Gå till innehåll

Tsigalko-torskarnas torsk


Lokenius

Recommended Posts

Dagens lir blev cirkus 800 händer och 535 bbs upp, nästan så jag skulle vilja sticka ut fingret och säga att jag är "en av nivåns vassaste regulars" just nu :lol: Har identifierat 2, kanske 3 spelare som håller någorlunda klass (PREFLOP) och det är ju bara att hålla sig undan dom. Fast å andra sidan kan det vara bra att ha dom vid samma bord oxå för att balansera upp lite. Som det är nu har jag så löjligt låg 3-bet att jag nästan skäms men det är väl kanske mer en konsekvens av allt limpande som gör att jag bara får raisa.

 

2011nhlplayofflogo19.png

 

Nu är det dags för Bruins vs Canadiens i slaget om lord stanleys pokal, känner denna matchserie har sjukt bra potential iom all history lagen samlat på sig mot varandra =)

 

Tune of the week, Glasvegas-You :-)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 350
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

startar dagen MAGISKT :mrgreen: AA handen hade jag väl kanske kunnat göra nått bättre av mot stabil reg men när sedan KK handen mot JÄTTEDÅLIG spelare utspelas kände jag att 350bb back (7 standard Buyins) fick vara nog. Får väl snällt vänta tills ikväll när alkoholen kommit fram i de svenska hushållen innan jag ens har en teoretisk chans att bemästra dessa magiska motståndare

 

 

 

Boss $100.00 No Limit Hold'em - 5 players -

 

Pre Flop: ($1.50) Hero is BB with K :heart: K :club:

1 fold, CO calls $1, BTN raises to $3.62, 1 fold, Hero raises to $14.24, CO calls $13.24, BTN calls $10.62

 

Flop: ($43.22) 7 :spade: 2 :diamond: 8 :heart:(3 players)

Hero checks, CO bets $43.22, BTN folds, Hero raises to $185.07, CO calls $72.48 all in

 

Turn: ($274.62) T :spade:(2 players - 1 is all in)

 

River: ($274.62) J :spade:(2 players - 1 is all in)

 

Final Pot: $274.62

CO shows 2 :club: 2 :spade:

Hero shows K :heart: K :club:

CO wins $267.76

(Rake: $6.86)

 

 

Boss $100.00 No Limit Hold'em - 5 players -

 

 

Pre Flop: ($1.50) Hero is BB with A :spade: A :club:

1 fold, CO calls $1, BTN calls $1, SB raises to $4, Hero raises to $14, 2 folds, SB calls $10

 

Flop: ($30.00) Q :spade: 6 :diamond: 9 :heart:(2 players)

SB checks, Hero checks

 

Turn: ($30.00) 6 :heart:(2 players)

SB checks, Hero bets $22.50, SB raises to $45, Hero raises to $105, SB raises to $178.36, Hero calls $73.36

 

River: ($386.72) 5 :diamond:(2 players)

 

Final Pot: $386.72

SB shows 6 :spade: 6 :club:

SB wins $377.06

(Rake: $9.66)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Å herre min gud vilken sjuk pokerdag jag precis upplevt. Planen var att typ lockdowna från 15.00 och lira tills jag typ somnade vid datorn men ikke sa nicke. Tror jag sprungit in i toppen av varenda SvS-Åsnas range hela kvällen. Började som sagt med AA vs 66 och KK vs 22 för totalt 400bbs på /1kr och sen fortsatte det :lol: Tror jag ligger cirkus 500 back för dagen på cashgame och 210 på MTT. Känns som jag borde vara nått K upp och inte jätteback :lol: Ibland är pokern verkligen vidrig, fan jag som hade fått tillbaka gnistan. Aja är säkert bättre imorgon när apekatterna inte dricker mirakelalkohol och allt är tillbaka som vanligt igen :mrgreen:

 

