wahlen1 Postad 3 November , 2010 Rapport Share Postad 3 November , 2010 Tror dom hellre gör så spelare stannar, tog ut mina för 7 dagar sedan inte sett dom än heller. Dock fick jag in 7€ som "bonus" idag för de ville ha kvar mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Penils Postad 3 November , 2010 Rapport Share Postad 3 November , 2010 Kategori 1: "Statligt ägda/drivna" sajter (ex SvS, Paf) Är Paf statliga? Hur? Nej, jag är inte insatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chipsHENKE Postad 3 November , 2010 Rapport Share Postad 3 November , 2010 Är Paf statliga? Hur? Nej, jag är inte insatt. Åland. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PafPoker Postad 3 November , 2010 Rapport Share Postad 3 November , 2010 Är Paf statliga? Hur? Nej, jag är inte insatt. God morgon, Paf är inte statligt ägd, det är en "offentligrättslig förening" på Åland (dvs delar av styrelsen och alla revisorerna består av personer utsedda från Ålands landskapsregering), dvs vad Ola skrev "statligt driven". I teorin kan alla spelbolag gå omkull, inklusive de statliga, men i praktiken garanteras spelarnas pengar. Jag vill inte på något sätt kidnappa den här tråden, så fortsätt gärna frågorna om Paf i http://pokerforum.nu/forum/ovriga-pokerpartners/60294-paf-com-tva-pokerrum-och-en-massa-live-event.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kebnekaise Postad 4 November , 2010 Rapport Share Postad 4 November , 2010 Någon som fått sina uttag nyligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 4 November , 2010 Rapport Share Postad 4 November , 2010 Fick mina idag alltså 5/11. Satan, skiljer 50$ sedan jag plockade ut pengarna, fan vad lamt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jonlin0517 Postad 5 November , 2010 Rapport Share Postad 5 November , 2010 Cashade också ut första dagen man fick tillgång till sina pengar och fick idag att min Cash-out is being proccesed. Ca 2veckor, ganska drygt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lasermaja Postad 10 November , 2010 Rapport Share Postad 10 November , 2010 Börjar era pengar ramla in? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 10 November , 2010 Rapport Share Postad 10 November , 2010 Börjar era pengar ramla in? tog 10 dagar innan jag fick pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tobjoern Postad 8 December , 2010 Rapport Share Postad 8 December , 2010 väntat 32 dagar nu , nån av er som väntat så länge ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lasermaja Postad 12 December , 2010 Rapport Share Postad 12 December , 2010 väntat 32 dagar nu , nån av er som väntat så länge ? Ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rasho14 Postad 4 Januari , 2011 Rapport Share Postad 4 Januari , 2011 Har väntat drygt 70 dagar nu... Har ni andra fått ut era pengar eller hört något? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 4 Januari , 2011 Rapport Share Postad 4 Januari , 2011 Har väntat drygt 70 dagar nu...Har ni andra fått ut era pengar eller hört något? det kan väl inte stämma? pratat med supporten? Fick mina efter 7 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rasho14 Postad 4 Januari , 2011 Rapport Share Postad 4 Januari , 2011 Ja, de säger enbart att sen bytet av nätverk tar utbetalningarna väldigt lång tid, men att jag nu borde ligga bra till eftersom jag väntat så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdemon Postad 4 Januari , 2011 Rapport Share Postad 4 Januari , 2011 väntat ca 50dagar nu och lagt ner allt spel på sidan eftersom det inte går att spela med dom sjuka utbetalningssystemen dom har nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tobjoern Postad 4 Januari , 2011 Rapport Share Postad 4 Januari , 2011 Undra hur många spelare dem har kvar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tobjoern Postad 1 Februari , 2011 Rapport Share Postad 1 Februari , 2011 Någon som fortfarande spelar där ? Pma gärna mig isåfall.. Jag har väntat runt 80 dagar nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PayMy_Bill Postad 17 Mars , 2011 Rapport Share Postad 17 Mars , 2011 Någon som fortfarande inte har fått sina pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pele08 Postad 17 Mars , 2011 Rapport Share Postad 17 Mars , 2011 har väntat strax över 120 dagar nu så tror inte att någon har fått sina dineros än. Nu ligger dessutom sidan nere "på grund av chipdumpning" så får se när de dyker upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PayMy_Bill Postad 17 Mars , 2011 Rapport Share Postad 17 Mars , 2011 Jaa samma här, jag tog ut den 2010-11-02 och väntade i 3½ månad men jag avbröt uttaget eftersom jag aldrig fick pengarna, men får hoppas att det löser sig snart, vad tror ni? kommer vi att få våra pengar? för mig handlar det om 5k € så det handlar om en hel del pengar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 17 Mars , 2011 Rapport Share Postad 17 Mars , 2011 Jaa samma här, jag tog ut den 2010-11-02 och väntade i 3½ månad men jag avbröt uttaget eftersom jag aldrig fick pengarna, men får hoppas att det löser sig snart, vad tror ni? kommer vi att få våra pengar? för mig handlar det om 5k € så det handlar om en hel del pengar.. Varför avbröt du det? Tror inte det går snabbare då direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PayMy_Bill Postad 17 Mars , 2011 Rapport Share Postad 17 Mars , 2011 För att verkligen se så att pengarna fanns där på kontot, jag mena 3½ månaders väntan utan att pengarna kommit så börjar man ju fundera! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 17 Mars , 2011 Rapport Share Postad 17 Mars , 2011 För att verkligen se så att pengarna fanns där på kontot, jag mena 3½ månaders väntan utan att pengarna kommit så börjar man ju fundera! Jag fick ut mina efter 3 veckor, men jag tog ut dom direkt efter man såg saldot igen. Det var visserligen typ november eller något. Förhoppningvis fixar cake detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PayMy_Bill Postad 17 Mars , 2011 Rapport Share Postad 17 Mars , 2011 Jaa det får man verkligen hoppas! Tror ni att vi kommer att få våra pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lasermaja Postad 17 Mars , 2011 Rapport Share Postad 17 Mars , 2011 Det vet nog bara ägarna. Känns frustrerande med bristen på info. Men vore ju trevligt om ägarna (Anders Eibladh och Stefan Dufva, om jag inte är helt felunderrättad) eller cake skulle kunna göra ett uttalande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts