Gå till innehåll

High Stakes Poker säsong 7


Saint_Bjorn

Recommended Posts

  • Svars 350
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har totalt missat Scott Seiver tidigare, men jävlar vad bra han är i big game. Vill se mer av! Gärna mot Ivey och PA.

 

Det är lätt att vara bra när man träffar varje flopp.

Men visst, helt värdelös är han ju inte.

 

Som Tony G, så fort han sitter på ett drag eller nåt så degar han in och whinar så smått när han inte träffar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte Robl bara. Fast det är klart, det här är ju rätt stort underhållningsvärde.

 

 

OOOohhhhh Herregud!!! Jag kan inte fatta att jag missat denna handen. Jävlar vilken tomte alltså. Han är ju sämre än en Stockholmare. Det känns lite som att Anna Anka och Dolf Lundgren fått unge tillsammans. Söt men inte så begåvad! Man måste ju älska PA´s reaktion. Han kunde ju lika gärna ha skrikit DONKEY rätt ut.

 

Tror tyvärr inte att det blir PLO i High stakes poker dock. Lite för jobbigt att hänga med för ikke insatta.

Som svensk hade det ju varit mega kul att se DIN_FRU men jag har svårt att tänka mig att han är tillräckligt väl "hookad" i de kretsarna.

Tycker inte att de ska bjuda in Mike the Mouth igen efter förra årets tightande. Det tiltade mig duktigt att han inte spelade mer än två händer. spelar KK floppade K99 mot DN och skrek "Thats how U play poker guys"

 

Mitt dröm bord:

 

Farha

Elezra

Durrrr

PA

TonyG

Ivey

Illari

Random "Tok" Kines!!!

 

Let the chips fly!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer för övrigt ett PAD cashgame där dom spelar Omaha i februari, dwan har bloggat eller skrivit på twitter om detta förut att han har spelat in det osv. ser mer fram emot det än HSP känns det som :-)

 

Omaha är ju värdelöst! Varför inte uppfinna nån ny pokervariant där alla får 6 kort, då kan folk verkligen slippa lägga sig, någonsin. Omahaspelare borde ta och förbättra sina readz ist för för att förlita sig på drag.

 

Donkeys always draw!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Omaha är ju värdelöst! Varför inte uppfinna nån ny pokervariant där alla får 6 kort, då kan folk verkligen slippa lägga sig, någonsin. Omahaspelare borde ta och förbättra sina readz ist för för att förlita sig på drag.

 

Donkeys always draw!

 

okej. din jävla retard

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Tycker Sahamies har varit tråkig och nit-passiv i alla NL-CGs jag sett honom på TV, med undantag för The Game när han mötte nordiskt motstånd.

 

Gillar Lolianos uppställning men vill slänga in Fullflush också.

 

Haha varför i hela världen skulle du vilja se fullflush?

 

Fullflush för sahamies tkr du alltså?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker Sahamies har varit tråkig och nit-passiv i alla NL-CGs jag sett honom på TV, med undantag för The Game när han mötte nordiskt motstånd.

 

Gillar Lolianos uppställning men vill slänga in Fullflush också.

 

Precis som du säger va han sjukt tråkig förra gången han va med i HSP men släng i killen lite alkohol, vodka obv, så kommer han dominera precis som i the game.

 

De ska köra PLO iår hörde ja med. Tänk va Hellmuth, om han är med, kommer bli förvånad när de får 4 kort. Sen att han bustar med färg när han håller endast ett hjärter i handen och kör sin "Do you know who i am?!" gör de ju ännu mer sevärt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Full spelar lista för HSP säsong 7:

Mike Baxter

Eric Boneta

Doyle Brunson

Johnny Chan

Robert Croak

Jonathan Duhamel

Antonio Esfandiari

Phil Galfond

Bill Klein

Phil Laak

Jason Mercier

Julian Movsesian

Daniel Negreanu

David Peat

Bill Perkins

Andrew Robl

Phil Ruffin

Vanessa Selbst

Bob Voulgaris

 

Tydligen har Gabe Kapland blivit utbytt mot Norm McDonald. Nån som vet vem de är?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Full spelar lista för HSP säsong 7:

Mike Baxter

Eric Boneta

Doyle Brunson

Johnny Chan

Robert Croak

Jonathan Duhamel

Antonio Esfandiari

Phil Galfond

Bill Klein

Phil Laak

Jason Mercier

Julian Movsesian

Daniel Negreanu

David Peat

Bill Perkins

Andrew Robl

Phil Ruffin

Vanessa Selbst

Bob Voulgaris

 

Tydligen har Gabe Kapland blivit utbytt mot Norm McDonald. Nån som vet vem de är?

 

Norm är försej djävligt skön och ok rolig, var riktigt rolig i Saturday Night Live för massa år sedan. Men han lär ju knappast ha koll på poker så det lär väl skita sig totalt om det stämmer det du säger

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...