sharken Postad 9 November , 2010 Rapport Share Postad 9 November , 2010 Bra eller dåligt med anonyma motspelare vid borden och själv vara det oxå vad tycker ni, för o nackdelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dinmammasdotter Postad 9 November , 2010 Rapport Share Postad 9 November , 2010 Kan man snabbt avgöra ifall man har edge över en spelare så är det väl bra. Ifall man inte kan det så är det mindre bra med anonyma bord. Bra är väl att allt vad PT och PTR försvinner ur ekvationen. Jag kommer dock ej använda mig av de anonyma bord. Jag gillar att bumhunta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 9 November , 2010 Rapport Share Postad 9 November , 2010 Man har ju sina favoritfiskar. Man blir så glad när man ser dem. Vore taskigt att sabba den känslan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ibmachine Postad 9 November , 2010 Rapport Share Postad 9 November , 2010 Nytt alias vid varje påloggning röstar jag för. Märk väl, jag är inte ens fisk, jag är plankton. Trackerprogram och dylikt är såklart bra för er som jobbar med sällskapsspelet, men själv tycker jag det förstör. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big Less Postad 9 November , 2010 Rapport Share Postad 9 November , 2010 Det som är bra för fisken och dåligt för bumhuntern, är i längden bra för pokern. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 9 November , 2010 Rapport Share Postad 9 November , 2010 Visst så skapar det en lite mer neutral miljö för fisken där datamining / statsprogram och notes från tidigare sessioner försvinner. Känns däremot som att det bara är ett desperat försök från pokersidorna att skapa något nytt, ex rushpoker. Kommer det slå igenom? Tveksamt, jag tror fisken snarare uppskattar lite känsla och umgänge runt bordet, vilket inte infinner sig när man sitter och spelar med "player 3". Sen går det att diskutera hur befintligt umgänget är vid borden på nätet, men bara att känna igen vissa spelare och inte spela mot några totala främlignar utan nick tror jag är något fisken värderar hyfsat stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 9 November , 2010 Rapport Share Postad 9 November , 2010 Finns anonymitetskonceptet på nån sajt? Om inte, finns det seriösa planer på att införa det? Jag har inte varit med i matchen senaste månaderna. Personligen är jag emot det, men det är en intressant fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 9 November , 2010 Rapport Share Postad 9 November , 2010 Finns anonymitetskonceptet på nån sajt? Om inte, finns det seriösa planer på att införa det? Jag har inte varit med i matchen senaste månaderna. Personligen är jag emot det, men det är en intressant fråga. Finns på tex NB och Lad tex.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 9 November , 2010 Rapport Share Postad 9 November , 2010 Bra eller dåligt med anonyma motspelare vid borden och själv vara det oxå vad tycker ni, för o nackdelar? är det HU eller 6max? i 6max är det helt orimligt mtp collusion etc. Finns anonymitetskonceptet på nån sajt? finns anonyma HU-bord på partypoker också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 10 November , 2010 Rapport Share Postad 10 November , 2010 Jag kanske tänker baklänges nu men har detta egentligen någon betydelse för fisken? De snittgular ju på de första 100 händerna oavsett? Känns som det snarare gynnar de som är duktiga och inte spelar så många bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dinmammasdotter Postad 10 November , 2010 Rapport Share Postad 10 November , 2010 finns anonyma HU-bord på partypoker också Det roliga med Partys anonyma bord är att man ser vem som spelar på dem ifall man är kompis med spelaren på PTR. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 10 November , 2010 Rapport Share Postad 10 November , 2010 anonymitet är väl skitbra. skulle ju ta bort många vidriga saker med pokern. helst utan chat också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dinmammasdotter Postad 10 November , 2010 Rapport Share Postad 10 November , 2010 anonymitet är väl skitbra. skulle ju ta bort många vidriga saker med pokern. helst utan chat också. Varför gillar du inte chatten? Men hjälp av den kan man ju nästan 1BB/100 extra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 10 November , 2010 Rapport Share Postad 10 November , 2010 Bra ( eller om det var dåligt )eftersom det gör att fler spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 10 November , 2010 Rapport Share Postad 10 November , 2010 är det HU eller 6max? i 6max är det helt orimligt mtp collusion etc. 6max. nätverket ser vilka som spelar och ska tydligen granska collusion hårdare på dessa bord. finns anonyma HU-bord på partypoker också najs, hade ingen aning om det, får man action om man köper in fullt och höjer första knappen eller hur funkar det i praktiken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 12 November , 2010 Rapport Share Postad 12 November , 2010 Fisken vill nog lika gärna spela mot vissa som den vet har bluffat bort hela stackar mot han / hon eller sprungit bra mot regs etc.. sen tror jag det är roligare för fisken att sitta o titta var folk är ifrån, vad folk nickar, kolla personal info etc etc, än att spela mot "player 1, 2 ,3 etc" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LykkaSiGya Postad 13 November , 2010 Rapport Share Postad 13 November , 2010 Fisken vill nog lika gärna spela mot vissa som den vet har bluffat bort hela stackar mot han / hon eller sprungit bra mot regs etc.. sen tror jag det är roligare för fisken att sitta o titta var folk är ifrån, vad folk nickar, kolla personal info etc etc, än att spela mot "player 1, 2 ,3 etc" Hellre att pokern dör helt och hållet än att bumhunters tjänar en enda krona till för lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sideshow Postad 13 November , 2010 Rapport Share Postad 13 November , 2010 Det blir mycket mer vev och allt vad trackers heter försvinner. Sjukt bra move av mg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 13 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 November , 2010 Är inte det här ett sätt att närma sig live pokern? Ja använder ju tracker själv,, men om ja skall vara ärlig så anser jag att det inte är riktigt mot poker som den är meningen att fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cgar Postad 14 November , 2010 Rapport Share Postad 14 November , 2010 Tror det vore långsiktigt bra med anonymitet. Känner flera "vinnande" spelare som minskat sitt spelande drastiskt efter att dom förstått att dom kan kollas upp på olika trackingsidor. Frivilligt nickbyte 2 gånger om året får min röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 14 November , 2010 Rapport Share Postad 14 November , 2010 Detta måste väl gillas av GTO spelare? Hellst ska det väl också vara automatiskt obligatorisk refill till exakt 100bb varje hand, så alla i varje hand sitter med 100b, varken över eller under. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 14 November , 2010 Rapport Share Postad 14 November , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon123 Postad 15 November , 2010 Rapport Share Postad 15 November , 2010 Spelar ingen roll för en GTOare, antar jag. Jo det gör det, nu behöver man inte må dåligt över att man går miste om explovärde. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
biologibernt Postad 22 April , 2011 Rapport Share Postad 22 April , 2011 Men t ex "Player 3" fortsätter väl vara "Player 3" under hela den tid man sitter vid bordet? Så man är inte "ny-anonym" inför varje ny hand va utan bara när man sätter sig ny vid bordet?! Eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts