Redondo Postad 13 Februari , 2007 Rapport Share Postad 13 Februari , 2007 Varade väl inte längre än vanligt utan det fortsätter nästa vecka? Ok, det låter ju bra. Inspelningen stannade nämligen mitt i en hand så jag har inte en aning...ser fram emot nästa veckas spel då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 riktigt surt för bosse även om han vann med 99 mot JJ....spelet har inte varit speciellt uppseendeväckande hittills, liknar mest vanligt bubbel/ITM-spel i SNG..... hoppas att anders henriksson vinner! edit: de är så vackert! han kööör över dansken som inte har en chans när han inte har världens kortsnitt! heja sverige =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legato Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 riktigt surt för bosse även om han vann med 99 mot JJ....spelet har inte varit speciellt uppseendeväckande hittills, liknar mest vanligt bubbel/ITM-spel i SNG..... Helt korrekt, tyvärr var strukturen dålig. Lite synd att båda de svenska stora produktionerna (Pokermiljonen och Poker) är så pass mkt "lotto". I detta fall blev det ju till slut en extremt värdig vinnare Faktiskt "tur" att det varit så. Anders har ju vunnit pokermiljonen tidigare, liksom Johan Storåkers. En lycklig slump att det trots strukturerna blivit ett par riktigt värdiga vinnare. Om ni vill se en turnering med bra struktur, bra spelare och i enbordsformat så rekommenderar jag att ni laddar ner William Hill Grand Prix Season 2. Än så länge har 3 avsnitt släppts. I första spelar jag, i tredje Ken Lennaard och i sjätte (tror jag) Christer Johansson. Mkt bra startfält, i mitt heat spelade bla Tony G, Juha Hellpi och Devilfish Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 19 Februari , 2007 Rapport Share Postad 19 Februari , 2007 Ajabaja Legato, inget nerladdningssnack här på pf! Gillar din spelstil, framförallt i WHGP, riktigt vasst. Skönt att se Henriksson fullkomligt köra över dansken, riktigt vasst spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gerulatis Postad 19 Februari , 2007 Rapport Share Postad 19 Februari , 2007 Grattis till tredjeplatsen Legato och du spelade bra. Det var väl mycket din förtjänst att Anders vann då han blev räddad av dig minst tre ggr som underdog i stora potter. Men både du och han är väldigt duktiga spelare. Så grattis båda två. Kul produktion! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 19 Februari , 2007 Rapport Share Postad 19 Februari , 2007 Jag tyckte nästan synd om Iversen när de var tre kvar. Helt plötsligt har han inte inte längre bäst kort och blir överkörd. Gillar särskillt när han efteråt säger att han hade kontroll över bordet tills det var tre kvar då började "de spela emot mig". Anders H: wp, gg! Körde lätt över Albert i HU och värdig vinnare. Legato: Hade helt klart nytta av att ha spelat miljoner shorthanded, shortstacked bord i SnG. Skrämde skiten ur Albert med sina AI som BB. Albert I: Spelade ändå sin livs poker(?) och borde vara mycket nöjd. Summerat: Jag tycker ändå att det var en trevlig produktion och bra startfält. Ken L må man tycka vad man vill om men han livar upp programmet med sina bitska kommentarer och uttryck. Ser fram emot en till(?) omgång men med bättre sändningstid. Kan man hoppas på typ 22.00 på torsdag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 19 Februari , 2007 Rapport Share Postad 19 Februari , 2007 tyvärr var strukturen dålig. nån som vet hur blindsstrukturen va i tävlingarna? (SPM och KLI) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
R_Cruiser Postad 19 Februari , 2007 Rapport Share Postad 19 Februari , 2007 Reklam kan väl dryga ut budgeten. Kortlekar från biltema lär va hett:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheAnalyst Postad 19 Februari , 2007 Rapport Share Postad 19 Februari , 2007 Blev mest förvånad när henriksson la TT mot dansken. Allt som allt var det en mycket intressant turnering tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limpan Postad 23 Februari , 2007 Rapport Share Postad 23 Februari , 2007 Om ni vill se en turnering med bra struktur, bra spelare och i enbordsformat så rekommenderar jag att ni laddar ner William Hill Grand Prix Season 2. Än så länge har 3 avsnitt släppts. I första spelar jag, i tredje Ken Lennaard och i sjätte (tror jag) Christer Johansson. Mkt bra startfält, i mitt heat spelade bla Tony G, Juha Hellpi och Devilfish Sagt och gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
galenponny2 Postad 23 Februari , 2007 Rapport Share Postad 23 Februari , 2007 blir det wpt nu igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 24 Februari , 2007 Rapport Share Postad 24 Februari , 2007 Ser att det är "Poker" ikväll 01.25 på femman, trodde det var sista avsnitten i söndags. Är det nån ny tunering eller har jag missat nått??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 24 Februari , 2007 Rapport Share Postad 24 Februari , 2007 Ser att det är "Poker" ikväll 01.25 på femman, trodde det var sista avsnitten i söndags. Är det nån ny tunering eller har jag missat nått??? Verkar vara repriser Poker Tid: 01:25-02:25 Svenskt pokerprogram från 2006. Del 1 av 12. Expertkommentator Ken Lennaárd har bjudit in 18 pokerproffs till turneringen Ken Lennaárd Invitational. Spelarna ska i tre heat och en final göra upp om den totala prispotten på 500 000 kronor. Sen är det dags för prestigetävlingen Scandinavian Masters med en total prissumma på 2,7 miljoner kronor, varav drygt 750.000 kronor går till vinnaren. I Scandinavian Masters möter proffsen från KLI - spelare som kvalat in via internet. Sex rafflande heat och en nervpirrande final avgör vem av de 54 spelarna som kröns till Skandinaviens pokerkung. Programledare: Martin Björk. Kommentatorer: Peter Backe och Ken Lennaárd. http://www.tv.nu/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
galenponny2 Postad 12 Mars , 2007 Rapport Share Postad 12 Mars , 2007 när börjar WPT igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 12 Mars , 2007 Rapport Share Postad 12 Mars , 2007 när börjar WPT igen? I USA börjar de sända om en månad - vet ej om och när det kommer till Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mockasin Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Detta kanske har varit uppe förut, men varför finns inte programmet på kanal5's webbcast? Fanns det inte där förra säsongen eller kommer jag ihåg fel? Har missat nästan hela säsongen men trodde att jag kunde se det lagligt på kanal5.se. Trist. EDIT: Ah nu hittade jag det, konstigt att det inte fanns under vanliga menyn dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xamarikku Postad 5 Maj , 2007 Rapport Share Postad 5 Maj , 2007 Själv skulle jag aldrig köpa en tidning som Ken jobbat med eller se ett TV-program som han är med i. Så där har ni något att ändra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts