Gå till innehåll

Malmö Autumn Poker Week officiell diskussionstråd


valterego

Recommended Posts

  • Svars 54
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag är relativt ny här så jag vet inte om det här förslaget har kommit fram tidigare eller om ni till och med har testat de! Nu när det är finaldag och ni säger att ni ska uppdatera hand för hand. Skulle de inte gå att köra en live stream istället. Vet inte vad ni tycker men jag skulle i alla fall tycka att det skulle vara kul att kolla på! Givetvis kommer det ju inte vara så avancerat så man får se vad spelarna sitter med på handen, men ändå intressant att se när man får se vad de har när händerna går till show osv. Bara ett förslag men som sagt jag skulle tycka att det skulle vara kul att se på!:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nope. Vi kan inte garantera att vi har nätverksresurser till det, vi har definitivt inte den tekniska utrustningen som krävs (är inte riktigt bara att rigga upp en kamera), och Lotteriinspektionen skulle aldrig godkänna det (bara att få ta med sig videokamera in på CC är ett jävla projekt). Idén är god men tyvärr inte realistisk. Tack för förslaget iaf! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...