Toppade självklart kvällen med att ryka som typ nummer 100 i Långlördag när jag torskade en flipp med AK vs A9, all in pre. Jaja nu kan jag istället fokusera helt på nattens NHL-fight mellan Bruins och Canadiens utan att behöva tänka på nån poker

 

Är förövrigt sjukt nöjd att jag dissade sensation i Oslo. Detta jättejippo har tydligen floppat sjukt arrangörsmässigt i tillägg till den dassiga line-upen. Känns skönt att man istället bokat extrema outdoor på Kalvöya strax utanför Oslo i slutet av Juni. Blir en PERFEKT start på semestern :-D

9672011125738f845.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev tidigare väckt av ett stycke ringande telefon, det var "Bilhandlar-Ove", som ringer och säger att vi ska på fotboll idag och att han hämtar mig 16.00. Det var inte en fråga utan det var så att jag bara skulle med. Han hade fixat chaffis, öl och plåtar till Vålerenga vs Lilleström ikväll så är väl bara att haka på :mrgreen: 15 grader, sol och nån bira på Abels uteservering, där vi även ska möta lite skönt folk, för att sedan bege sig till Ullevål för att se på Fredrik Olof Esaias Stoor Siekkinen, blir en nice eftermiddag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

215665_10150157615496574_238286116573_7232678_1361818_n.jpg

Avd en bild säger mer än tusen ord :-D

 

Blev break lördag em tills nu tidigare ikväll efter helgens bedrövliga badrun. Alltså att tappa 3*200bb på nivån ovanför med AA, KK, AA wtf det köper jag, otur osv men när man sedan tappar 10 inköp på .50 som jag anser jag MOSAR så kan man ju börja ana att man springer rätt kallt :lol: Hur som helst verkar minibreaket gjort mig gott då jag ikväll var back on track och 500 gröna BBsar på 750 händer. Vevar imorgon kväll oxå innan det blir några dagars pokerfri semester

 

Såg precis senaste avsnittet av Pluras kök, magiskt program det där. Nu laddar jag för kortdag på jobbet imorgon med efterföljande Påååskeferie, ledig fram tills måndag :-D Lite småsurt dock att jag inte hittat mitt körkort vilket i sin tur lett till att jag inte kunde hyra ett stycke bil till denna långweekend som alltså skall spenderas i funäsdalen. Istället får jag bege mig ut på ett stycke 6h+ tågresa till Röros för att därifrån ta flygbuss in i svedala. Jaja ska inte gnälla, kommer oavsett bli en sjukt bra weekend då det även lovats kanonväder 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

runt 900 nävar och miniminiplus på typ några BBs :lol: Får väl ändå ses som godkänt då jag tappat en AA vs KK för 100bb+ en QQ vs JJ (väldigt dåligt spelad) för typ samma samt en nötkåk vs floppat fyrtal för 200bb. Nu kan det nog tänkas bli lite film sen tidigt i säng då tåget med destination Röros/Funäsdalen går (alltför) tidigt imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då jag kände mig så duktig efter att ha packat och styrt klart allt inför påsken vevade jag in 350 händer till och upp 300BBs 8-)

 

Fråga:

 

Boss $50.00 No Limit Hold'em - 4 players -

 

Player1 (BB): $82.96

Hero (SB): $91.64

 

 

Pre Flop: ($0.75) Hero is SB with Q :club: A :spade:

Player3 calls $0.25, 1 fold, Hero raises to $2.50, Player1 calls $2, Player3 calls $2.25

 

Flop: ($7.50) 6 :diamond: 8 :spade: Q :diamond:(3 players)

Hero bets $5.62, Player1 calls $5.62, Player3 folds

 

Turn: ($18.74) 5 :spade:(2 players)

Hero bets $14.05, Player1 calls $14.05

 

River: ($46.84) J :diamond:(2 players)

Hero??

