Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 149
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Kan man inte göra en lista på vilka som är intresserade så det blir lite överskådligt att följa vägen upp till 100%:

Jag har inte lusläst tråden men har snappat upp följande:

Karl Möller 10%

KalleAnka 10%

Gdaily 1%

Ving 0,1%

MJ 0,18%

Blado 0,01%

Guts 1%

TOTALT 22,29%

Kvar att ragga in: 77,71%

Fyll på med era namn och procentsiffror!! =)

Kopiera listan ovanför och lägg in ert eget namn alltså med den procentsiffra du tycker är lämplig.

Postad

Min kompis köper in sig på 1% av Möller.

Ny lista:

Karl Möller 10%

KalleAnka 10%

Gdaily 1%

Ving 0,1%

MJ 0,18%

Blado 0,01%

Guts 1%

Vings kompis 1%

TOTALT 23,29%

Kvar att ragga in: 76,71%

Postad

Hmm.

När man tänker på den här tråden är det fan dags att dra upp en ny stejka-parretråd. Inte till WSOP, då bilar jag genom Europa/slackar i solen vid Adriatiska havet/är konstant berusad, men till nån annan event.

Intresset kan knappast bli mindre än på mina tidigare försök (Nordic Championship och SM på Klubben, Rädda Barnen-projektet) ;)

Postad
Kommer ni som spelar ifrån pokerforum att ha nån tshirt så man kan känna igen er om ni skulle ta er till finalen eller nån tv sändning. Typ...Pokerforum.nu eller nått.

Jag vill se Karl Möller i T-shirt med Svenska flaggan på. Jag skulle också vilja veta vem Kalle Anka är och hur du ska ha betalt? Eget konto och isåfall ditt namn! Kvitto på Andelsbevis mm vore önskvärt. Det ska naturligtvis vara Andelsförsäljarnas signaturer mm på dokumentet. Svara på det här om jag ska köpa in mig på en 1000:- lapp! Hur följer jag turneringen mm? Tv5? Annan kanal som följer direkt?

Postad
Kommer ni som spelar ifrån pokerforum att ha nån tshirt så man kan känna igen er om ni skulle ta er till finalen eller nån tv sändning. Typ...Pokerforum.nu eller nått.

Jag vill se Karl Möller i T-shirt med Svenska flaggan på. Jag skulle också vilja veta vem Kalle Anka är och hur du ska ha betalt? Eget konto och isåfall ditt namn! Kvitto på Andelsbevis mm vore önskvärt. Det ska naturligtvis vara Andelsförsäljarnas signaturer mm på dokumentet. Svara på det här om jag ska köpa in mig på en 1000:- lapp! Hur följer jag turneringen mm? Tv5? Annan kanal som följer direkt?

SVT kommer oppna en helt ny kanal: SVT24poker bara for att sanda 24h direkt fran WSOP. gar att fa in med vanlig digitalbox

Postad

Finns det nån kanal somsänder på nätet direkt från main event, kanske inte tillhör denna tråden men jag undrar bara. Hur får man in svt24poker swede...Jag har vanlig digital box med piratkort..kanske funkar med det då..

Postad
En variant som hade varit kul annars (oavsett Möller eller inte) vore om man var 100 pers som la upp en tusing var. Storturnering, vinnaren drar dit, alla splittar på vinsten rak av... Hade man kommit på det lite tidigare så hade man nästan styrt upp en sådan turnering!

Howdy, jag vet inte när anmälningstiden går ut för WSOP men det börjar snart det vet jag med säkerhet. Bra va! Okey det är en sjysst tanke med den här fördelningen. Funkar det med en anmälning till WSOP den här veckan så kan väl någon starta en Privat Turnering på något av Primas sajter= 7Sultans Poker, Royal Vegas Poker,Expekt, bet365poker. Dom flesta har väl konto hos någon av dom här. starta en Privat turnering snabbt som bara den och sen får alla som vill vara med inklusive Karl Möller (han måste tränas innan det börjar).

Den som vinner får åka med Karl Möller som en bonus eller vad ni vill. Inköp i den här turneringen som måste till väldigt snart vet ej! det går iallafall att starta och regga en privat turnering nu direkt. Hur många vill vara med märks när den är upplagd som WSOPXtra eller vad den ska heta. WSOPxxPOKERFORUM??

Vill någon ta initiativet? kostnad mm vet ej. Vore cool att vara med typ på fredag då löningen har kommit. Har ni förslag. Vet ej hur genomtänkt mitt var men ni andra har säkert ideer!!

