Sladdafan Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 Intervju me Emil Ohlsson Citera
devalanteriel Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 Lite tidigt för intervju. Men vore skitskoj om grabben går långt, göra en forumgrej av det osv. Har ingen aning om var han sitter och mitt bildminne är sämst, men ska försöka ta en bild vad det lider iaf. Citera
devalanteriel Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 http://www.facebook.com/profile.php?id=542090914#!/photo.php?fbid=172133056131605&set=t.567135327 Spärrat för folk utanför hans vänlista. Citera
devalanteriel Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 Den såg jag iaf. Har ingen aning om vem fan det kan vara i lokalen. Hittar jag någon så frågar jag iaf! Citera
GG Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 Par-intervju med smekt och flugan imo Citera
devalanteriel Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 isf får du pma namn för jag har ingen aning om vilka nick det är Citera
devalanteriel Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 Raderade för outning, lite osäker på om det verkligen var det eller inte. Men tack iaf, då vet jag. Citera
devalanteriel Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 Har hittat en kille som är stor, mörk och med italienska flaggor på kläderna som inte är Alessandro. Det går framåt. Citera
Crappy Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 Bara en liten påminnelse till alla, gärna irl namnen men inte nick Vi på PF vill att vårt community ska vara en mötesplats för pokerspelare på deras egna villkor, där alla kan diskutera och ventilera åsikter och erfarenheter under det namn de själva väljer att synas under. Forumet ska verka i sina medlemmars och i förlängningen också de svenska pokerspelarnas intresse, och där ligger rätten till anonymitet mycket högt upp på vår agenda.Vi vill värna om integriteten hos såväl våra medlemmar som de svenska pokerspelarna, och inför därför en nolltolerans mot outningar. Detta innebär att det från och med nu kommer att vara totalförbud mot att såväl avslöja som att spekulera i vilka som döljer sig bakom ett forumnick eller svenska spelaralias. Denna policy kommer att gälla från micronivå upp till de högsta nosebleedspelen. Självklart gäller också regeln åt motsatt håll; det är inte tillåtet att avslöja vilka alias eller forumnick en namngiven person använder sig av. Regeln innefattar anonymitet för medlemmar på PF och svenska pokerspelare. Utländska spelare berörs inte av den nya outningspolicyn. Citera
Sladdafan Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 Bara en liten påminnelse till alla, gärna irl namnen men inte nick Om de va menat till mig så är Eblinho ganska outad redan på poker.se Citera
devalanteriel Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 Mmm, får fråga honom om han ville ha det utskrivet eller inte. Men håll forum och PSE separat please. Forumets regler gäller även när vi gör bort oss. Citera
devalanteriel Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 Frågade och han hade inga problem med PSE-outning iaf. Forumet vet jag inte. Foto comin' up, grabben leder ju. Citera
devalanteriel Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 men lol Trodde jag hittat Danne, googlar bild, hittar från cc-sm, så har han exakt samma kläder. Bild kommer om en stund, har en 5-6 andra i pipen först. Nu Emil. Citera
devalanteriel Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 http://www.poker.se/galleri/david-rudholm-swedish-open-2010-foton-bilder-pa-kanda-pokerspelare-6907-2648.html Är det han? I så fall hittar jag inte honom, misstänker att han åkt ut. Har gått runt flera gånger och kollat. Citera
urmy Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 Om de va menat till mig så är Eblinho ganska outad redan på poker.se Bra att du citerar det här om någon skulle missat det! Citera
devalanteriel Postad 18 November , 2010 Rapport Postad 18 November , 2010 Hittade honom samtidigt som han åkte ut nu. Såg inte alls ut som vare sig foto eller beskrivning, mer som tatuerad brottare eller nåt. Citera
Sladdafan Postad 19 November , 2010 Rapport Postad 19 November , 2010 Bra att du citerar det här om någon skulle missat det! Br att du inte slutat va dryg Citera
okocha Postad 19 November , 2010 Rapport Postad 19 November , 2010 men lol Trodde jag hittat Danne, googlar bild, hittar från cc-sm, så har han exakt samma kläder. Bild kommer om en stund, har en 5-6 andra i pipen först. Nu Emil. klart man har klonkarkostymen på sig! Citera
Starfitter Postad 19 November , 2010 Rapport Postad 19 November , 2010 klart man har klonkarkostymen på sig! hur ser läget ut för er flugis? Citera
okocha Postad 19 November , 2010 Rapport Postad 19 November , 2010 hur ser läget ut för er flugis? jag ligger näst sist, har inte haft över startstack på 8 timmar, smecksson ligger 10a eller så. bustar snabbt i morgon och ölar med starfittoas? Citera
Starfitter Postad 19 November , 2010 Rapport Postad 19 November , 2010 jag ligger näst sist, har inte haft över startstack på 8 timmar, smecksson ligger 10a eller så. bustar snabbt i morgon och ölar med starfittoas? jeeeepp bara slå en pling så löser vi snäckskal osv Citera
Recommended Posts