 

FI är alltså VPIP: 79, PFR: 13, 3B: 0, AF: 1.8, Hands: 39 med andra ord en riktig åsna. Bör vi vara oroliga för färg, 2par eller liknande eller fyrar vi som standard av en sista salva på river? Check/call? Blir alltid lite nojig vid riverspelet när jag inte är starkare än TP och det slutar då oftast att jag check/callar i liknande situationer mot fisk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2k händer idag och BREAK EVEN.. Senaste 7k händerna har varit totalt magiska. Vinner kanske var 25e flipp och när jag väl vinner en så får jag in set vs drag handen efter och tappar 200+ BBs :lol: Nästan så det känns att överpar mot "underpar" är en flipp :mrgreen: Jaja snart kommer nog den berömda ketchupeffekten och grafen pekar fint uppåt igen.

 

Standard att Bajens HÖNSGÅRD till försvar ska bjuda på 4 mål (på den där åkern till plan som SvFF tydligen godkänt för "elitfotboll") Är ju så man undrar om alla springer runt som i "snabbspolning" med Benny Hill-låten ringandes i öronen för HELVETE vad det strulas i varenda försvarssituation. Dagens stora fråga är ju dock:

-"VEM VAR DET SOM KASTA??"

(vore epic om det var Dulee eller Hedman)

 

Utan att ha sett några bilder på det hela känns det väl ändå rätt givet att det är ä*k*lgnaget som kastat, svårt att tänka att frisörerna ska kasta EN banger följt av att gnaget kastar 3-4. Ska iaf bli kul att se om Kenneth Tallinger och hans horungar till lakejer ska "statuera exempel" och ge aik poängavdrag/böter osv osv eller om dom hittar nått kryphål och det slutar med att syrianerna får böta för "bristfällig säkerhet". Undrar om Tallinger, även när det inte gäller Bajen, kommer gå ut i media och medela att "" Det här ärendet skall bli roligt att ta tag i""

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är poker sådär jättekul igen. Känns som att det inte spelar någon roll vad man än gör så sitter nån annan där med en bättre hand. Senaste 10k händerna har varit ett lidande, en finne i röven, aik-smguld, Kennet Thallinger i samma rum osv osv you name it. Vinner jag en pott så är det liksom standard att tappa 2. Spelar väl knappast "på topp" heller pga av detta men det är ändå så tungt att se A-flopp typ 90% av gångerna man hittat KK/QQ med clickbetsrally som följd av övriga eller så floppar man "torrt" och får in det mot nån som 2-parar J-8 turn typ. Tur det finns "regs" på nivån oxå, det är bara pga lite standardpotter mot just dem som jag fantastiskt nog bara är miniminus (6 inköp) dessa senaste 10k hands, åsnorna går det just nu inte att rå på :mrgreen: Lira lite i helgen sen nya friska tag till nästa månad :-D

 

No-Limit Hold'em, $0.50 BB (4 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

saw flop | saw showdown

 

BB ($48.50)

UTG ($40.64)

Button ($100.88)

Hero (SB) ($100.89)

 

Preflop: Hero is SB with 6heart.gif, Kdiamond.gif

1 fold, UTG calls $0.50, Button calls $0.25, Hero checks

 

Flop: ($1.50) 5diamond.gif, 6spade.gif, 5heart.gif(3 players)

Button checks, Hero checks, UTG checks

 

Turn: ($1.50) 6club.gif(3 players)

Button bets $0.50, Hero calls $0.50, UTG calls $0.50

 

River: ($3) Kheart.gif(3 players)

Button bets $99.88 (All-In), Hero raises $99.89 (All-In), 1 fold

 

Total pot: $202.76

 

Results:

Button had 5spade.gif, 5club.gif (four of a kind, fives).

Hero had 6heart.gif, Kdiamond.gif (full house, sixes over Kings).

