret och senaste singeln från Glasvegas kommande skiva. Inte lika bra som första singeln men jag har fortfarande tron att denna skiva kan bli magisk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...