Saint_Bjorn Postad 19 November , 2010 Författare Rapport Postad 19 November , 2010 GSN is definitely not pulling the plug on High Stakes Poker anytime soon. The highly popular poker telecast, which features top poker players competing for ungodly sums of money in a high-stakes cash game at the Bellagio, is back for its 7th Season. GSN announced they will begin taping for Season 7 of High Stakes Poker on November 18th, with episodes scheduled to air sometime in February. Once again Gabe Kaplan will be flying solo in the broadcast booth, with Kara Scott acting as co-host on the floor. Dduring the first 5 seasons of High Stakes Poker Kaplan was joined with co-host AJ Benza, and the two seemed to have a lot of chemistry in the booth, but Benza was let go prior to Season 6. HSP now has some serious competition in the form of PokerStars.net The Big Game, which features a similar style of high-stakes cash games, combined with the inclusion of an online qualifier who is staked $100,000 by PokerStars. We’ll have to wait and see how The Big Game affects High Stakes Poker’s ratings –the two games could actually feed off one another and be mutually beneficial. It will be interesting to see if Daniel Negreanu returns to the show now that he is the face of PokerStars and headlines the episodes of the PokerStars.net Big Game. GSN has yet to release a lineup for Season 7 of High Stakes Poker. . Citera
bananuz Postad 19 November , 2010 Rapport Postad 19 November , 2010 Inte Robl bara. Fast det är klart, det här är ju rätt stort underhållningsvärde. Citera
Bergmannen Postad 19 November , 2010 Rapport Postad 19 November , 2010 Bara inte Laak och Esfandiari är med så är jag nöjd.. Några av de "nya" heta onlineproffsen vore väl intressant med typ jungelman, skjervoy eller nanonoko. Citera
Jeg123 Postad 19 November , 2010 Rapport Postad 19 November , 2010 Inte Robl bara. Fast det är klart, det här är ju rätt stort underhållningsvärde. asså riggen! Citera
wheelinho Postad 19 November , 2010 Rapport Postad 19 November , 2010 Aejones, prahlad, dangs, galfond, harrington, jungleman mfl. Internetwizzards alltså. Vore också väldigt roligt med någon svensk för en gångs skull men har någon tillräckligt mycket deg? Sen ett tiotal rika amatörer + det gamla gardet. Blom kanske Citera
Slaskpelle Postad 19 November , 2010 Rapport Postad 19 November , 2010 Jag tycker Patrik Antonius är skittrist på TV. Mycket hellre Ilari i så fall. Go Ziiigmund! Farha, Ziigmund, Isildur1, Helmuth Jr, Dwan, och jag själv! /Slaskpelle Citera
wyyyxz Postad 19 November , 2010 Rapport Postad 19 November , 2010 Blom kanske Han har inte fyllt 21 än. Citera
KungKroon Postad 19 November , 2010 Rapport Postad 19 November , 2010 Jag hade blivit nöjd om de bara filmade Sam Farha ensam vid ett pokerbord. Så mycket underhållning den mannen har i sig... Citera
Rosco Postad 19 November , 2010 Rapport Postad 19 November , 2010 Doyle räcker för mig. gillar dom gamla rävarna. Citera
jodan Postad 20 November , 2010 Rapport Postad 20 November , 2010 Som nämnts tycker jag det viktigaste är att de tar tillbaks det gamla radarparet som kommentatorer. Även det gamla upplägget. Varför intervjua killar som ändå bara ljuger? Vill se: jungleman, farha, durrrr, ivey, fullflush, blom (chansen lär vara väldigt jävla liten), galfond, DjAdi rika affärsmän från asien, elezra (jobbar bra med farha), La Key U Vill inte se: Laak, esfandiablo, hellmute, gold, daniel negeranus (om han förlorar, vilket man kan utgå från). Citera
Slaskhink Postad 21 November , 2010 Rapport Postad 21 November , 2010 Som nämnts tycker jag det viktigaste är att de tar tillbaks det gamla radarparet som kommentatorer. Även det gamla upplägget. Varför intervjua killar som ändå bara ljuger? Vill se: jungleman, farha, durrrr, ivey, fullflush, blom (chansen lär vara väldigt jävla liten), galfond, DjAdi rika affärsmän från asien, elezra (jobbar bra med farha), La Key U Vill inte se: Laak, esfandiablo, hellmute, gold, daniel negeranus (om han förlorar, vilket man kan utgå från). du glömde din fru Citera