Outcome: Button won $197.70

 

 

No-Limit Hold'em, $0.50 BB (4 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

saw flop | saw showdown

 

UTG ($38.63)

Button ($73.48)

Hero (SB) ($76.85)

BB ($93.17)

 

Preflop: Hero is SB with 7club.gif, 8club.gif

Hero bets $1.50, BB calls $1.50, UTG raises $6.50, Button calls $6, Hero calls $5, BB calls $5

 

Flop: ($26) 8heart.gif, 4diamond.gif, 8diamond.gif(4 players)

Button checks, Hero checks, BB checks, UTG bets $19.50, 1 fold, Hero calls $19.50, 1 fold

 

Turn: ($65) Jdiamond.gif(2 players)

Hero bets $48.75, UTG calls $12.63 (All-In)

 

River: ($90.26) 9diamond.gif(2 players, 1 all-in)

 

Total pot: $90.26

 

Results:

Hero had 7club.gif, 8club.gif (three of a kind, eights).

UTG had 5diamond.gif, 6diamond.gif (flush, Jack high).

Outcome: UTG won $88.01

 

No-Limit Hold'em, $0.50 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

saw flop | saw showdown

 

SB ($66.03)

BB ($77.85)

UTG ($46.26)

MP ($30.87)

Hero (Button) ($57.52)

 

Preflop: Hero is Button with 3club.gif, 3spade.gif

1 fold, MP bets $2, Hero calls $2, 1 fold, BB calls $1.50

 

Flop: ($6.25) 3diamond.gif, Kdiamond.gif, Qclub.gif(3 players)

BB checks, MP bets $6.25, Hero raises $55.52 (All-In), 1 fold, MP calls $22.62 (All-In)

 

Turn: ($63.99) 7spade.gif(2 players, 2 all-in)

 

River: ($63.99) Qheart.gif(2 players, 2 all-in)

 

Total pot: $63.99

 

Results:

Hero had 3club.gif, 3spade.gif (full house, threes over Queens).

MP had Qspade.gif, Kheart.gif (full house, Queens over Kings).

Outcome: MP won $62.40

 

No-Limit Hold'em, $0.50 BB (4 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

saw flop | saw showdown

 

Button ($28.31)

SB ($50.75)

BB ($52.26)

Hero (UTG) ($75.77)

 

Preflop: Hero is UTG with Aheart.gif, Adiamond.gif

1 fold, Hero bets $2, Button calls $1.75, SB calls $1.50

 

Flop: ($6) 9heart.gif, 6spade.gif, 6heart.gif(3 players)

Button checks, SB bets $3, Hero calls $3, 1 fold

 

Turn: ($12) 7heart.gif(2 players)

SB bets $8, Hero calls $8

 

River: ($28) 8club.gif(2 players)

SB bets $23, Hero folds

 

Total pot: $28

 

Results:

SB didn't show

Outcome: SB won $50.31

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

No-Limit Hold'em, $0.50 BB (4 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

saw flop | saw showdown

 

BB ($48.50)

UTG ($40.64)

Button ($100.88)

Hero (SB) ($100.89)

 

Preflop: Hero is SB with 6, K

1 fold, UTG calls $0.50, Button calls $0.25, Hero checks

 

Flop: ($1.50) 5, 6, 5 (3 players)

Button checks, Hero checks, UTG checks

 

Turn: ($1.50) 6 (3 players)

Button bets $0.50, Hero calls $0.50, UTG calls $0.50

 

River: ($3) K (3 players)

Button bets $99.88 (All-In), Hero raises $99.89 (All-In), 1 fold

 

Total pot: $202.76

 

Results:

Button had 5, 5 (four of a kind, fives).

Hero had 6, K (full house, sixes over Kings).

Outcome: Button won $197.70

 

Satan vad riggat... Dags att lämna det löjliga spelet texas och börja vaska guld i PLO underbara värld kanske? 8-)

 

Off topic, när kommer du till bööööööörgen8-)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satan vad riggat... Dags att lämna det löjliga spelet texas och börja vaska guld i PLO underbara värld kanske? 8-)

 

Off topic, när kommer du till bööööööörgen8-)?