Showdownxxx

Postad
En variant som hade varit kul annars (oavsett Möller eller inte) vore om man var 100 pers som la upp en tusing var. Storturnering, vinnaren drar dit, alla splittar på vinsten rak av... Hade man kommit på det lite tidigare så hade man nästan styrt upp en sådan turnering!

Howdy, jag vet inte när anmälningstiden går ut för WSOP men det börjar snart det vet jag med säkerhet. Bra va! Okey det är en sjysst tanke med den här fördelningen. Funkar det med en anmälning till WSOP den här veckan så kan väl någon starta en Privat Turnering på något av Primas sajter= 7Sultans Poker, Royal Vegas Poker,Expekt, bet365poker. Dom flesta har väl konto hos någon av dom här. starta en Privat turnering snabbt som bara den och sen får alla som vill vara med inklusive Karl Möller (han måste tränas innan det börjar).

Den som vinner får åka med Karl Möller som en bonus eller vad ni vill. Inköp i den här turneringen som måste till väldigt snart vet ej! det går iallafall att starta och regga en privat turnering nu direkt. Hur många vill vara med märks när den är upplagd som WSOPXtra eller vad den ska heta. WSOPxxPOKERFORUM??

Vill någon ta initiativet? kostnad mm vet ej. Vore cool att vara med typ på fredag då löningen har kommit. Har ni förslag. Vet ej hur genomtänkt mitt var men ni andra har säkert ideer!!

Showdownxxx

Spelar man den live så kapar man ju på viggen

Postad
Kul idé. Jag är ju EV-bög så det blir inga andelar för mig, men jag lovar att heja lungorna ur mig om det blir HU mellan Karl och Phill Helmuth.

Haha! Phil skulle få hjärnblödning!

Postad

T shirten är nog inga problem ;)

Jag vill inte ha betalt något alls. kul grej inget annat..

kvitto går att fixa om det blir av, det ser inte så ut just nu, vi var lite sent ute...tyvärr :(

Postad

Jag har nu en inbjudan till Karl Möller mfl som vill träna inför Världsmästerskapen. Det finns mängder av duktiga spelare här på forumet som gärna spelar mot dig Karl Möller.

Jag tänker lägga en privat turnering på kul hos bet365poker (borde funka att regga sig på 7Sultans,Expekt, Royal Vegas,Crazy Vegas, Golden Riviera mfl inom Primanätverket som jag ej vet).Turneringen finns under private tables inom 5 min.

Turneringsnamnet är: WSOPPRACTICE.

Lösenordet för att kunna regga i turneringen blir: Världsmästerskapen

Inköp= Ca $20

Max 100 deltagare

Jag lägger turneringsstart till Söndagen den 26 Juni klockan 16:00 (BST-time). fyll i nedan om ni kommer.

Detta är en inbjudan till Karl Möller mfl som önskar lite träning.

Väl mött önskar Showdownxxx

Postad
Jag hänger gärna på!

Ser dock ingen sådan turnering ute ännu...

Vilken sajt har du kollat på? Har du varit inne på private i menyn och sedan in på multi? Turneringen finns på sida 2 på private tables och multi i tablån till vänster. Reggade turneringen på bet365poker. Borde gå att hitta hos övriga inom Prima..Rätta mig om jag har fel..

Postad

Vi kommer troligen att åka till Vegas oavsett om någon köper andelar eller inte i Karl. Men om någon fortfarande är intresserad så PMa mig.

Vi tänkte spela Satelliter till WSOP om inget annat, så kanske ni får se Kalle i wsop trots allt ;)

Postad
Finns det nån kanal somsänder på nätet direkt från main event, kanske inte tillhör denna tråden men jag undrar bara. Hur får man in svt24poker swede...Jag har vanlig digital box med piratkort..kanske funkar med det då..

ESPN kommer sända det mesta men de sänder inte i Europa. Sen måste du nog tyvärr ha ett orginalkort för att få in SVT24Poker. Annars kan nog Swede spela in det på VHS och skicka det till dig.

Postad
Vi kommer troligen att åka till Vegas oavsett om någon köper andelar eller inte i Karl. Men om någon fortfarande är intresserad så PMa mig.

Vi tänkte spela Satelliter till WSOP om inget annat, så kanske ni får se Kalle i wsop trots allt ;)

Grymt! Hoppas det går bra och vi får se han i finalen också!

Edit: Är det du som är Rickard? Han som övertalade Karl Möller att åka upp till Stockholm?