m1978 Postad 21 November , 2010 Rapport Postad 21 November , 2010 Inte Robl bara. Fast det är klart, det här är ju rätt stort underhållningsvärde. Blir lika irriterad varje gång jag ser denna Citera
hAgLuNd666 Postad 21 November , 2010 Rapport Postad 21 November , 2010 Blir lika irriterad varje gång jag ser denna Jag skulle skämmas ögonen ur mig....om jag var robl Citera
bananuz Postad 24 November , 2010 Rapport Postad 24 November , 2010 Blir lika irriterad varje gång jag ser denna "good call by de way... good raise... good reraise, re-reraise!" Citera
Kebnekaise Postad 24 November , 2010 Rapport Postad 24 November , 2010 Blir lika irriterad varje gång jag ser denna Haha! Själv kunde jag inte sluta skratta. Äntligen någon med samma missflyt som jag själv. Citera
Morgyleus Postad 24 November , 2010 Rapport Postad 24 November , 2010 Haha! Själv kunde jag inte sluta skratta. Äntligen någon med samma missflyt som jag själv. Nåjo, har du det lika bra ställt som PA, så kan du ju inte klaga. Citera
handmadegod Postad 24 November , 2010 Rapport Postad 24 November , 2010 Inte Robl bara. Fast det är klart, det här är ju rätt stort underhållningsvärde. nice call btw.. or raise.. or rereraise Citera
KungKroon Postad 25 November , 2010 Rapport Postad 25 November , 2010 Ingen har det lika bra ställt som PokerAdam. Citera
KungKroon Postad 25 November , 2010 Rapport Postad 25 November , 2010 Och ingen har så bra när han ställer som PokerAdam. Citera
mr-flow Postad 25 November , 2010 Rapport Postad 25 November , 2010 Och ingen har så bra när han ställer som PokerAdam. Jaag har pmat och frågat om han vill ha mina pengar men han har inte tid Citera
Qhunden Postad 27 November , 2010 Rapport Postad 27 November , 2010 Ziig behöver ju betydligt mer tv-tid! TonyBliar (Observer): ziig why did u hitnrun whitelime?Ziigmund: because im going to eat and i canty play no limit Ziigmund: why u ask so f stupid questiosn Ziigmund: u have to be american,only usa people r so stupid Ziigmund: BUSH IS SO F CLEVER U RETARDS kapy7 (Observer): fat america ZEUS35 (Observer): does anyone even know where finland is ?? Ziigmund: americans dont know where is finland u retards fat idiots Ziigmund: bostongary…..u know only where is boston…fcuk your Ziigmund: bostongary u f idiot rail Ziigmund: take job retard Aeron73: upsZiigmund: shut up moro Ziigmund: n Ziigmund: hope u die Aeron73: thats not very nice Ziigmund: f u Dealer: Aeron73 is sitting out Aeron73: ok Aeron73: if u didnt call me names Aeron73: i wouldnt quit Aeron73: but ur an as.s Ziigmund: hope osama put bomb to your house Ziigmund: f moron Ziigmund: wp f idiotZiigmund: trailpark trash Ziigmund: call to dr phil f moron trex313: where do you get your insults trex313: they're kinda bad trex313: and not funny Rätt skön kille. Illari, Tony G, Farha och Hellmuth och så en aggro rail som får skrika lite så kan det bli rejält med action. Citera
Morgyleus Postad 28 November , 2010 Rapport Postad 28 November , 2010 Ziig behöver ju betydligt mer tv-tid! Rätt skön kille. Illari, Tony G, Farha och Hellmuth och så en aggro rail som får skrika lite så kan det bli rejält med action. Men nog är det ju svårt så satans för en svedu-pelle att skriva/säga Ilari istället för Illari.... f.ö. håller jag med, men försök nu ens liiiite!!! Citera
archtila Postad 28 November , 2010 Rapport Postad 28 November , 2010 Ziig behöver ju betydligt mer tv-tid! Rätt skön kille. Illari, Tony G, Farha och Hellmuth och så en aggro rail som får skrika lite så kan det bli rejält med action. lol trex313 låter som Sheldon Citera
Recommended Posts