 

Jag hade ju faktiskt kunnat folda också så får lite skylla mig själv för att jag är så lättfotad när det gäller att bli stackad :lol: Ang resning är jag väl rätt fullbokad i maj förutom typ nästa helg då (6-8e maj). Kollade lite snabbt nu för kul och tåg går för 299kr per resväg och flyg tror jag man fick hosta upp fasansfulla 400 för per resväg :mrgreen: Sjukt ändå med 400 nok Torp-Bergen då det vanligtvis är dyrare att flyga inrikes i norvegia än vad det är att ta en 14 dagars med hotell och "full pakke" i Thailand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade ju faktiskt kunnat folda också så får lite skylla mig själv för att jag är så lättfotad när det gäller att bli stackad Ang resning är jag väl rätt fullbokad i maj förutom typ nästa helg då (6-8e maj). Kollade lite snabbt nu för kul och tåg går för 299kr per resväg och flyg tror jag man fick hosta upp fasansfulla 400 för per resväg Sjukt ändå med 400 nok Torp-Bergen då det vanligtvis är dyrare att flyga inrikes i norvegia än vad det är att ta en 14 dagars med hotell och "full pakke" i Thailand.

 

Haha jo det är rätt sick, men det brukar ändå gå att göra klipp, ialflall om man är ung.

 

Äsch ta bergen någon annan gång, morsan kommer 6-8 och skall få sig en rundad tur här tillsammans med norges mest vulgära folk. Sommaren är lååååååååång8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då jag kände mig så duktig efter att ha packat och styrt klart allt inför påsken vevade jag in 350 händer till och upp 300BBs 8-)

 

Fråga:

 

Boss $50.00 No Limit Hold'em - 4 players -

 

Player1 (BB): $82.96

Hero (SB): $91.64

 

 

Pre Flop: ($0.75) Hero is SB with Q :club: A :spade:

Player3 calls $0.25, 1 fold, Hero raises to $2.50, Player1 calls $2, Player3 calls $2.25

 

Flop: ($7.50) 6 :diamond: 8 :spade: Q :diamond:(3 players)

Hero bets $5.62, Player1 calls $5.62, Player3 folds

 

Turn: ($18.74) 5 :spade:(2 players)

Hero bets $14.05, Player1 calls $14.05

 

River: ($46.84) J :diamond:(2 players)

Hero??

 

FI är alltså VPIP: 79, PFR: 13, 3B: 0, AF: 1.8, Hands: 39 med andra ord en riktig åsna. Bör vi vara oroliga för färg, 2par eller liknande eller fyrar vi som standard av en sista salva på river? Check/call? Blir alltid lite nojig vid riverspelet när jag inte är starkare än TP och det slutar då oftast att jag check/callar i liknande situationer mot fisk.

 

C/c känns kallt då han inte betar sämre händer för värde, alla drag sitter så det känns inte som att han har några händer kvar här som görs om till bluffar.

 

Bet-fold imo.

 

Edit: jag trodde vi var på nl50$ :D, men jag tycker fortf vi ska ta samma linje på svs

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade lite tidigare ikväll.. upp typ 4 inköp och full av självförtroende. Tar en liten paus och smyger sen in på några sköna bord en nivå upp. backar dirr 400bb mot en och samma åsna som först hittar en RR flush där jag floppat TTP efter får vi in det på floppen 5-7-8 där han synar av cirkus 150bb på flopp med 66 och rivrar obv en 4a. Jag hade nått i stil med AA. Avslutar debaclet med att få in 100bb med 6-7 på 8-9-10 bara för att mr call ska belönas med river J för stege med sin dam. Handen efter, tiltskeppar jag 100bb med any 2 var tanken. Hittar 55 och "flippar" mot AK för den härliga brädan KQQxx. Nä nu ska jag nog ta en lång och skön paus från detta spel, är säkert tillbaka redan imorgon :lol:

 

Tack för kaffet de sista 12k händerna farbror SvS. Hörde nått att Ongame fått en ny rakestruktur som ger mer tillbaka till de dåliga spelarna. SvS verkar ha gjort nått liknande fast istället för bara raken bjuder dom bort andras fulla stackar till the fishes :lol:

 

ae0201120721Add9e.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

C/c känns kallt då han inte betar sämre händer för värde, alla drag sitter så det känns inte som att han har några händer kvar här som görs om till bluffar.

