Kissekatt Postad 12 December , 2010 Rapport Postad 12 December , 2010 Men jag vet ju redan ditt SN...jag vinner ju inget på att ge dig mitt då! Citera
Imfromsweden Postad 12 December , 2010 Rapport Postad 12 December , 2010 Jo, om du verkligen är en bra spelare, lovade jag ju äta min hatt O inget fuskande (ie. ange ingen annans SN)! Edit: Hmm, hur fick du mitt SN förresten? Bloggen? Citera
GG Postad 12 December , 2010 Rapport Postad 12 December , 2010 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Citera
okocha Postad 12 December , 2010 Rapport Postad 12 December , 2010 Vad hände med att kolla på klockan och låta den avgöra? här kom den Så du tycker att balance är viktigt mot en okänd? Så om det kommer nån okänd o vill lira HU mot dig o du plockar upp två kungar o han raisar, kommer du flatta typ 15-20% av tiden? Låter det som en bra ide tycker du? Citera
Sideshow Postad 13 December , 2010 Rapport Postad 13 December , 2010 på typ PKR eller liknande lallar-sida) skall jag gladeligen äta upp min hatt. Kom igen, skärp dig, kan du inte PMa ditt SN (så PMar jag såklart mitt) så kollar vi på PTR, så ingen fuskar. lol Citera
chipstutten Postad 13 December , 2010 Rapport Postad 13 December , 2010 fest i 26 sidor, BåNiN på dIsCkO Citera
renad Postad 13 December , 2010 Rapport Postad 13 December , 2010 fest i 10 sidor, BåNiN på dIsCkO FYP Förövrigt hoppas jag att pf eliten har rätt så nu ska jag grotta ner mig i spelteori och ta över världen. För övrigt vad har vi kommit fram till på rivern är bet bra eller check? Citera
Supertequila Postad 13 December , 2010 Rapport Postad 13 December , 2010 Hur anrättas en hatt bäst? Friterad bör va nöten imo. Citera
killerwolf Postad 13 December , 2010 Rapport Postad 13 December , 2010 HAHAHAHAHAHAHAH läste upp mig på 2+2 varianten av denna tråd nu... guldkornet var då IFS(sorry men här var det faktiskt kul), citerade en post härifrån som var så jävulskt obv en level att han såg lite dumstrut ut när massa rando 2+2 påpekade detta. Sen försvarade han sig med att han hade kikat på hans post-history, e ju superstandard att sitta på 50%+ levelposts här tyvärr. Citera
IRLsucks Postad 13 December , 2010 Rapport Postad 13 December , 2010 Underbar läsning Imfromsweden: 1. skaffa pf dagbok 2. spela mig HU du har pm Citera
GG Postad 13 December , 2010 Rapport Postad 13 December , 2010 Underbar läsning Imfromsweden: 1. skaffa pf dagbok 2. spela mig HU du har pm Man vet att det är fest när killen som aldrig checkat ett enda floppat par i sitt liv vill ha action GOGO Citera
IRLsucks Postad 13 December , 2010 Rapport Postad 13 December , 2010 Man vet att det är fest när killen som aldrig checkat ett enda floppat par i sitt liv vill ha action GOGO exploread Citera
GG Postad 13 December , 2010 Rapport Postad 13 December , 2010 Ja spö fick jag utav bara helvete senast vi spelade iaf det är en sak som är säker Citera
Imfromsweden Postad 13 December , 2010 Rapport Postad 13 December , 2010 Underbar läsning Imfromsweden: 1. skaffa pf dagbok 2. spela mig HU du har pm Har redan dabok på 2p2. Antar att du redan vet mitt SN, så du kan komma o sitta när som helst när jag lirar. Sitter som sagt nästan alltid ensam. Skriv gärna att du är från PF, så vet jag. Citera
TILTARN Postad 13 December , 2010 Rapport Postad 13 December , 2010 IFS kallar almighty jello för efterbliven och clueless Citera
Imfromsweden Postad 13 December , 2010 Rapport Postad 13 December , 2010 Nåt hotshot eller? Aja, han förtjäna det Hursomhelst, dags o slagga. Matte C nationella kl. 8 imorrn Citera
urmy Postad 13 December , 2010 Rapport Postad 13 December , 2010 Nåt hotshot eller? Aja, han förtjäna det Hursomhelst, dags o slagga. Matte C nationella kl. 8 imorrn Du kan ju räkna ut det implicita värdet i att skriva provet kontra HU action av ingen mindre än IRLsux. Mtp hur bra du är så känns ju detta som en nobrainer, skit i plugget nu så är du ekonomiskt oberoende innan 3an Citera
MartinNuts Postad 13 December , 2010 Rapport Postad 13 December , 2010 Är sällan inne o rotar i såna här trådar, men detta var ju bara för mycket. POASTING IN EPIC THREA.............................................. nä juste, detta var inte 2p2 Citera
NikLasVegas Postad 13 December , 2010 Rapport Postad 13 December , 2010 Och jag som gått o längtat efter Ulafs julnötter. ho ho ho... Citera
sexyterran Postad 14 December , 2010 Rapport Postad 14 December , 2010 kommit halvägs i tråden nu, och kan bara säga heil hitler! Citera
IRLsucks Postad 14 December , 2010 Rapport Postad 14 December , 2010 Har redan dabok på 2p2. Antar att du redan vet mitt SN, så du kan komma o sitta när som helst när jag lirar. Sitter som sagt nästan alltid ensam. Skriv gärna att du är från PF, så vet jag. hur ska jag veta det utan att ha läst din 2+2. skrev gärna på pm eller här om det inte är hemligt Citera
urmy Postad 14 December , 2010 Rapport Postad 14 December , 2010 hur ska jag veta det utan att ha läst din 2+2. skrev gärna på pm eller här om det inte är hemligt skriv här när du får pm. Citera
Recommended Posts