 

Bet-fold imo.

 

Edit: jag trodde vi var på nl50$ :D, men jag tycker fortf vi ska ta samma linje på svs

 

fyrade av en salva för lite drygt halva potten och fick syn av Q-3o, härliga tiders :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nu haft en liten minipaus sedan i lördags för att bla återställa dygnsrytmen och bygga upp lite pokersug igen, har gått "sådär". Jobbar tidigt skift denna vecka vilken innebär att jag måste upp ur min sköna säng runt 05.00. Har tidigare haft stora problem med diciplinen att lägga mig i tid dessa veckor vilket resulterat i alltför långa "powernaps" efter jobbet som i sin tur leder till att man inte kan somna på kvällen osv osv. Var nu alltså tänkt jag skulle testa ta mig ur detta ekorrhjul men ikke sa nicke. När pokern fick stå åt sidan blev det istället serier och då främst Sons of Anarchy som hamnade på agendan och PANG så har jag vänt dygnet än mer än tidigare :lol:

 

Funderar på att hoppa på micromicroPLO-tåget samt lira lite mer MTTs vilket betyder att jag nog bör söka mig från SvS för just dessa ärenden. TNLH cash fortsätter jag nog SvS då jag trivs så fantastiskt med motståndet där. Kollat upp lite av utbudet på MTTs och det känns rent spontant som att Ipoker har ett bredare sortiment av de jag kan tänka mig härja i, dvs 5-30$ rebuy/freez, sateliter samt ev nån 50$ turre. Dock misstänker jag att spelen på cashborden är lösare på Ongame. Någon som sitter med facit? Dealmässigt går det säkert att lura fram liknande på båda nätverken så det är ju hugget som stucket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom jag totalt vänt på dygnet blir det godnatt nu för att kliva upp och ta lite "morgongrind" vid 21-tiden. Blir månadens första pass och planen är (om nu inte utsugningsfesten fortsätter) att veva in minst 6 timmar lir. Så känner du dig fattig och är ute efter enkla pengar är det bara att joina mina bord så ska ni nog se att herr varians bjuder er på några inköp :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag grindar plo hu low limit på entraction med bra deal. Sjukt bra värde där, rekas!

 

Haha bra deal är det minsta bekymret, men ska som sagt ge spelet ett försök. Kanske lika bra jag kastar mig in i nån form av 5korts omaha direkt för att ta åsnerierna till nästa nivå =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seriöst herr svenska spel VAD HAR JAG GJORT DIG FÖR ONT? :mrgreen: Det är liksom inte ens kul när du gör såhär mot mig..

 

 

BTN: $27.70 - VPIP: 58, PFR: 20, 3B: 10, AF: 2.1, Hands: 297

 

Pre Flop: ($0.75) Hero is SB with Kclub.gif Kheart.gif

UTG calls $0.50, 1 fold, BTN calls $0.50, Hero raises to $3, 1 fold, UTG calls $2.50, BTN raises to $27.70, Hero calls $24.70, 1 fold

 

Edit: 2 sekunder sedan

 

 

BB: $41.84 - VPIP: 71, PFR: 10, 3B: 0, AF: 2.1, Hands: 21

 

Pre Flop: ($0.75) Hero is BTN with 9club.gif 9diamond.gif

1 fold, CO raises to $2, Hero raises to $6.75, 1 fold, BB raises to $11.50, 1 fold, Hero raises to $49.25, BB calls $30.34 all in

 

Flop: ($85.93) 5spade.gif 3spade.gif 2club.gif(2 players - 1 is all in)

 

Turn: ($85.93) 7club.gif(2 players - 1 is all in)

 

River: ($85.93) Tdiamond.gif(2 players - 1 is all in)

 

Final Pot: $85.93

Hero shows 9club.gif 9diamond.gif

BB shows 7diamond.gif 7spade.gif

BB wins $83.79

 

Flop: ($58.90) Qspade.gif 7diamond.gif 5diamond.gif(2 players)

 

Turn: ($58.90) Aheart.gif(2 players)

 

River: ($58.90) Adiamond.gif(2 players)

 

Final Pot: $58.90

BTN shows 7heart.gif 7spade.gif

BTN wins $57.43

 

 

 

SB: $53.34 - VPIP: 52, PFR: 21, 3B: 0, AF: 3.3, Hands: 58

 

Pre Flop: ($0.75) Hero is BB with Qclub.gif Qdiamond.gif

1 fold, CO checks, 1 fold, SB calls $0.25, Hero raises to $2.50, CO calls $2.50, SB calls $2

 

Flop: ($7.50) 3club.gif 9heart.gif 8diamond.gif(3 players)

SB checks, Hero bets $6.00, CO folds, SB calls $6

 

Turn: ($19.50) 3diamond.gif(2 players)

SB checks, Hero bets $19.75, SB raises to $44.84, Hero calls $21.25 all in

 

River: ($101.50) Kdiamond.gif(2 players - 1 is all in)

 

Final Pot: $101.50

SB shows 5spade.gif 3spade.gif

 

Boss $100.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 1299071

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

 

 

SB: $209.51 - VPIP: 13, PFR: 13, 3B: 50, AF: 5.0, Hands: 16

 

 

Pre Flop: ($1.50) Hero is UTG with Adiamond.gif Aspade.gif

Hero raises to $5, 1 fold, BTN calls $5, SB raises to $22, 1 fold, Hero raises to $59.50, 1 fold, SB calls $37.50

 

Flop: ($125.00) Theart.gif 2heart.gif 2diamond.gif(2 players)

SB bets $150.01, Hero calls $150.01

 

Turn: ($425.02) 7heart.gif(2 players)

 

River: ($425.02) Qdiamond.gif(2 players)

 

Final Pot: $425.02

SB shows Kheart.gif Aheart.gif

SB wins $414.40

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan :mrgreen:

 

 

BB: $41.84 - VPIP: 71, PFR: 10, 3B: 0, AF: 2.1, Hands: 21

 

Pre Flop: ($0.75) Hero is BTN with 9club.gif 9diamond.gif

1 fold, CO raises to $2, Hero raises to $6.75, 1 fold, BB raises to $11.50, 1 fold, Hero raises to $49.25, BB calls $30.34 all in

 

Flop: ($85.93) 5spade.gif 3spade.gif 2club.gif(2 players - 1 is all in)

 

Turn: ($85.93) 7club.gif(2 players - 1 is all in)

 

River: ($85.93) Tdiamond.gif(2 players - 1 is all in)

 

Final Pot: $85.93

Hero shows 9club.gif 9diamond.gif

BB shows 7diamond.gif 7spade.gif

BB wins $83.79

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1k händer och 2 standardinköp back trots en 200bb i röven på nivån över. Mot SvS absolut sämsta spelare och känner mig ändå nöjd, sjukt. Lyckades täppa igen en bra del av det hål "variansen" grävde i mig och hade säkerligen byggt upp det till ett plus om bara orken funnits. Nu blir det istället utgång med bilhandlar-Ove mfl i en av kommunens mindre orter. Han hämtar snart upp med sin privatchaffis och har berättat att det kommer finnas obegränsat med öl under resans gång. Detta måtte ju bara bli en episk kväll :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...